. Eikö se sitten Hamiltonin tai Massan suusta olekkaan PR:ä?
Ei koska Lewis ja Felipe ihan aidosti lässyttävät tuollaisia. Kimi taas ei. Siitä erottaa aina sen, mikä on Kimin sanomaa ja mikä PR:ää (eli joku muu kirjoittanut tekstit, jotka sitten on laitettu Kimin "sanomaksi").
Tässä ihan tarkat sanat, tosi PR-tekstiä
Harva siihen uskoi ennen vikaa kisaa, eikä tainnut uskoa enää pitkään aikaan kauden mittaan. Kiitos vain kaikille jotka ovat mua tukeneet ja minuun uskoneet. Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan okeesti.
We are the champions! Te fanit mun kanssa.
Hah, sen kun kuulisin, että Kimi sanoisi ikinä mitään tuollaista... Voi LOL, jos joku on niin naiivi, että kuvittelee Räikkösen voivan ikinä sanoa jotain noin kornia. "Mä rakastan teitä kaikkia" OMG
Te ette selvästikään tiedä viestinnästä ja PR:stä yhtään mitään jos kuvittelette, että aina kun henkilön nimissä on jotain kirjoitettu, olisi se teksti lähtöisin häneltä. Varsin suuren osan ajasta he eivät itse koskaan edes näe, mitä heidän sanomakseen on laitettu lehdistötiedotteisiin sun muihin. Siellä on ammattilaiset, jotka noita tekstejä kirjoittavat. Tämä koskee mm. lehdistötiedotteita ja esimerkiksi nettisivuja suurelta osin. Esim. kyllähän nyt jokainen aistii, miten keinotekoista Kimin nettisivujen jutut ovat.
Tuo oli ehkö tökeröin PR-teksti, mitä olen Kimiin liittyen koskaan nähnyt. Voisin jopa maksaa, jos saisin kuulla autenttisen ääninauhan, jossa Kimi sanoo noin
Anteeksi mutten ymmärrä??? Jos Kimi on sanonut Schumacher-lauseen ennen kun meni Ferrarille niin mikä sen tekee epäaidoksi?
Se, että kaikki tietävät, kuinka paljon Kimiä kiinnostaa Schumacher ja hänen neuvot. Tai ylipäänsä on koskaan kiinnostanut kenenkään muun neuvot, vinkit tai mielipiteet.