Powered by BMW
Well-known member
Mites vihti karting vaikka ens kautta ajatellen?Voishan tätä kysyä tietty, mutta eoäilen kyllä että meidän budjetilla aika turha toivo :-/
Mites vihti karting vaikka ens kautta ajatellen?Voishan tätä kysyä tietty, mutta eoäilen kyllä että meidän budjetilla aika turha toivo :-/
Ei mennä ihan vielä ens vuoteen asti kun tämäkin vasta on alkutaipaleellaMites vihti karting vaikka ens kautta ajatellen?
Aivan joo. Jos kerran kalliimaksi tulee niin ilman muuta Hyvinkäälle sitten, Yhtä hyviä kilvanajoon nuo radat ovat kuitenkin.Juu niinhän siellä lukee, mutta hinnat sitten erikseen sen mukaan.
Eli ratamaksut erilailla, kulukustannukset jnejne...
Hinnassa voi olla ikävä ylläri meinaan...
Sinne olin järjestämässä yhtä kisaa viime kaudella, koska eräs toinen peruuntui (ja lopuksi otettiin Forssa tilalle).Mites vihti karting vaikka ens kautta ajatellen?
Näin hyvää palvelua jos on saanut niin johan se pitää periaatteen vuoksi kiertää kaukaa jatkossa.Sinne olin järjestämässä yhtä kisaa viime kaudella, koska eräs toinen peruuntui (ja lopuksi otettiin Forssa tilalle).
Soitin radalle, mutta itse asioista vastaava ei ollut paikalla. Selitin kuitenkin asiani varikkokaverille juurta jaksain ja hän jätti soittopyynnön isännälle.
Soittoa takaisin ei koskaan tullut...
Voisi käydä kyllä kysymässä minkäsorttiset kaarat Kartingcenterillä käytössä.Ja tässä linkki laajempaan listaan Suomen eri kartradoista (listaa päivitetään...)
http://asko.kapsi.fi/karting/
Samoja koneita kuin Forssassa, eli ei pahalta ainakaan vaikutahttp://www.kokemaenfkkerho.com/vuokraus.html Tällainenkin paikka olisi Satakunnassa, kymmenen kappaletta Gillard 120 autoja. Ei mitään käsitystä millaisia kulkupuoleltaan/kunnoltaan.
Tosiaan tuohon taas pitää osallistua! :ahem:Koodi:KiC La. 23.10.
Vaikken järjestäjä olekkaan, niin kyllä sen pitäisi olla mahdollista. Järkkärit päättää viime kädessä onko osallistujalla osallistumisoikeus, mutta sääntötopikissa taitaa jotkut perusehdot olla (jotka luulisin sinun täyttävän). Kannattaa ehdottomasti ilmottautua, kun kyseinen kisatopikki ilmestyy!Onko satunnaisen suharin mahdollista tulla villillä kortilla mukaan kesken sarjan?
Jotenkin noin arvelinkin sen olevan. Tuo Hyvinkää II osuu päällekkäin NORF:in kanssa ja pitäs lähteä Leustun molemmille EK:ille jaksopäälliköksi tuolloin lauantaina.Vaikken järjestäjä olekkaan, niin kyllä sen pitäisi olla mahdollista. Järkkärit päättää viime kädessä onko osallistujalla osallistumisoikeus, mutta sääntötopikissa taitaa jotkut perusehdot olla (jotka luulisin sinun täyttävän). Kannattaa ehdottomasti ilmottautua, kun kyseinen kisatopikki ilmestyy!
On toki mahdollista. Tietyissä kisoissa on max. osanottajamäärä tietenkin (tänä vuonna enää Forssa 3 oikeastaan) mutta muihin mahtuu varmasti mukaan.Eli kysynpä tässä ja nyt:
Onko satunnaisen suharin mahdollista tulla villillä kortilla mukaan kesken sarjan?
Tuonne Kokemäelle taidan soitella tässä lähipäivinä jos menisi kokeilemaan.Samoja koneita kuin Forssassa, eli ei pahalta ainakaan vaikuta
Kohta sieltä tulee koko vapaan porukka!Täällä on niin pirusti noita toikkeja, etten ainakaan löytänyt mitään yleistä kilpailemisesta -osiota ollenkaan.
Eli kysynpä tässä ja nyt:
Onko satunnaisen suharin mahdollista tulla villillä kortilla mukaan kesken sarjan? Vai onko koko sarjaan pitänyt ilmoittautua jo ennen kauden alkua? Ilmeisesti tiimiläiset ovat ainakin etusijalla ilmoittautumisissa, mitä tossa kattelin muutamaa kisatoikkia.
Olen kartingia ajanut sellasen 10 "GP:tä" erinäisissä porukoissa (merkkikerhot, työporukka ym.) joten ainakin jossain määrin ajaminen luonnistuu. :wink:
Tervetuloa kisailemaan :thumbup:Täällä on niin pirusti noita toikkeja, etten ainakaan löytänyt mitään yleistä kilpailemisesta -osiota ollenkaan.
Eli kysynpä tässä ja nyt:
Onko satunnaisen suharin mahdollista tulla villillä kortilla mukaan kesken sarjan? Vai onko koko sarjaan pitänyt ilmoittautua jo ennen kauden alkua? Ilmeisesti tiimiläiset ovat ainakin etusijalla ilmoittautumisissa, mitä tossa kattelin muutamaa kisatoikkia.
Olen kartingia ajanut sellasen 10 "GP:tä" erinäisissä porukoissa (merkkikerhot, työporukka ym.) joten ainakin jossain määrin ajaminen luonnistuu. :wink:
Jokos olet soitellut tai miettinyt minä päivänä lähdet ajelemaan?Tuonne Kokemäelle taidan soitella tässä lähipäivinä jos menisi kokeilemaan.
Ratakin näyttää mielenkiintoiselta nopeine ja keskinopeine mutkineen.