Tuskin olisi ottanut isoja riskejä ja väkisin ottanut Alonsoa kolmeen otteeseen kiinni jos olisi kyse tallien välisistä määräyksistä.Ja mitä tulee samaan syssyyn Ferrarin asiakastallin Sauberin voittomahiksiin, niin totta ihmeessä Sauber ois ajanu voittoon jos ois kyenny. Moottoreita tulee ja moottoreita menee mutta 20 vuoteen ei ole voittoa tullut...
Tulee kyllä 2008 ferkkukausi mieleen. Tosin silloin alku oli parempi.Meneeköhän jo tänä vuonna Prostin ohi nopeimmissa kierroksissa. Enää viis jälellä. Tosta aliarvostetusta tilastosta saa olla kyllä ylpeä. Kyllähän se jotain kuskista kertoo:thumbup:
Tätä odotellessa... Veto on sisällä Kimin podiumista tällä kaudella. Uutta rahaa en sisään laita, joten olisi kiva saada nuo irti pikimitenKimillä oli onnea ja epäonnea matkassa - mutta loppu todisti että vauhtiakin löytyy. Joko sitten ensi kisaan podiumille?
Onkos Kimillä jädefirmaa sponssina? Jos ei ole, niin voisi kuvitella jonkun ison yhtiön kohta ottavan yhteyttä. Iceman's ice cream :alppu:
Clear, Rexona ja Magnum ovat Unileverin brändejä.Kaiken järjen mukaan tuo on Magnumin sponssaama/ideoima juttu...tai jos ei niin ilmaista mainosta
Eiköhän niille vain ollut muistissa miten Maldonado ryssi kisan viimeisellä kierroksella Australiassa.Ja mitä tulee samaan syssyyn Ferrarin asiakastallin Sauberin voittomahiksiin, niin totta ihmeessä Sauber ois ajanu voittoon jos ois kyenny. Moottoreita tulee ja moottoreita menee mutta 20 vuoteen ei ole voittoa tullut...
Ihan hyvin kulki treenisessiossa Ja Kimihän ei ole ikinä ollut mikään sadekelin mies, vaan ajelee aina varman päälle märällä.Kimi sanoi:Raikkonen felt he could have done better in Malaysia if he had managed more wet running in winter testing.
"I didn't have any experience on the inter tyres or the wet tyres," he said. "We'd only done one installation lap and it was a bit of an odd feeling to go directly into the race with tyres we hadn't run.
"I just tried to stay with the others and stay on the circuit, and then pushed harder and harder. It took a few laps for me to pick up speed when I changed to dries, but after that it was OK."
Kimi muuten haki todella fiksusti leveää sisään menoa siinä Vettelin perässä kisan alkupuoliskolla. Salo dissasi, mutta sateella on tärkeää saada auto suoraksi ennen kiihdytystä, joten mutkaan kannattaakin ajaa sisään leveästi, kun pito ei riitä kovaan kaarre nopeuteen.
En ymmärrä mistä tämä harha johtuu. Muutenkin sadekeli on niin keskeisesti säädöistä ja alustan pehmeydestä kiinni. Kimi on vetänyt muutamat todella hyvät sadekisat. Tarkan ohjauksen kova etupää ei ole kuitenkaan se sateelle optimaalisin.Ihan hyvin kulki treenisessiossa Ja Kimihän ei ole ikinä ollut mikään sadekelin mies, vaan ajelee aina varman päälle märällä.
Ei tarvitse mitään helkkarin kuumia kelejä vaan ihan normaalikelit.Hyvä suoritus Räikköseltä tänään, tosin lopussa näytti vähän siltä, että kesti kierrostolkulla saada slicksit toimimaan. Toivotaan seuraaviin kisoihin aivan helkkarin kuumia kelejä.
Jep, Kimillä otteet kunnossa sekä radalla että sen ulkopuolella. Hymyilytti tuo jäätelötempaus ja kisassa jälleen hyvää menoa.Vetää kyllä suorastaan sanattomaksi :thumbup: Toisilla riittää luonnetta vaikka muille jakaa. Poikkeuksellisen piristävä henkilö noissa piireissä.
Siitä, ettei Kimi ole ikinä yltänyt kalustoaan kummempaan sadekelin sijoitukseen. Yleensä aina hävinnyt sijoja sadekelillä. Ei se tarkoita, että Kimi olisi huono kuski mutta riskinotto ja sadekelin osaaminen ei ole gridin parhaimmistoa.En ymmärrä mistä tämä harha johtuu.
Tarkka ohjaus ja kova etupää ovat toisensa pois sulkevia. Ohjausliikkeisiin herkästi reagoiva ja jarrun asentoon nopeasti reagoiva keula kuulostaisi enempi Kimin ajotyylille sopivalta. Ja ohjausliikkeisiin nopeasti reagoiva keula on sadekelillä hankala, eli Kimin auto ja ajotyyli istunee sateelle huonosti.Muutenkin sadekeli on niin keskeisesti säädöistä ja alustan pehmeydestä kiinni. Kimi on vetänyt muutamat todella hyvät sadekisat. Tarkan ohjauksen kova etupää ei ole kuitenkaan se sateelle optimaalisin.
Saahan sitä olla mitä mieltä tahansa - ja väärässä. Ilmeisesti et välitä auton jousitukseen liittyvistä faktoista tai Kimin statseista. Noh, sille ei voi mitään. Case closed.Niin auton etupäästä kuin Kimin taidoistakin olen ihan eri mieltä.
Eli sun mielestä pehmeä etupää ja alusta on tarkka. Sillalailla.Saahan sitä olla mitä mieltä tahansa - ja väärässä. Ilmeisesti et välitä auton jousitukseen liittyvistä faktoista tai Kimin statseista. Noh, sille ei voi mitään. Case closed.
No jos tarkalla tarkoitetaan, että auto reagoi ratin liikkeisiin niin kyllä. Tietty jos tarkalla tarkoittaa, että auto menee sinne minne kuski yrittää eikä sinne minne kuski ohjaa, niin tilanne on eri. Fysiikan lait näet... Uskoisin Kimin ajavan enempi fysiikan lakien kuin kuvitelmien pohjalta.Eli sun mielestä pehmeä etupää ja alusta on tarkka. Sillalailla.