Aivan. Eron Alonson 2007 kauden ja Kimin 2008 kauden välillä tekee se, että Alonso hävisi rookie tallikaverille, Kimi kokeneelle tallikaverille.
Itse ajattelen näin:
Kimin kommenteista ja testikiellosta tulkittu, Saksan GP:stä Singaporen GP:seen (Saksa, Unkari, Valencia, Belgia [sadekisa lopussa], Italia [sadekisa], Singapore) asti auto oli Kimille väärien palasien myötä mahdoton ajettava + Monaco ja Britannia jotka olivat sadekelillä ajettavia = 8 kisaa huonosti sellaisten tekijöiden takia joihin ei Kimi voinut itse vaikuttaa ++ Kanadan kisa ja Australian aika-ajot.:thumbdown
Loppukausi (Japani, Kiina ja Brasilia) Massan apukuskina, voitti Japanissa Massan aika-ajossa ja kisassa, voitti Massan Kiinassa aika-ajoissa, olisi voittanut kisassa, hävisi Massan kotikisassa kummassakin osiossa.:thumbup:
Alkukausi Kimin dominointia (Malesia, Bahrain, Espanja, Turkki):thumbup:
Huima loppuyhteenveto kaikessa yksinkertaisuudessaan: Australia-Turkki (5 kisaa) Kimin dominointia, Monaco-Singapore (9 kisaa, koska otin Ranskan GP:n välistä pois) Sadekisoja + vääriä palasia + kolari Hamiltonin kanssa, Japani-Brasilia (3 kisaa) Kimin palkintosijat, vaikka Massan apuri olikin.
Olen Kimifanipoika, mutta mielestäni nuo havainnot sisälsivät fatkat. Noin suurinpiirtein se menee. Ranskan GP:n otin välistä pois, koska silloin oli vielä oikeat palaset Kimin autossa eikä se ollut sadekisa.