KKWCS 2010 kisakalenteri

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Olikos tässä joku postaus tai muu aktiivisuusraja että pääsee mukaan? Mie seuraan kyllä forumia viikottain mutta en jaksa kirjoitella kuin josksus harvoin ja enimmäkseen pikku hiprakassa :)
Mutta joku mikroautohomma vois kiinnostaa jos jaksais raahustaa johonki paikalle.
Ei muuta kuin 75 viestiä lisää parin viikon sisään forumille niin Forssaan on sääntöjen mukaan täydet mahdollisuudet.

Tosin tuskinpa nyt postausmääräkään välttämättä esteenä on kun olet liittynyt jo 6v sitten forumille.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
VOI PERSEENSUTI!

Näillä näkymin mulla jää KIC väliin, koska joutuivat siirtämään triathlon-leirin viikkoa aiemmaksi. :(

Pitää ottaa vähän kaulaa hämäläisiin Hyvinkäällä ja Forssassa..
Tai sitten harkitsen priorisointeja uudestaan.. :ahem:
Nyt pieleen menneen H3:n takia tilanne ei mahdollista yhdenkään kilpailun väliinjättämistä. Joten mä jätän triathlon-leirin väliin! :eek!:


Olikos tässä joku postaus tai muu aktiivisuusraja että pääsee mukaan? Mie seuraan kyllä forumia viikottain mutta en jaksa kirjoitella kuin josksus harvoin ja enimmäkseen pikku hiprakassa :)
Mutta joku mikroautohomma vois kiinnostaa jos jaksais raahustaa johonki paikalle.
Ei muuta kuin 75 viestiä lisää parin viikon sisään forumille niin Forssaan on sääntöjen mukaan täydet mahdollisuudet.

Tosin tuskinpa nyt postausmääräkään välttämättä esteenä on kun olet liittynyt jo 6v sitten forumille.
En tietenkään suosittele väkisin-floodausta vain sen takia, että pääsisi kisaan mukaan. :D
Tässä käytetään sinun suhteesi tuon pykälän 3.2 harkintaa. Ilmoittelen sulle myöhemmin privalla päätöksen, mutta ennen kuin luon Forssan ilmoittautumistopicin.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Mihin aikaan tuo KIC-kisa on? Jos sinne ehdin niin vaatii kyllä uskomatonta tsägää ja venymistä itseltä. Ja vielä sisäradan takia.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kiitos, sitten se on vaan omasta jaksamisesta kiinni.
Taitaa olla muuten ainoa KKWCS-rata, jossa oon vedellyt sua ympäri seiniä kuin METRIN MITTAA!

Kaikilla muilla radoilla on oma turpa laulanut.

EDIT: Haa Myllypurossa myös. No meillä onkin omat spesiaaliteetit. Itte omimmillani kynämiehenä mikkihiiriradoilla. Mutta nopeissa vauhdeissa ilman valleja, olen vissii liian säyseä tai muuten vaan urpo.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tulis nyt joku kunnon tasavertainen sadesysteemi, niin näkisin onko minulla edes spesialiteetin puolikasta.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Taitaa olla muuten ainoa KKWCS-rata, jossa oon vedellyt sua ympäri seiniä kuin METRIN MITTAA!

Kaikilla muilla radoilla on oma turpa laulanut.

EDIT: Haa Myllypurossa myös. No meillä onkin omat spesiaaliteetit. Itte omimmillani kynämiehenä mikkihiiriradoilla. Mutta nopeissa vauhdeissa ilman valleja, olen vissii liian säyseä tai muuten vaan urpo.
Heh:thumbup: Anyway, mä tulen aamulla muutaman päivän reissulta Tukholmasta ja illalla täytyy heittää vielä rokkikeikka jossain Mikkelin lähellä. Siihen väliin pitäisi sovittaa tuo kaikilta Turkulaisilta ja varmaan monelta muultakin pataan ottaminen tuolla sisäradalla. Odotukset ei tosiaankaan ole korkealla menestymisen suhteen tuolla ja himassakin täytyisi varmaan piipahtaa, ainakin vaatteita vaihtamassa. Järki sanoo:jätä väliin, mutta fiiliksen mukaan on menty aina. Katsotaan miten käy.....
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Taitaa olla muuten ainoa KKWCS-rata, jossa oon vedellyt sua ympäri seiniä kuin METRIN MITTAA!
Heh:thumbup: Anyway, mä tulen aamulla muutaman päivän reissulta Tukholmasta ja illalla täytyy heittää vielä rokkikeikka jossain Mikkelin lähellä. Siihen väliin pitäisi sovittaa tuo kaikilta Turkulaisilta ja varmaan monelta muultakin pataan ottaminen tuolla sisäradalla. Odotukset ei tosiaankaan ole korkealla menestymisen suhteen tuolla ja himassakin täytyisi varmaan piipahtaa, ainakin vaatteita vaihtamassa. Järki sanoo:jätä väliin, mutta fiiliksen mukaan on menty aina. Katsotaan miten käy.....
...veikkaan että Domppari voisi saada kitarasta takaraivoon...
Noh, tuskinpa :)
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Onko 2011 kalenterista mitää tietoo, jos meikäläinenkin yrittäisi repiä itsensä irti kesätöistä ja tulla ajeleen Karttinkia oikeen suurenmailman tyyliin, ku autokortin tos enskeväänä suorittelen, ja jo talvesta autonkin hommaan.
Ei ookkaa ku 313km helsigin keskustaan:D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Onko 2011 kalenterista mitää tietoo, jos meikäläinenkin yrittäisi repiä itsensä irti kesätöistä ja tulla ajeleen Karttinkia oikeen suurenmailman tyyliin, ku autokortin tos enskeväänä suorittelen, ja jo talvesta autonkin hommaan.
Ei ookkaa ku 313km helsigin keskustaan:D
Kyllä hahmotelma kalenterista on, mutta julkistamme sen myöhemmin.
 
Ylös