Örfil
Guest
Selvitän asian asap.22.5. Kaanaan kisan ajankohdasta pyytäisin Racer X:lta varmistuksen, onko se varmasti tuo päivämäärä? Tampereen kevätmöötte kun on 15.5.
Selvitän asian asap.22.5. Kaanaan kisan ajankohdasta pyytäisin Racer X:lta varmistuksen, onko se varmasti tuo päivämäärä? Tampereen kevätmöötte kun on 15.5.
Ei auta muu, kuin yrittää parhaansa ja mahdollisuudet maksimoiden. Onneksi radatkin jo tutumpia. Pari autonhyytymistä ennen ruutulippua paha paha 8 kisan kaudessa...Tämä oli erittäin huono uutinen muille kuskeille
Niinpä. Itselle tämän kauden radat olivat uusia Suzukarttia ja Kaanaata lukuunottamatta. Kaanaaseenkin tutustuin vasta kesän salatreeneissä, mutta tosiaan kisaan mennessä profiili oli mielessä kuitenkin. Ensi kaudella Hyvinkää tulee sitten uutena tuttavuutena... Täytynee yrittää käydä siellä treenaamassa ennen ekaa kisaa. Eka setti voi olla mielenkiintonen kokemus, kun en noin tehokkailla ole aiemmin ajanut.Onneksi radatkin jo tutumpia.
Loistavaa! :ahem:Kaanaa sovittu tänään ja hinta edukas 45 e per kuski!
Jakkues: pvm on 15.5.!
Myös mulle jäi hyvä fiilis. :ahem:Mites on kicin laita? Mulle jäi hyvä kuva kisasta ja järjestelyistä!
Racerin kanssa ajateltiin seinäkiipeilyä. Ilman turvaköyttä menevä saa nopeinta kierrosta vastaavan pisteen.Ja niistä sarjan ulkopuolella ajettavista kisoista ois kiva kans kuulla, mitä mahdollisesti olisivat.
En muista kenen kanssa mä kaavailin mäkiautokisaa johonkin väliin.Racerin kanssa ajateltiin seinäkiipeilyä. Ilman turvaköyttä menevä saa nopeinta kierrosta vastaavan pisteen.
Ai? No mä ole siinä (rinneautoja siis) 3x SM-hopeamitalisti (oli niistäkin sijoista palkinto 3-4x kisahinnan arvo) Olen noistakin kilpa-autoista täällä pälättänyt.En muista kenen kanssa mä kaavailin mäkiautokisaa johonkin väliin.
Okei! Unohdetaan siis se!Ai? No mä ole siinä (rinneautoja siis) 3x SM-hopeamitalisti (oli niistäkin sijoista palkinto 3-4x kisahinnan arvo) Olen noistakin kilpa-autoista täällä pälättänyt.
Olen niilläkin ajanut ja ohitin rinneautojen SM:n. Se ajoi ranteen paksuisen puun läpiPohjosessa löytys myös talvelle jääkartingia. Tehokkaammat autot ja nastarenkaat. :ahem:
Hienosti hoidettu, Vesa ilm. oli tyytyväinen viime vuoteen myös :thumbup:Kaanaa sovittu tänään ja hinta edukas 45 e per kuski!
Jakkues: pvm on 15.5.!
Laita siitä sitten ihmeessä raporttia foorumille. Minä olen suunnitellut myös tuota jos on joskus aikaa ja ylimääräistä rahaa. Olisi kiva kuulla kokemuksia ja fiiliksiä.aloittelen tuossa 2010 keväällä purjelentoharrastusta
Ja niistä sarjan ulkopuolella ajettavista kisoista ois kiva kans kuulla, mitä mahdollisesti olisivat.
Tästä oli muuten puhetta tuolla karting-kokemuksia-ketjussa. Minä olisin ainakin mukanaAjatuksena oli talvitauon aikana että jos käytäs porukalla mäessä Himoksella.
Tietääkseni ainakin mä ja Andy ollaan skimbamiehiä.
Ja kun kisahenkistä porukkaa on, niin siellähän oli ainakin joskus se ajanotto, lieko enää?
Kyllä Kaanaalle! Hyvä peesailu/imussa-ajorata, ja loppuratkaisuissa saattaa jopa kannattaa jouduttaa ohitusiskua aika loppuun. Sateella sitten taas tottakai ihan eri juttu, uskon että radassa kunnolla haastetta kun kaasua joutuu nostamaan paljon niissä monissa kuivalla täysillä ajettavissa kaarteissa.Kaanaassa saatiin hyvää kisaa aikaiseksi ja ulkokisa on aina ulkokisa ja kahvilasta sai maukkaita sämpylöitä ja kahvi oli hyvää! Fiilis oli kuin olis mummolaan mennyt. Palvelusta siis 10+ pistettä ja näiden mukaan aina kisakalenteria muokataan.
Kahdeksan kisaa per kausi on hankalaa sovitella mutta yhden kisan halusin tänne ja Kaanaa on oiva valinta koska sieltä tultiin vastaan ja saatiin kisahinta kuskiystävälliseen summaan.
Kaanaan kinkkusämpylöitä odotellen... aloittelen tuossa 2010 keväällä purjelentoharrastusta eli toteutan vanhan nuoruuden aikaisen toiveen ja varmaan kahvilassa tulee pyörähdettyä kerran jos kaks. Toinen on ajaa F1 autoa ennen kuin tulee 50 mittariin. Tähän on vielä kolme vuotta aikaa, mutta tuo lentäjä -homma tulee hoidettua aiemmin.
Ps. ja missään ei olla niin kovalla sateella päästy radalle kuin viime kesänä treeneissä Kaanaassa. Parissa paikassa vettä oli kuin suoraan jokeen olis ajanut eli sadekisaa toivotaan hartaasti