Kun tämä Kimi-toikki kuitenkin on, niin käännän tänne suomeksi joitain Italialaisten Ferrari-fanien kommentteja. Näitä voi sitten vaikka verrata myöhemmin Italian lehdistön kommentteihin ja arvioihin Kimistä. Nimimerkki theundead oli kääntänyt näitä italiasta englanniksi PF1-foorumilla, linkki ja alkuperäiset kommentit
tässä.
"Lauantaina olin Parabolica-mutkan katsomossa, juuri kukaan ei hurrannut kun Fisico ajoi ohi, mutta Kimi sitä vastoin sai valtaisat suosionosoitukset."
"Minun mielestäni Ferrari on tehnyt virheen kun ei ole tehnyt Kimistä ykköskuskia. Ferrarin ei pitäisi kohdella häntä ja Massaa tasapuolisesti vaan antaa hänelle ykköskohtelu ja tehdä kaikin tavoin hänen olonsa mukavaksi, vaikka Massa puhuukin italiaa ja Kimi ei. Massan kanssa emme voita koskaan mestaruutta, joten lopettakaa hänen paapomisensa!"
"Herätys Ferrari! Tifosit ovat nyt tajunneet että Kimistä ei ole saatu kaikkea irti silloin kun Massa ajaa tallissa ja vain Brasilialaiseen tunnutaan panostavan."
"Kimi on ajanut todella hyvin sen jälkeen kun tiimi on alkanut tukea vain häntä, 7.5 pistettä per kisa.. autolla jolla toiset kuskit hädintuskin osaavat ajaa ja tulevat hännillä maaliin."
"Toivottavasti myös tärkeät ihmiset Ferrarilla huomasivat kuinka paljon kansa kannusti Kimiä."
"Haluamme Kimin pysyvän Ferrarilla 2010, Felipe mene pois!"
"Kansa ei hurrannut Kimille vain podiumilla, olin Parabolica-mutkassa ja hurrasimme ja kannustimme Kimiä joka kierroksella että hän saisi kaiken irti siitä pirun kottikärrystä."
"Jos Kimi olisi tehnyt tänään samanlaisen virheen kuin Hamilton, lehdissä olisi vain artikkeleita joissa kritisoidaan Räikköstä. Italialaiset toimittajat puhuvat Räikkösestä kuin hän olisi jo eläkkeellä oleva kuljettaja, joka vain hengailee radalla, eivätkä puhu esimerkiksi hänen aggressiivisesta startistaan jossa hän yritti ohittaa autoja kaksi rengasta jo nurmikon puolella. Jos Massa olisi tehnyt jotain samanlaista, häntä ylistettäisiin jo urheaksi taistelijaksi. Ryhdistäytykää nyt! Meitä on täällä 300 tifosia jotka kehumme Kimiä, mutta Terruzzin (toimittaja) mukaan emme edusta Ferrari-faneja. En usko että vain me Räikkös-fanit kuulimme niitä hurrauksia Kimille podiumilla. Siellä oli paljon, paljon ihmisiä hurraamassa Kimille, ja he kaikki edustivat Ferrari-faneja. Mutta te toimittajat ette ole huomaavinanne."