KKWCS 2010 kisakalenteri

Örfil

Guest
Kaanaa sovittu tänään ja hinta edukas 45 e per kuski!
Jakkues: pvm on 15.5.!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Tämä oli erittäin huono uutinen muille kuskeille ;)
Ei auta muu, kuin yrittää parhaansa ja mahdollisuudet maksimoiden. Onneksi radatkin jo tutumpia. Pari autonhyytymistä ennen ruutulippua paha paha 8 kisan kaudessa...
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Onneksi radatkin jo tutumpia.
Niinpä. Itselle tämän kauden radat olivat uusia Suzukarttia ja Kaanaata lukuunottamatta. Kaanaaseenkin tutustuin vasta kesän salatreeneissä, mutta tosiaan kisaan mennessä profiili oli mielessä kuitenkin. Ensi kaudella Hyvinkää tulee sitten uutena tuttavuutena... Täytynee yrittää käydä siellä treenaamassa ennen ekaa kisaa. Eka setti voi olla mielenkiintonen kokemus, kun en noin tehokkailla ole aiemmin ajanut.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Ja niistä sarjan ulkopuolella ajettavista kisoista ois kiva kans kuulla, mitä mahdollisesti olisivat.
Racerin kanssa ajateltiin seinäkiipeilyä. Ilman turvaköyttä menevä saa nopeinta kierrosta vastaavan pisteen.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
En muista kenen kanssa mä kaavailin mäkiautokisaa johonkin väliin. :D
Ai? No mä ole siinä (rinneautoja siis) 3x SM-hopeamitalisti (oli niistäkin sijoista palkinto 3-4x kisahinnan arvo) :D Olen noistakin kilpa-autoista täällä pälättänyt.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Pohjosessa löytys myös talvelle jääkartingia. Tehokkaammat autot ja nastarenkaat. :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pidän oman off-topic kisan Joensuussa pimitettävänä hetkenä. Ottakaa tai jättäkää:frank:
 

Örfil

Guest
Jep, on ainoa "pohjoisen" kisa 2010 ja samalla sopparilla homma hoitui. Ilman Kaanaata Treella ei ajettaisi yhtään kisaa 2010 eli hyvä että Vesan kanssa saatiin diili. Rata ja autot on kuitenkin mukavat, porukka tykkäs saamani palautteen mukaan ja tuolla ajellaan sadekelilläkin.
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
aloittelen tuossa 2010 keväällä purjelentoharrastusta
Laita siitä sitten ihmeessä raporttia foorumille. Minä olen suunnitellut myös tuota jos on joskus aikaa ja ylimääräistä rahaa. Olisi kiva kuulla kokemuksia ja fiiliksiä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ja niistä sarjan ulkopuolella ajettavista kisoista ois kiva kans kuulla, mitä mahdollisesti olisivat.
Ajatuksena oli talvitauon aikana että jos käytäs porukalla mäessä Himoksella.
Tietääkseni ainakin mä ja Andy ollaan skimbamiehiä.

Ja kun kisahenkistä porukkaa on, niin siellähän oli ainakin joskus se ajanotto, lieko enää?
Tästä oli muuten puhetta tuolla karting-kokemuksia-ketjussa. Minä olisin ainakin mukana
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Kaanaassa saatiin hyvää kisaa aikaiseksi ja ulkokisa on aina ulkokisa ja kahvilasta sai maukkaita sämpylöitä ja kahvi oli hyvää! Fiilis oli kuin olis mummolaan mennyt. Palvelusta siis 10+ pistettä ja näiden mukaan aina kisakalenteria muokataan.
Kahdeksan kisaa per kausi on hankalaa sovitella mutta yhden kisan halusin tänne ja Kaanaa on oiva valinta koska sieltä tultiin vastaan ja saatiin kisahinta kuskiystävälliseen summaan.
Kaanaan kinkkusämpylöitä odotellen... aloittelen tuossa 2010 keväällä purjelentoharrastusta eli toteutan vanhan nuoruuden aikaisen toiveen ja varmaan kahvilassa tulee pyörähdettyä kerran jos kaks. Toinen on ajaa F1 autoa ennen kuin tulee 50 mittariin. Tähän on vielä kolme vuotta aikaa, mutta tuo lentäjä -homma tulee hoidettua aiemmin.

Ps. ja missään ei olla niin kovalla sateella päästy radalle kuin viime kesänä treeneissä Kaanaassa. Parissa paikassa vettä oli kuin suoraan jokeen olis ajanut eli sadekisaa toivotaan hartaasti
Kyllä Kaanaalle! Hyvä peesailu/imussa-ajorata, ja loppuratkaisuissa saattaa jopa kannattaa jouduttaa ohitusiskua aika loppuun. Sateella sitten taas tottakai ihan eri juttu, uskon että radassa kunnolla haastetta kun kaasua joutuu nostamaan paljon niissä monissa kuivalla täysillä ajettavissa kaarteissa.
 
Ylös