Kimi Räikkönen - Aikansa paras?

  • Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Reef

Den Här satserna
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
845
Sijainti
Turku
Joo, voi jäädä sellaiseksi ranskalaiseksi visiitiksi :ahem: En ole koskaan saanut mistään bännejä, mutta katsotaan josko Scuderian modet haluaisivat sellaiset antaa. Lukemani perusteella niin urpoturpomeno foorumilla että pieni näpäytys lienee paikallaan.
:alppu:

Edit: No nyt on peli avattu, katsotaan miten käy. En vielä jaksanut provoilemaan ruveta :D
Heh, bannasivat mun spostin jo rekisteröinti vaiheessa(The administrator has banned your email address.) :jaska: , kun puuttui suosikkikuski... No pääsin kuiteskin rekisteröitymään toisella spostilla...

tästä tulee hauskaa... :yuck:
 

APaksu

Well-known member
Liittynyt
19.1.2008
Viestit
1362
Ongelma ton kaltaisella keskustelupalstalla on se että huomaavat teidän rekisteröityneen vastikään pelkästään inttämään yleistä mielipidettä vastaan. Tuskinpa jotain vuonna 2006 rekannutta KR-fania tuolta kovin helposti bannaillaan pois.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13738
Heh, bannasivat mun spostin jo rekisteröinti vaiheessa(The administrator has banned your email address.) :jaska: , kun puuttui suosikkikuski...

tästä tulee hauskaa... :yuck:
Aika pirun pöljää päättäjää siellä. Omilla mielipiteillään saa tulla kuka vaan kunhan mielipide on oikea :thumbdown On ne heikkoja.
 

Boyracer

Well-known member
Liittynyt
17.11.2005
Viestit
190
No hienoa, että luit pitkän tekstin, oikein pohdit ja kommentoitkin. Palaute aina lämmittää.
Itse asiassa, en oikeasti lukenut kuin kolme ensimmäistä riviä kahdesta ensimmäisestä kappaleesta. Kommentoin vaan sen vuoksi että joku jaksaa kirjoittaa noin paljon juttua mikä hiukan muistuttaa kauniiden ja rohkeiden juonta :tongue:

Mutta hyvä että lippu pysyy korkealla, ehkä Kimi palaa vielä joskus.
 

bbc454

Well-known member
Liittynyt
7.6.2010
Viestit
128
pitihän siellä käydä ---tuilemassa, kerkesin 3 sujuvalla englannilla varustettua viestiä kirjottaa :D
 

zenit

Well-known member
Liittynyt
11.6.2008
Viestit
644
Sijainti
Lahti
pitihän siellä käydä ---tuilemassa, kerkesin 3 sujuvalla englannilla varustettua viestiä kirjottaa :D
Hyvää settiä :D:D:

Kimin ja Alonson paikkoja kun vaihtaisit viesteissäs niin et erottuis porukasta mitenkään.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Itse asiassa, en oikeasti lukenut kuin kolme ensimmäistä riviä kahdesta ensimmäisestä kappaleesta. Kommentoin vaan sen vuoksi että joku jaksaa kirjoittaa noin paljon juttua mikä hiukan muistuttaa kauniiden ja rohkeiden juonta :tongue:

Mutta hyvä että lippu pysyy korkealla, ehkä Kimi palaa vielä joskus.

Minä en katsele - niin kuin sinä - kauniita ja rohkeita joten siihen en osaa ottaa kantaa. Tosin tyhmistä saan tässä kylläkin jonkinsortin käsityksen kiitos esimerkkisi.
 

JamesHunt

Well-known member
Liittynyt
16.1.2010
Viestit
260
Kirjoittakaa sinne, että ootte suuria Alonso / Massa / Domenicali -faneja, mutta sapettaa nähdä kuinka oli virhe erottaa Kimi ja ootte kauheen surullisia koska tykkäätte niin paljon Fernandosta ja Felipestä ja Stefanosta, mutta ei vaan toimi ilman Jäämiestä.
 

bbc454

Well-known member
Liittynyt
7.6.2010
Viestit
128
hemmetti olivat menneet poistamaan mun loistavat ratkaisut esim ferrarin aeropakettia varten.. :) jostain syystä yks topikki sinne vielä jäi joka sekään ei kyllä mikään asiallinen ole :D juu olen yli 15 vuotias vaikka noista viesteistä vois jotain muuta päätellä :)
 

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
hemmetti olivat menneet poistamaan mun loistavat ratkaisut esim ferrarin aeropakettia varten.. :) jostain syystä yks topikki sinne vielä jäi joka sekään ei kyllä mikään asiallinen ole :D juu olen yli 15 vuotias vaikka noista viesteistä vois jotain muuta päätellä :)
Miten yllättävää että lensit ulos, bbc454 :D
 

bbc454

Well-known member
Liittynyt
7.6.2010
Viestit
128
Ny joku äkkiä lainaamaan what is wrong whit ferrari topikkia :) :)
 

Paperino

Well-known member
Liittynyt
26.11.2009
Viestit
199
Sijainti
Tampere
Kyllästyin jo The Scuderiaan, joten kirjoitanpa hienon loppumonologin ennen kuin saan bannia sieltä :D Lisään linkin myöhemmin, katson ensin hieman millaisia reaktioita kirjoitukseni siellä herättää.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Aikoinaan yksi Boudica kertoi millainen meno siellä on meneillään joten googletin ja löysin tämän - ei olla ainoita näköjään :thumbup:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9006946

Siellä on myös linkki scuderiaan.
Kiitos, liityin jo Alonso-faniksi. Täytyy katsoa koska viitsisi ja kuinka hehkuttaa tätä nyky-Ferraria, ja Santanderia, ja autonkehitystä ja niin pois päin.


nimimerkki on valhalla. Jäsenenä silti jo 2 min.
 
Viimeksi muokattu:

really?

Well-known member
Liittynyt
5.4.2010
Viestit
379
hemmetti olivat menneet poistamaan mun loistavat ratkaisut esim ferrarin aeropakettia varten.. :) jostain syystä yks topikki sinne vielä jäi joka sekään ei kyllä mikään asiallinen ole :D juu olen yli 15 vuotias vaikka noista viesteistä vois jotain muuta päätellä :)
LOL :tongue: Bannattu jo..
 
Viimeksi muokattu:

Reef

Den Här satserna
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
845
Sijainti
Turku

ice

Well-known member
Liittynyt
3.3.2009
Viestit
684
Tsekkasin ton suhareiden palstan.. aika tuubaa..piti sulkea se kun meinas jotuu heittää koneen seinään :D hitto jos joku osais tehdä ohjelman joka toimii bottina, hankkis itselleen monta s.postia ja sais vaikka 1000 ip.tä käyttöön...siinä sitä ois bannaamista...mä voin antaa oman koneen kaistaa vaikka lainaksi :D
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös