Ei minusta. Tallimestaruus on tallille arvokkaampi(tai yhtä arvokas ainaki) kuin kuljettajan mestaruus. Tallilta vaan pisteitä pois tai niiden pisteiden saamisen vaikeuttamista rangaistuksissa. Ei siinä kannattais sen enempää viritellä ku nyttenkään.Aika kummallinen mielipide. Jos rangaistusta ei tulisi, tottakai kannattaisi virittää osat herkemmin hajoaviksi = tehokkaammaksi.
... joten autan hieman: Tarkoittaa sadetta ennen kisaa.En väitä olevani mikään sääasiantuntija, mutta... :doubtful:
Uskomatonta viisautta.... joten autan hieman: Tarkoittaa sadetta ennen kisaa.
Kisassa se kuitenkin haittaisi sekä kuski- että tallipisteiden saamista. Kun eihän niitä osia saa vaihtaa siinä välissä. Toki jos Parc Ferme-säännöstä luovuttaisiin tai sen rikkominen olisi vain tallipisteistä pois, niin mentäisiin käytännössä aika-ajoautoihin. Kustannussyistä sitä ei haluta.Aika kummallinen mielipide. Jos rangaistusta ei tulisi, tottakai kannattaisi virittää osat herkemmin hajoaviksi = tehokkaammaksi.
Tallipisteet ovat merkittäviä FOM:n rahanjaon vuoksi, mutta käytännössä kuskien sijoitus on se, joka määrittelee tallin sponsorisopimuksia tulevaisuudessa. Sitä fanit seuraavat, ja siten sponsoritkin. Joten rahallisestikaan tallimestaruus ei välttämättä ole tärkeämpi, ainakaan kaikille.Ei minusta. Tallimestaruus on tallille arvokkaampi(tai yhtä arvokas ainaki) kuin kuljettajan mestaruus. Tallilta vaan pisteitä pois tai niiden pisteiden saamisen vaikeuttamista rangaistuksissa. Ei siinä kannattais sen enempää viritellä ku nyttenkään.
En ota kantaa olisko joku tuon henkinen systeemi parempi vai ei, mutta ehdotus ei missään nimessä kummallinen ole.
:doubtful: Tällä ei varmaan viitattu kyseisen herrasmiehen ikään mitenkään.(?)voi Kimillä olla saumaa podiumille kun juna pysyy kasassa paremmin Schumin pyörien mädäntyessä muita nopeammin.
.
Otetaas iha varmuuden vuoksi talteen tämä :thumbup: Jo podium-paikka olis mahtava juttu.Kimi voittaa huomenna. Fakta. Ei voi argumentoida vastaan. Jos olet eri mieltä, olet väärässä.
Ei, vaan, jos esim vain ensimmäisestä laatikkovaihdosta rangaistaisiin lähtöruudulla, silti se voisi kannattaa, koko kauden suhteen.Kisassa se kuitenkin haittaisi sekä kuski- että tallipisteiden saamista. Kun eihän niitä osia saa vaihtaa siinä välissä. Toki jos Parc Ferme-säännöstä luovuttaisiin tai sen rikkominen olisi vain tallipisteistä pois, niin mentäisiin käytännössä aika-ajoautoihin. Kustannussyistä sitä ei haluta.
Onko tämä nyt sellainen kohta, kun kuuluisi laittaa wikilinkki sarkasmista? :wink:... joten autan hieman: Tarkoittaa sadetta ennen kisaa.
Olis aika hyvät kertoimet jos tekis tuon veikkauksen. Korvaatko mun rahat jos ei osu?Kimi voittaa huomenna. Fakta. Ei voi argumentoida vastaan. Jos olet eri mieltä, olet väärässä.
etsit vedonlyönti paikan joka tarjoaa riskittömänä tämän kohteen ? Niitähän esim nordicbet tarjoaa vähän väliä.Olis aika hyvät kertoimet jos tekis tuon veikkauksen. Korvaatko mun rahat jos ei osu?
Ei taida oikein tänne sopia, tämä spekulointi, mutta minusta voisi olla esim. 4 laatikkoa kauden aikana käytettävissä ja joutuessa ottamaan viidennen tulisi rankkua eli vähän sama kuin moottoreissa.Minusta se on juuri nykyaikana ihan sopiva rangaistus. Se sitäpaitsi riippuu jokatapauksessa paljon radasta.
Esim. Damon Hill ei tuossa enkunkielisessä lähetyksessä ollut kamalan tyytyväinen siitä, että kuljettajaa rankaistaan osien pettämisestä ja pohti voisiko valmistajalle jotenkin antaa rangaistuksen ilman, että kuljettajan kisamahdollisuuksia tarvitsisi tärvellä.
Kimi on niin nopee että ohittaa itsensäkinEi taida oikein tänne sopia, tämä spekulointi, mutta minusta voisi olla esim. 4 laatikkoa kauden aikana käytettävissä ja joutuessa ottamaan viidennen tulisi rankkua eli vähän sama kuin moottoreissa.
Itse asiaan olisin tyytyväinen yhtä hyvään kisaan, kuin Melbourne eli 10 pykälää nousua.:thumbup:
Tällä foorumilla valitettavan moni tuntuu ajattelevan...Kukaan ei sentään noin epäloogisesti ajattele. No onhan tässä vielä aikaa.