Huoh, näitä tyyppejä. Lähes kaikki kannattaa Massaa, eikä kukaan halua näkevän hänen epäonnistuvan ja nyt ovat pääosin tyytyväisiä ku tuplamestari sai saman näpäytyksen mitä Kimikin aikanaan muutamaan otteeseen sai. Niin tämä höyrypää tulee tänne heittämään näitä "mestarillinen" -kommentteja :nope:Joo alkaa pikku hiljaa nakertamaan joidenkin sokeus (tietoinen vai harkitsematon) Kimiä kohtaan. Kimi otti päihin Mestarilliselta Massalta. Mikaelin sepustuksia ei kyllä enään jaksa lukea, niin turhauttavaa se on lukea vuosia samasta asiasta, josta mies on ihan pihalla.
BG
Toteanpa vaan, että olet Stedos taatusti väärässä siinä kohtaa kenen "sepustuksia" jaksaa lukea ja kenen ei
Eipä siinä, jos sille tuntuu niin jatka samaa rataa hyvä mies :tongue:
Itse olen aika pitkälti sitä mieltä, että sekä Ferrari, että Santander hieman törkeästi päättivät asioiden tietynlaisen kulun. Alonsolle tuskin on juuri mitään tekemistä asian kanssa ollut. Alonso on yksi sarjan parhaista kuskeista. Tällä hetkellä Massa kuuluu samaan sarjaan ja on luultavasti jopa parempi mitä hallitseva maailmanmestari.
Itse mielenkiinnolla seuraan kuinka lopulta käy, ihan vähän olen kuitenkin Massan puolella. Alonsossa on ärsyttäviä piirteitä ja kyseinen herran on hieman niinku itseään täynnä sekä vaatimassa yleensä ykköskuskistatusta. Se vähän syö arvostusta kuten aikanaan Schuminkin kohdalla. Ja mitä se taas tekee vastustajille? Ne jotka päihittävät sellaisen joka vaatii tallissaan ykköskuskin aseman ja silti toinen voittaa, niin sehän on rankempi suoritus mitä jos molemmat olisivat tasa-arvoisessa asemassa.