Sue_me
Well-known member
Missä vaiheessa Lotus on ollut paras auto?Eikös Irwin tätä juurikin ole toitottanut. Räksä ajoi parasta autoa muttei kyennyt ohituksiin.
Missä vaiheessa Lotus on ollut paras auto?Eikös Irwin tätä juurikin ole toitottanut. Räksä ajoi parasta autoa muttei kyennyt ohituksiin.
Nopeinta kisa-auto oli alkukaudesta. Tämän sanoi vastustajat mm. Seb Vettel ja talli itse. Itse juuri sanoit, että parhaalla autolla kykenee ohituksiin..Missä vaiheessa Lotus on ollut paras auto?
Irwin sanoi:No ei todellakaan. Kimin tätä kautta ei yhtään mairittele se, että alla on kauden mittaan ollut monessakin kisassa nopein auto, eikä silti voiton voittoa. Huomaa Kimin arastelusta että aivan ole ajaminen sillä timanttisella tasolla vrt. Hamilton-Alonso-Vettel.
Sue_me sanoi:Kilpailuvauhti voi olla hyvää, mutta se on tullut aika-ajovauhdinkin kustannuksella.
Irwin sanoi:Eipä Alonso ihan pelkällä "munkilla" esim. Valenciassa ohitellut kun voittoon ajoi.
Sue_me sanoi:Parhaalla autolla ohitellaan.
plus näyttää siltä että lotuksella ei voi ajaa ohitus etäisyyksillä. Luultavasti olen kyllä väärässä tässä.Kyllä ne varmaan molemmat (Kimi ja Allu) osaavat tehokkaasti päästä ohitusetäisyydelle, huippukuskeja kun ovat. Lotuksen lähtö mutkista näyttänyt monesti tahmealta.
Tuossa Korean kisassa näki hyvin, miten paljon huonompi Lotus on lähtemään mutkista kuin esim MacLaren. Hamin perässä ajaessaan Kimi joutui käyttämään kaiken KERSin, jotta pysyi kiihdytyksessä mukana ja sai edes mahdollisuuden DRS alueella. Ja tuosta täydestä boostista huolimatta oli liian kaukana. Loppukierroksella sitten Hami paineli KERSin kanssa hiukan karkuun. Ja seuraavalla kierroksella sama homma.plus näyttää siltä että lotuksella ei voi ajaa ohitus etäisyyksillä. Luultavasti olen kyllä väärässä tässä.
Luultavasti tämä on mielikuvituksesi tuotetta, kun oletat täällä aina lähes jokaisen suhtautuvan kaikkiin Alonson tekemisiin negatiivisesti. Ainakin kaudella 2005 mediassa oli puhetta (tästä forumista en tiedä) Alonson varmistelevasta ajamisesta, joka oli mun mielestä kyllä fiksua pistejohdon ollessa melko suuri.Olenko aivan väärässä, kun joskus Alonsoa haukuttiin varmistelijaksi tälläkin voorumilla? Olisiko vuoden varmistelijaksi nousemassa Kimi Räikkönen? Kimin tapauksessa sekin on erinomaisuutta, mutta Alonson tapuksissa menneinä vuosina nössöilyä.
Luultavasti se on sinun mielikuvituksesi tuotetta, jotta epäilen jokaisen suhtautuvan negatiivisesti! Kuten huomasit, laitoin kysymysmerkin perään enkä muistakaan oliko foorumin vai median tuomaa imagoa.Luultavasti tämä on mielikuvituksesi tuotetta, kun oletat täällä aina lähes jokaisen suhtautuvan kaikkiin Alonson tekemisiin negatiivisesti. Ainakin kaudella 2005 mediassa oli puhetta (tästä forumista en tiedä) Alonson varmistelevasta ajamisesta, joka oli mun mielestä kyllä fiksua pistejohdon ollessa melko suuri.
Eihän sitä nyt parin välivuoden jälkeen uskalla ylivoimasella autolla painaa kaasua pohjaan, mutta alonsohan olis voittanut tän vuoden lootuksella mestaruuden jo talvitesteissä...Miten olis sellainen teoria, että Kimillä on ollut nopein auto aina silloin tällöin, mutta hän ei ole tajunnut painaa kaasua pohjaan suorilla eikä siten ole päässyt hitaammista autoista ohi.
Kimi on vaan niin paska. siltä puuttuu uskallusta laittaa sitä kuuluista HANAA (trademark Mika Häkkinen). Alonso on kyllä niin komea ja nopea että se ois vieny mestaruuden jo aikoja sitten jos ois ajannu lootuksella. ja kun sen nykyinen tyylikin on niin omaperäinen (lippis yms).Eihän sitä nyt parin välivuoden jälkeen uskalla ylivoimasella autolla painaa kaasua pohjaan, mutta alonsohan olis voittanut tän vuoden lootuksella mestaruuden jo talvitesteissä...
Kimi on vaan niin paska. siltä puuttuu uskallusta laittaa sitä kuuluista HANAA (trademark Mika Häkkinen). Alonso on kyllä niin komea ja nopea että se ois vieny mestaruuden jo aikoja sitten jos ois ajannu lootuksella. ja kun sen nykyinen tyylikin on niin omaperäinen (lippis yms).
Mä en ymmärrä miten jaksatte puolustella ja hehkuttaa kimiä.. Suurin floppi ikinä. Hehkuttaisitte edes heikkiä joka on voittanu JOPA yhden kisan. Ei muuta loppu!
PS.pusut alonsolle.
JepI hope this was sarcasm..
Edit. Meinaan kyllä sen on pakko olla.
Ei Kimiltä attackia puuttunut Bahrainissa. Aika nopeasti ja tehokkaasti nousi vajaa kymmenen sijaa ekalla stintillä, kun auto sen salli. Se että on nopeampi, ei riitä jos ei autolla pysty olemaan nopeampi siellä ohituspaikoilla. Tätä se on ollut suurimman osan kautta, että vauhti ei perinteisissä ohituspaikoissa oikein riitä. Tilkedomie hitaat mutkat ennen suoria sataa Mersun ja Ferrarin laariin.Kimin tätä kautta ei yhtään mairittele se, että alla on kauden mittaan ollut monessakin kisassa nopein auto, eikä silti voiton voittoa. Huomaa Kimin arastelusta että aivan ole ajaminen sillä timanttisella tasolla vrt. Hamilton-Alonso-Vettel.
Ei Kimiltä attackia puuttunut Bahrainissa. Aika nopeasti ja tehokkaasti nousi vajaa kymmenen sijaa ekalla stintillä, kun auto sen salli. Se että on nopeampi, ei riitä jos ei autolla pysty olemaan nopeampi siellä ohituspaikoilla. Tätä se on ollut suurimman osan kautta, että vauhti ei perinteisissä ohituspaikoissa oikein riitä. Tilkedomie hitaat mutkat ennen suoria sataa Mersun ja Ferrarin laariin.
Kyllähän Kimi on taistellut, jos on ollut taistelemista. Mut esim koreassa tuli melko nopeasti selväksi, että kärkinelikko menee menojaan. DRS:llä pysy jotenkuten Massan perässä, mut sit ku se etu meni, nii Massa meni menojaan.No ei todellakaan. Kimin tätä kautta ei yhtään mairittele se, että alla on kauden mittaan ollut monessakin kisassa nopein auto, eikä silti voiton voittoa. Huomaa Kimin arastelusta että aivan ole ajaminen sillä timanttisella tasolla vrt. Hamilton-Alonso-Vettel.
Vain jokainen itse voi säätää näkymän itselleen sopivaksi. Älä hyvä mies katsele kokoruututilassa, jos se haittaa lukemista. Itselläni on vain 1152 px ruudun leveys enkä silti käytä kokoruututilaa, edes suurennetulla sivulla.Edit: onko ylläpidolla/käyttäjällä mahdollisuutta säätää rivileveyttä foorumilla? Järkyttävän pitkät rivit nykyajan resoluutioille. Sattu oleen kokoruudussa selain, nii huomas..joku 1000-1200px sivun leveydelle ois aika max
Tarrasit sitten koko tekstin suurimpaan offtopic-kohtaan, jonka olin vielä himmentänyt. Mut:Vain jokainen itse voi säätää näkymän itselleen sopivaksi. Älä hyvä mies katsele kokoruututilassa, jos se haittaa lukemista. Itselläni on vain 1152 px ruudun leveys enkä silti käytä kokoruututilaa, edes suurennetulla sivulla.
Repesin.ja kun sen nykyinen tyylikin on niin omaperäinen (lippis yms).