Et Revolta hyvä antanut yhtäkään faktaa sen tueksi, että Kimi ei olisi yrittänyt loppuun asti saada omaa näkemystään läpi. Itseasiassa muistan Kimin olleen yllättynyt etuosan ja ripustusten muutoksesta eli ei ollut niitä odottanut siten tapahtuvaksi. Mistään ei ole tullut sinulta tai pressistä sen suuntaista faktaa, että Kimi olisi ollut välinpitämätön uudistuksesta, itse asiassa taisi olla hyvin vihainen.
Eihän kuskin pidä olla etujaan flobbaava ja politikoiva koska juuri se on VÄÄRÄÄ toimintaa. Ja näin juuri kävi suhteessa Massan toiminnan ja hänen tukijoittensa vuoksi. Silloin saattaa käydä niin, että kuskin etu ajaa tallin edun edelle. Jopa niin, että hitaampi kuski päättää auton kehityssuunnista.
Paljon toimivampi on järjestelmä jossa ns ykköskuski on se nopeampi sen jälkeen kun talli on kuunnellut ja tarjonnut mahdollisimman hyvän työkalun molemmille. Molempia kuunnellen ja ihan erikseen pyytämättä. Silloin johtajuus mainitsemassanne muodossa on erikseen tallin etuja objektiivisesti tarkastelevilla henkilöillä joille molempien kuskien etu on tallinkin etu yhdessä ei erikseen tai toisen hyväksi.
Silloin myös punnitaan jos toisen vauhti selvästi hiipuu tai mestaruustaiston mahdollisuudet on menneet. Älytöntähän muutenkin olisi palkata miljoonilla nopea kuski ja ihmetellä jos hän ei suoriudu teamin johtamisesta johon miehiä saisi paljon halvemmalla. Tai palkata hyvä nuori johtaja joka osaa myös ajaa hieman formulaa ja ennen kaikkea pitää puolensa tallin kokonaisuudesta murehtimatta.
Eihän kuskin pidä olla etujaan flobbaava ja politikoiva koska juuri se on VÄÄRÄÄ toimintaa. Ja näin juuri kävi suhteessa Massan toiminnan ja hänen tukijoittensa vuoksi. Silloin saattaa käydä niin, että kuskin etu ajaa tallin edun edelle. Jopa niin, että hitaampi kuski päättää auton kehityssuunnista.
Paljon toimivampi on järjestelmä jossa ns ykköskuski on se nopeampi sen jälkeen kun talli on kuunnellut ja tarjonnut mahdollisimman hyvän työkalun molemmille. Molempia kuunnellen ja ihan erikseen pyytämättä. Silloin johtajuus mainitsemassanne muodossa on erikseen tallin etuja objektiivisesti tarkastelevilla henkilöillä joille molempien kuskien etu on tallinkin etu yhdessä ei erikseen tai toisen hyväksi.
Silloin myös punnitaan jos toisen vauhti selvästi hiipuu tai mestaruustaiston mahdollisuudet on menneet. Älytöntähän muutenkin olisi palkata miljoonilla nopea kuski ja ihmetellä jos hän ei suoriudu teamin johtamisesta johon miehiä saisi paljon halvemmalla. Tai palkata hyvä nuori johtaja joka osaa myös ajaa hieman formulaa ja ennen kaikkea pitää puolensa tallin kokonaisuudesta murehtimatta.
Viimeksi muokattu: