Yhdenaikaisuutta Ks. treenitoikki.Jokos olet soitellut tai miettinyt minä päivänä lähdet ajelemaan?
Yhdenaikaisuutta Ks. treenitoikki.Jokos olet soitellut tai miettinyt minä päivänä lähdet ajelemaan?
Minä olen sentään aloittanut vierailijana F1 asiakeskustelun puolella, kunnes parin vuoden jahkailun jälkeen päätin reggautua Forumille. Jatkoin edelleen pääasiassa F1 keskusteluissa, mutta viime aikoina on varmaan pääosa ajasta tullut oltua vapaan keskustelun puolella.Kohta sieltä tulee koko vapaan porukka!
No tuliskin, etenkin nuo vanhan kaartin floodaajat.Kohta sieltä tulee koko vapaan porukka!
Se oliskin valitettavaa jos forumin sarjassa olisi enemmänkin aktiivisia forumisteja.:thumbup:Kohta sieltä tulee koko vapaan porukka!
Se oliskin valitettavaa jos forumin sarjassa olisi enemmänkin aktiivisia forumisteja.:thumbup:
Tähän kait kuuluisi sanoa: täyttä asiaa:thumbup:Se oliskin valitettavaa jos forumin sarjassa olisi enemmänkin aktiivisia forumisteja.:thumbup:
Ajoitus on kaiken A ja O. Alkuvaiheessa kuskeista oli pulaa, jotenka perheenjäseniä oli etusijalla tiettyOmalta osalta myönnettävä, että olin itsekin sarjan kisassa mukana jo ennen kuin olin jäsen.
No sitten sitä puolta pitää rukataMutta kisoihin osallistumiseen on samat säännöt kuin forumin äänestykseenkin, eli turha sitä tarkemmin on rajata kuin tällä hetkellä on,
eli turha vaatia enempää...
Saa, tarttee vaan venaa sitä kisatoikkia, jota vielä ei ole. Siel tehdään ne ilmoittautumiset.Voisin tulla tänne, jos saa:
- KiC La. 23.10.
Se olisi ollut liian kallis kisa, Follo ei saanut mainossopparia sinne läpi ja muutenkin eivät tuntuneet olevan kiinnostuneita asiasta. Radalla riittää nähtävästi asiakkaita muutenkinTyhmä kysymys, miksi VM Karting Center ei ole kalenterissa?
Ja viimeksi kun siellä ajettiin forumin toimesta, ei ollut kummoinen palvelukaan.Se olisi ollut liian kallis kisa, Follo ei saanut mainossopparia sinne läpi ja muutenkin eivät tuntuneet olevan kiinnostuneita asiasta. Radalla riittää nähtävästi asiakkaita muutenkin
Nyt vihaista ilmoa että leiri on siirrettävä takaisin!VOI PERSEENSUTI!
Näillä näkymin mulla jää KIC väliin, koska joutuivat siirtämään triathlon-leirin viikkoa aiemmaksi.
Pitää ottaa vähän kaulaa hämäläisiin Hyvinkäällä ja Forssassa..
Tai sitten harkitsen priorisointeja uudestaan.. :ahem:Nyt vihaista ilmoa että leiri on siirrettävä takaisin!
:thumbfh:Olikos tässä joku postaus tai muu aktiivisuusraja että pääsee mukaan? Mie seuraan kyllä forumia viikottain mutta en jaksa kirjoitella kuin josksus harvoin ja enimmäkseen pikku hiprakassa
Mutta joku mikroautohomma vois kiinnostaa jos jaksais raahustaa johonki paikalle.
Käytin tämän jokerikortin itse tänään, kun poika 16 v oli tänään mukana Hyvinkäällä (tämä sessio oli osa kundin synttärilahjaa).§3 Osallistumisoikeus:
3.4 F1-forumin ulkopuolisia perheenjäseniä voidaan hyväksyä mukaan kisoihin, mutta he ovat aina automaattisesti varasijalla.
Eli pääsevät mukaan mikäli kisaan on paikkoja vapaana foorumilaisten ilmoittautumisten jälkeen.