Tää viikko vois olla jopa hyvä, voisi yhdistää tämän siihen haalareista kyselemiseen. Eli olen varauksella tulossa.
Miten olisi nyt viikonloppuna? esim. pe tai su? Minkähänlainen varaustilanne tuolla mahtaa olla yleensä?Mäkin voisin lähteä, vaikka taas joutuu sinne pk-seudulle tulemaan. Noh, valitettava totuus: jos haluaa ajaa tähän aikaan vuodesta, niin pakkohan se on toiseen kaupunkiin liikuttava...
Miten olisi nyt viikonloppuna? esim. pe tai su? Minkähänlainen varaustilanne tuolla mahtaa olla yleensä?
Mulle sopii lähinnä vaan tuo sunnuntai, perjantaina oon illan töissä.
Tuossa on varauskalenteri. Näyttäisi olevan ihan hyvin vapaata tilaa molempina päivinä, mulle sopii ihan kumpi tahansa noista päivistä..
Tuossa on varauskalenteri. Näyttäisi olevan ihan hyvin vapaata tilaa molempina päivinä, mulle sopii ihan kumpi tahansa noista päivistä..
okei, otetaan sitten sunnuntai! Mikä aika olis hyvä? Käviskö esim. joskus iltapäivällä.. klo16?Mulle sopii lähinnä vaan tuo sunnuntai, perjantaina oon illan töissä.
Juu tuo olisi aika hyvä aika, niin ehtisi itte vielä saunavuoroonkin.okei, otetaan sitten sunnuntai! Mikä aika olis hyvä? Käviskö esim. joskus iltapäivällä.. klo16?
okei, otetaan sitten sunnuntai! Mikä aika olis hyvä? Käviskö esim. joskus iltapäivällä.. klo16?
Sopii. Yritän saapua mahd. täsmällisesti, tuo alue kun on itselle tuntemattomampaa..Juu tuo olisi aika hyvä aika, niin ehtisi itte vielä saunavuoroonkin.
Juu tuo olisi aika hyvä aika, niin ehtisi itte vielä saunavuoroonkin.
Hienoa! Siellä siis su klo 16 sitten! :ahem:Sopii. Yritän saapua mahd. täsmällisesti, tuo alue kun on itselle tuntemattomampaa..
Sama homma. Nyt ei kannata sekoittaa pasmojaan treenaamalla sisäradoilla kun ulkoratarypäs tulossaMä keskitän harjoittelut sitten lähempään ajankohtaan. Passaan vielä nämä teeenit, mutta syksymmällä sitten.
or maybe....... kun ulkoratarypäs tulossa
tuskin ne siitä sekoaa.Sama homma. Nyt ei kannata sekoittaa pasmojaan treenaamalla sisäradoilla kun ulkoratarypäs tulossa
Ei kaikilla.tuskin ne siitä sekoaa.
Tähän aikaan on tehtävä muutos: kävin varmuuden vuoksi katsomassa kalenterin tilanteen ja nyt vapaata tilaa on seuraavasti:Hienoa! Siellä siis su klo 16 sitten! :ahem:
Hyvä, että huomasit tsekata tuon.. Sovitaan joo 16:30, mutta tosiaan tarkkaillaan tuota vielä siltä varalta, että tilanne vielä muuttuu.Tähän aikaan on tehtävä muutos: kävin varmuuden vuoksi katsomassa kalenterin tilanteen ja nyt vapaata tilaa on seuraavasti:
Sunnuntai 11.04.2010
Rata vapaana klo 10.00-14.00 ( lapset )
ja klo 14.00-15.30 ja 16.30-20.00 ( aikuiset )
Oisko se sitten 16.30? Mutta taitaa olla parasta tarkkailla tota kalenteria sunnuntaihin asti..