FW08
Registered User of Talent
Ja sitten Kimi sanoo, että "minulle on aivan sama kumpi valmistajien MM-sarjassa sijoittuu kolmanneksi, ei se minua kiinnosta".Sunnuntaina ennen kisaa.
Varma tieto.
Ja sitten Kimi sanoo, että "minulle on aivan sama kumpi valmistajien MM-sarjassa sijoittuu kolmanneksi, ei se minua kiinnosta".Sunnuntaina ennen kisaa.
Varma tieto.
komppaan! :thumbup:Kimi Räikkönen on sarjan paras kuljettaja jonka suoritustaso on riippuvainen vain ja ainoastaan auton toiminnasta.
Miksi sinä savolaisia haukut?Tuo riski on olemassa. Se ¤%&"#:n pappa Hamiltonin naamasta näkee että se on kiero kun savolainen. Ei se auliisti alistu tilanteeseen.
.
Mun käsittääkseni sopparit kestää vuoden viimeiseen päivään.En sitten tietenkään tiedä kun edustustilaisuudesta on kysymys haluaako Ferrari Kimin paikalle.Ehkä ne luovuttaa jonkun lautasen tai vaasin kiitokseksi.Onkohan missään tietoa, että osallistuuko Kimi Ferrarin perinteiseen kauden päätöstilaisuuteen Mugellossa? Eli loppuuko Ferrari -velvollisuudet siihen, kun riisuu ajohaalarinsa Abu Dhabin GP:n jälkeen sunnuntaina.
Ferrarilla varmaan suunnittelevat antavansa sen Abu Dhabin lähtöruudukossa ennen kisaa.Kait Kimi nyt Schumacher -muistopystin käy hakemassa
Ferrarilla varmaan suunnittelevat antavansa sen Abu Dhabin lähtöruudukossa ennen kisaa.
Kimi saattaa tosin olla juuri silloin paskalla...
Voisivat julkaista sen samalla tavalla kuin Ferrari-sopimuksen aikoinaan, kisan jälkeen niin että lähetyksessä lukevat tiedotteen.Sunnuntaina ennen kisaa.
Varma tieto.
Eikö tuossa ole mielestäsi pieni dilemma? Nimenomaan robotteja EI voi manipuloida. Ihmisiä voi.tallin väki on jotain persoonattomia robotteja joita kuskien sitten pitää manipuloida mielensä mukaan
No ajattelin sen näin: manipulointi=ohjelmointi. Jos näillä henkilöillä ei olisi omia ajatuksia tai persoonallisuutta, voisi kuskeja arvostella heidän taidoistaan manipuloida heitä, mutta koska heillä on oma tahto, eivät he reagoi kaikkiin kuskeihin samalla tavalla vaikka kuski sinänsä tekisikin asiat samalla tavalla kuin joku toinen kuski.Eikö tuossa ole mielestäsi pieni dilemma? Nimenomaan robotteja EI voi manipuloida. Ihmisiä voi.
Joo...(katso sigu)Kait Kimi nyt Schumacher -muistopystin käy hakemassa
Mersulla mietitään kuumeisesti miten tuo E-mese saadaan mahtumaan rallipoluille, karvalakki päähän ja sikke suuhun, paksua sormusta sormeen. Voiskohan ne Jyskälässä leventää tietä?Siinä se sopparia hiertävä asia varmasti on.
Vastaanpas näihin.Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyisin Mikaelilta seuraavia asioita (toki muutkin saavat vastata):
1. Onko Kimi mielestäsi kokonaisuutena kaikkien aikojen paras F1-kuski?
2. Olisiko Kimi mielestäsi voinut tehdä urallaan asioita toisin niin, että menestys numeroiden valossa olisi ollut parempaa?
3. Mitkä ovat mielestäsi Kimin heikkoudet muihin huippukuskeihin verrattuna?
Toistan, että kysyn näitä ihan puhtaasta mielenkiinnosta koska minun on välillä hyvin vaikea ymmärtää lähtökohtiasi näissä keskusteluissa. Joten jos suinkin jaksat, niin arvostaisin kovasti jos jaksaisit noihin vastata asiallisesti.
Hehe, meinasin just kommentoida aivan saman.Mersulla mietitään kuumeisesti miten tuo E-mese saadaan mahtumaan rallipoluille, karvalakki päähän ja sikke suuhun, paksua sormusta sormeen. Voiskohan ne Jyskälässä leventää tietä?
Niin, mutta kun manipulointi (siinä merkityksessä, missä sitä yleisesti käytetään) nimenomaan on luonteeltaan täysin erilaista kuin ohjelmointi. Ohjelmointi on juuri tuota kaikissa tilanteissa saman lopputuloksen aikaansaavaa toimintaa (toistettavaa) ja sitä ei ihmisiin voi soveltaa. Ihmisiä sen sijaan voi manipuloida kun taas robotteja ei ja manipulaatio on ohjelmointiin verrattuna hienovaraisempaa, tilannekohtaisempaa, suhteellisempaa ja ainutkertaista (ei toistettavaa). Ymmärrät varmaan, mitä haen takaa?No ajattelin sen näin: manipulointi=ohjelmointi. Jos näillä henkilöillä ei olisi omia ajatuksia tai persoonallisuutta, voisi kuskeja arvostella heidän taidoistaan manipuloida heitä, mutta koska heillä on oma tahto, eivät he reagoi kaikkiin kuskeihin samalla tavalla vaikka kuski sinänsä tekisikin asiat samalla tavalla kuin joku toinen kuski.
Voisin sanoa että melkein samaa mieltä.Kyllä.Eräs G.Villeneuve oli myös aikansa monilahjakkuus,ja myös samoissa lajeissa kuin Kimi.Tosin Gilles ei tainnut rallia ajaa(?)Itse en usko, että Kimi ihan kaikkien aikojen paras f1-kuski, mutta uskallan väittää että kaikkien aikojen lahjakkain moottoriurheilija kyseessä. Mielipiteet perustan kaikkiin ralli, motocross ja moottorikelkka-juttuihin. Oli kyseessä mikä tahansa vehje ajaa Kimi sillä pirun kovaa. .