WebSlave
Trackman
Sarrazin vain ei ole Kimin ajan F1-kuski, kun oli ykkösissä 1999.Oli pakko joku perustelu keksiä, että viesti kuuluu tähän ketjuun...
Edit. Ja nii, onhan se Sarrazinkin molempia ajanut.
Sarrazin vain ei ole Kimin ajan F1-kuski, kun oli ykkösissä 1999.Oli pakko joku perustelu keksiä, että viesti kuuluu tähän ketjuun...
Sarrazin ajoi vain yhden Brasilian gp:n kaudella 1999 tuuraten Luca Badoeria.Sarrazin vain ei ole Kimin ajan F1-kuski, kun oli ykkösissä 1999.
Sarrazinin paras MM-sijoitushan on pykälän parempi. Että sen kimppuun sitten seuraavaksi.Oli pakko joku perustelu keksiä, että viesti kuuluu tähän ketjuun...
No jos sen noin tarkkaan haluaa katsoa. Enemmän ajattelen, että Reutemann on selkeästi eri ajan kuski, mutta esim. JJ (esimerkki vain, ajanut ainoastaan Tunturia) ja Kimi ovat mielestäni saman aikakauden kuskeja. Lienee kielellinen erikäsitys tämä..?Sarrazin vain ei ole Kimin ajan F1-kuski, kun oli ykkösissä 1999.
Näinkö on? Ihan muistin, että kuudes. Ihan paskapuhetta tuo ylempi postaukseni siis.Sarrazinin paras MM-sijoitushan on pykälän parempi. Että sen kimppuun sitten seuraavaksi.
Kataloniassa 2004 huristeli neljänneksi.Näinkö on? Ihan muistin, että kuudes. Ihan paskapuhetta tuo ylempi postaukseni siis.
Samaisessa rallissa hän myös ajoi yhden pohja-ajan, jolloin hänestä tuli ainakin toistaiseksi ainoa F1-kuljettaja, joka on rallin MM-sarjassa ollut pikataipaleen nopein kuljettaja. Yksityiskuljettajana vieläpä. Seuraavana vuonna Stephane ajoi vielä Ranskassa Subarun tehdastiimissä toistamiseen neljänneksi.Kataloniassa 2004 huristeli neljänneksi.
Olen eri mieltä kiistattomuudesta. Toisin kuin Kimi, Sarrazin kisasi vain asfaltilla.Sarrazinista tekee kiistatta 2000-luvun monipuolisimman autourheilijan se, että F1-starttinsa ja rallista saalistettujen MM-pisteiden lisäksi mies on ainoa F1- ja WRC-kuljettaja, joka on kolmesti peräkkäin ajanut Le Mansin 24 tunnin ajon paalupaikalle.
Lisätään yhtään hänen suorituksiaan väheksymättä, että toisin kuin muut Subaru-kuljettajat, hän ajoi Michelineillä jotka olivat tuolloin ylivertaiset Pirelleihin verrattuna.Olen eri mieltä kiistattomuudesta. Toisin kuin Kimi, Sarrazin kisasi vain asfaltilla.
Olen eri mieltä kiistattomuudesta. Toisin kuin Kimi, Sarrazin kisasi vain asfaltilla.
Lisätään vielä lisäykseen, niin toisin kuin Kimiltä, Sarrazzinilta puuttuu menestys F1-luokasta.Lisätään yhtään hänen suorituksiaan väheksymättä, että toisin kuin muut Subaru-kuljettajat, hän ajoi Michelineillä jotka olivat tuolloin ylivertaiset Pirelleihin verrattuna.
Toivoa toki saa, mutta kakkossijan saavuttaminen (eli Reutemannin päihittäminen) voi kyllä olla kiven alla.Toivotaan että kaikki f1-ralli enkat rikkuu tämän kauden aikana.
Niin puuttuu, tosin monipuolisuus ei vielä huuda huippumenestystä ja toisaalta ainakin minä koin, että Sarrazinissä oli ainesta paljon enempäänkin kuin lopulta nähtiin. Lupaavan urakiidon katkaissut katastrofaalinen F3000-kausi (oli kaiken lisäksi toinen kausi sarjassa) on jäänyt minulle ikuiseksi mysteeriksi.Lisätään vielä lisäykseen, niin toisin kuin Kimiltä, Sarrazzinilta puuttuu menestys F1-luokasta.
Tuosta jo melkein uskaltaisi luvata sitä täällä paljon mainostettua paskan syömistä En jaksa tällä kaudella uskoa kolmanteenkaan sijaan, edes asfaltilla. Nyt meni edestä kaksi nopeampaa kuskia ja tuskin epäonnea neljälle edessä olevalle osuu samaan kisaan. Eikös Sordo ja Ogier ole myös enemmän kotonaan asfaltilla kisatessa. Eli Kimi hyötyisi itselleen sopivammasta alustasta vain Fordeihin nähden, eikä tällä kaudella tule Hirvosen ja Latvalan vauhtiin yltämään - vaikka on jo kahdesti yleisö-EK:lla Hirvosen päihittänytkin.Toivoa toki saa, mutta kakkossijan saavuttaminen (eli Reutemannin päihittäminen) voi kyllä olla kiven alla.
Menee vähän kuin yleisurheilussa verrataan eri lajien spesialisteja ottelijoihin.Niin puuttuu, tosin monipuolisuus ei vielä huuda huippumenestystä ja toisaalta ainakin minä koin, että Sarrazinissä oli ainesta paljon enempäänkin kuin lopulta nähtiin. Lupaavan urakiidon katkaissut katastrofaalinen F3000-kausi (oli kaiken lisäksi toinen kausi sarjassa) on jäänyt minulle ikuiseksi mysteeriksi.
On se noinkin, mutta se ollaan monesti nähty, että vaikka kuljettajanlahjoja olisikin, niin F1-luokkaan murtautuminen - menestymisestä puhumattakaan - vaatii jotain extraa muihin luokkiin verrattuna.Niin puuttuu, tosin monipuolisuus ei vielä huuda huippumenestystä
Lisäisin vielä tähän, kun kerta monipuolisuutta haetaan, niin Kimi on voittanut kelkkakunkun enduro-osuuden.Lisätään vielä lisäykseen, niin toisin kuin Kimiltä, Sarrazzinilta puuttuu menestys F1-luokasta.
Lisäksi video, jossa Kimi Räikkönen putoaa veneen kannelta on katsottu YouTubessa yli 160.000 kertaa. Tosin, koska kuvanlaatu ei aivan HD-luokkaa ole, voi olla hieman vaikeaa todentaa onko tuo todella Kimi.Lisäisin vielä tähän, kun kerta monipuolisuutta haetaan, niin Kimi on voittanut kelkkakunkun enduro-osuuden.
Kimiä ei kiinnosta! :wink: Allekirjoitan koko kirjoituksesi täysin.Eikä olisi epäilystäkään, etteikö Kimin tasoinen kuljettaja pärjäisi Le Mansista tai vaikka DTM:ssä mutku joka paikkaan ei kerkeä, eikä tarvitsekkaan.