Niin no kuinka moni insinööri vaihtaa nyt sitten loppujen lopuksi maisemaa? Ja 1995 Renault ei ollut ykkösissä omana tallinaan.nikkke sanoi:Renaultille nyt ei kannata missään nimessä lähteä, ellei sitten raha kiinnosta menestystä enemmän. tallille tulee todennäköisesti käymään samalla tavalla kuin vuoden 1995 jälkeen, jolloin myös ykköskuljettaja ja parhaat insinöörit vaihtoivat maisemaa..
Näitä kuvia on alkanu tippumaan viime aikoina. Näyttää huolestuttavalta/hienolta, riippuen näkökulmasta. Olishan se hienoa jos Kimi ajais Ferrarilla ens kaudella :ahem:Joni sanoi:
Entä jos tulee sellanen ambivalentti olo?vermula sanoi:Näitä kuvia on alkanu tippumaan viime aikoina. Näyttää huolestuttavalta/hienolta, riippuen näkökulmasta.
Minä luulin, että tässä oli kyse Michael Schumacherin vuoden 1999 maailmanmestaruudesta eikä mistään suomalaisista...azai sanoi:Nyt tämä iänikuinen suomalaisten säälittävä jos-jos leikki loppuu.
Olisi kyllä mielenkiintoista kun kaikille huipuille kävisi tallin kanssa huonosti, ja mestaruuteen menisi vaikka Jenson Button! Olisi ainakin ikimuistoinen kausi... Niitä kun ei ole vähään aikaan ole ollut, mutta tosin ensi kausi taitaa olla sellainen kun/jos Kimi hakee Suomelle lisää mestaruuksia.tsinivuo sanoi:Mutta entäs jos Kimi jää mäkille, Schumi lopettaa ja mäkki tekee yhtä paskan auton kuin tänä vuonna. Mestaruuden vie Fisi?
Siis haluan tuoda tässä esille sen, että ensi vuonna voisi olla pitkästä aikaa mahdollisuus, että mestaruudesta taistelee muut kuskit kuin parhaina pidetyt. Vrt.1996. Montoya, Fisi tai Massa. :eek!:
Tässä se on ja näin se tulee olemaankin (ehkä). Ainoa mistä itse en olisi niin varma on se, että Montoya Renaultille ja Kovalainen RB:lle. Kuitenkin Kovalainen on osoittanut nopeutensa niin monta kertaa kun taas JP ei saa autostaan ja itsestään niin paljon irti, että olisi rellun paikan arvoinen. Luulisi myös testikuljettajan paikan merkitsevän jotain valinnassa.Conda sanoi:Ilmeisesti on kuitenkin käymässä näin:
Ferrari: Schumi, Kimi
Renault: Fisichella, Montoya
McLaren Mercedes: Alonso, Hamilton
Red Bull Renault: Coulthard, Kovalainen
Toyota: Trulli, R. Schumi
Williams Toyota: Webber, Rosberg
pikkutalleja en jaksa spekuloida
Totta. Se on käytännössä varmaa. Sitkeimmät huhut ovat vieneet Räikköstä jo kauan Ferrarille ja itsekin uskon siihen. Nämä viimeaikojen Renault höpöptykset ovat mielestäni vain niitä, keksittyjä huhuja, vaikka tottakai Kimi Renaultia hrkitsee jos ei ole vielä Ferrarille allekirjoittanut.V12 sanoi:Yksi asia mikä on mielestäni 99% varma on se, että Räikkönen ei aja McLadalla ensi kaudella. Asiaa puoltaa hyvin myös kuvien lisäksi se, että Dennis on ruennut kaataamaan kaikki syyt Kimin niskoille kun ennen olivat kumpikin samaa mieltä asiasta.
hmmm, itse olen täysin samaa mieltä kimin soppari koukeroista, harmi tietty että jättää McLarenin, mutta Kimin osalta se kortti on jo katsottu...DFiaA sanoi:Totta. Se on käytännössä varmaa. Sitkeimmät huhut ovat vieneet Räikköstä jo kauan Ferrarille ja itsekin uskon siihen. Nämä viimeaikojen Renault höpöptykset ovat mielestäni vain niitä, keksittyjä huhuja, vaikka tottakai Kimi Renaultia hrkitsee jos ei ole vielä Ferrarille allekirjoittanut.
Omasta mielestäni Ferrari on paras vaihtoehto Kimille ensikaudeksi, on Schumi siellä tai ei. Lähinnä rengasnäkökulmasta ajateltuna. Ja auto myöskin on varmasti tasaisen hyvä. Moottorista puhumattakaan. Renault on ollut Michelinin ykkönen ja siellä tulee suurin pudotus kun ei olekaan enää suosituimmuusasemaa ja pitää opetella uusi rengas. McLarenille rengastakaisku ei ole niin valtava.
Suurin piirtein tuossa tulee ehkä noin käymään, mutta eniten minua huolettaa se että jos Schumi pesee Räikkösen, niin Räikkösen maine on mennyttä, kuten Montoyalla. Schumi on vaarallisen nopea ja taitava kuski.Pasi73 sanoi:McLaren:
Toivon myös että Kimi siirtyy pois mäkiltä koska... mua on viime vuosina ottanu päähän tämä mäkin kämmäysherkkyys, moottorin ongelmat, harjoituskierrosten vähyys, tallimääräysten puuttuminen kun siihen olis ollu selvää tarvetta, ylimielinen asenne jne. Toisaalta olis ollu mukavaa nähdä kun Alonso olis joutunu ihmettelemään millainen paska(?) auto mäkki onkaan... ja kun Kimi ei tiedä paremmasta mitään, niin se olis ollu hauskaa seurattavaa olisko Alonso tehny Montoyat Kimin tallitoverina?
Renault:
Olis todella mielenkiintoinen vaihtoehto... Fisi olis hyvä tallikamu, ei niin älyttömän nopea, mutta nopeampi kuin Coulthard ja ehkä tasoihin Montoyan kanssa... mutta olis kuitenkin hyvä tiimipeluri, joten siinä olis riittävästi motivaatiota pysyä tallin ykköskuskina. Talli on loistava mutta osittain johtunee myös siitä että saa misukoilta mittatilausrenkaat käyttöönsä, mutta ens vuonna se onkin eri juttu. Toivon myös Kovalaisen puolesta että Kimi ei siirry rellulle... Heikki vois olla Fisin kanssa loistava pari. Katsotaan mitä tapahtuu.
Ferrari:
Tänne Kimin tie vie. Kimi ei voi olla tarttumatta tilaisuuteen olla Schumin kanssa samassa tallissa... talli voittais tallimestaruuden miten päin tahansa, ja kuskien mestaruudesta tulisi etukäteen ajateltuna aika mielenkiintoinen taistelu. Rengasetu, suunnittelutiimin vahvuus, tifosien fanitushulluus, autojen luotettavuus, kisataktiikan toimivuus ainakin yleensä, omat sponsoritulot.. onhan näitä syitä. Mutta uskon että suurin syy siirtymiseen, että pääsee koittamaan kumpi on on nopeampi kuski samoilla autoilla, Schumi vai meidän Iceman? :thumbup:
Täysin samaa mieltä tuosta Renault-vaihtoehdosta. Jotenkin on vain hirveän vaikea nähdä Rellua pitkällä tähtäimellä aivan kärkitallina.Pasi73 sanoi:Renault:
Olis todella mielenkiintoinen vaihtoehto... Fisi olis hyvä tallikamu, ei niin älyttömän nopea, mutta nopeampi kuin Coulthard ja ehkä tasoihin Montoyan kanssa... mutta olis kuitenkin hyvä tiimipeluri, joten siinä olis riittävästi motivaatiota pysyä tallin ykköskuskina. Talli on loistava mutta osittain johtunee myös siitä että saa misukoilta mittatilausrenkaat käyttöönsä, mutta ens vuonna se onkin eri juttu. Toivon myös Kovalaisen puolesta että Kimi ei siirry rellulle... Heikki vois olla Fisin kanssa loistava pari. Katsotaan mitä tapahtuu.