KKWCS 2010 kisakalenteri

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Hävettää se edelliskertainen vieläkin niin paljon, että hyvä kun edes kehtaan raahautua paikalle. En kyllä uskalla ottaa toista kertaa riskiä juomien kanssa, kun kiinnijäädessä saattaa myös muiden maine tahrautua.
Veikkaanpa että kyseessä oli vain huomio uusillekin tulokkaille, kaikkihan ei täältäkään ole tosiaan siellä vielä käyneet.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Voisko teinit olla ottamatta tällä kertaa omia juomia mukaan Sporttiin niin sais käydä siellä jatkossakin?
On siitä sen verran täällä meteliä pidetty, että eiköhän viesti ole mennyt perille.

Eikä siitä sen enempää murheita itelleen Nipsuhuulenkaan kannata enää ottaa. :eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Veikkaanpa että kyseessä oli vain huomio uusillekin tulokkaille, kaikkihan ei täältäkään ole tosiaan siellä vielä käyneet.
Näin juuri.. Eiköhän Nipsuhuuli ja Joni ole tästä oppinsa ottaneet, mutta tosiaan uusien hahmojen varalta on hyvä, että esim. mööttekutsujen yhteydessä asiasta mainitaan.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Itse voisin pakata reppuun sen verran lonkeroita(ylläripylläri), että riittää sekä ennen että jälkeen Sportin juotavaa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
jos niitä on repussa, ja reppu mukana, niin ei ole vaikea arvata kauanko kestää ennen kuin repusta juomingit pomppaan lasiin....
(sen verran vanha meikäläinenkin jo että kerennyt nämä kuviot näkemään pari kertaa :D)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
jos niitä on repussa, ja reppu mukana, niin ei ole vaikea arvata kauanko kestää ennen kuin repusta juomingit pomppaan lasiin....
(sen verran vanha meikäläinenkin jo että kerennyt nämä kuviot näkemään pari kertaa :D)
Ehkäpä yllätyt sitten, kun huomaat ettei juomat pomppaakkaan repusta lasiin. ;)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kyl mä luotan Nipsun sanaan tässä asiassa. Repussahan kuka saa pitää mitä hyvänsä, paitti aseita ja huumeita.

Fiksut kaverit ei tee samaa virhettä kahdesti.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Miksei voi vaan tyytyä ravintolan tarjoiluun, jos ravintolaan menee? :doubtful:
Ei ole töitä eikä siis opintotuen lisäksi tuloja, niin pakostikin tulee hieman tarkkailtua omaa rahankäyttöä. Siksi varaan mukaan muutaman Tallinnasta ostetun tölkin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei ole töitä eikä siis opintotuen lisäksi tuloja, niin pakostikin tulee hieman tarkkailtua omaa rahankäyttöä. Siksi varaan mukaan muutaman Tallinnasta ostetun tölkin.
Ensinnäkin, ravintolaanhan EI saa viedä omia juomia mukanaan, vaikkei niitä edes meinaisi nauttia.
Toiseksi, viime kertanen huomioon ottaen lienee ihan oikeasti järkevintä jättää se reppu
sitten vaikka jonkun autoon, tai Sportin narikkaan.
Ja ei, nyt en laskenut leikkiä aiheella pätkääkään.
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ensinnäkin, ravintolaanhan EI saa viedä omia juomia mukanaan, vaikkei niitä edes meinaisi nauttia.
Toiseksi, viime kertanen huomioon ottaen lienee ihan oikeasti jättää se reppu sitten vaikka jonkun autoon, tai Sportin narikkaan.
Ja ei, nyt en laskenut leikkiä aiheella pätkääkään.
Aika monta kertaa olen kauppareissun päätteeksi käynyt tuopillisella jossain kuppilassa tai ravintolassa, jolloin muovikassissa on myös omia juomia. En pidä tätä mitenkään pahana asiana ja jos kyseisessä kuppilassa joku asiasta kysyy, niin myönnän toki että kaupasta tulen ja juomia siellä on. Yleensä jos tällainen tilanne tulee, ni ne menee suosiolla tiskin taakse. Mut eipä koskaan olla tultu edes kysymään, kun muuten asiallisesti aikaansa viettää. Toki tällöin olen ollut yksin liikenteessä.

Ja ravintolaan tullessa voi heti ensi alkuun myös ilmoittaa baaritiskillä tai narikassa että on omia juomia kassissa, että ottavatko ne asioimisen ajaksi haltuunsa. Yleensä ne mieluummi ottaa ne tiskin taakse.

Ei toi mun mielestä niin vakava asia ole että siitä tarvii härkästä tehdä. Kyllä noita asioita pystyy sopimaan sen raflan kanssa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei ole töitä eikä siis opintotuen lisäksi tuloja, niin pakostikin tulee hieman tarkkailtua omaa rahankäyttöä. Siksi varaan mukaan muutaman Tallinnasta ostetun tölkin.
Tällähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ne juomat mukana Sportissa vai ei.
Siellä niitä ei saa pitää, piste. Vaihtoehtoja säilytyspaikkoja löytyy varmasti.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei toi mun mielestä niin vakava asia ole että siitä tarvii härkästä tehdä.
Ei olekaan, siksi sanoinkin että ko. repun voi suosiolla hettä sisään tullessaan narikkaan.
JOS se ei narikassa tmv. ole, niin huolehditaan se sinne sitten porukalla.
(viime kertanen tröpöily riitti ihan oikeasti)

Jos itse (kuten sun esimerkissä) on tullut sisään/hoitanut varauksen, on tietty asia eri, silloin vastaa tekemisistään.
Mutta tässä kun on joku muu "tulilinjalla" mahdollisten kämmien kanssa, niin sitä taas mä en hyväksy.

edit. Se että haluaa kisan jälkeen nauttia omia juomia (säästääkseen rahaa tmv.)
matkalla Sporttiin tai Sportin jälkeeenhän on ihan ok.
Mutta hoitakaa homma asiallisesti tällä kertaa Sportin osalta, se ei ole liikaa pyydetty.
 
Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Tällähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ne juomat mukana Sportissa vai ei.
Siellä niitä ei saa pitää, piste. Vaihtoehtoja säilytyspaikkoja löytyy varmasti.
Tätä en tiennytkään. Olen aina vaan jotenkin alitajuisesti kuvitellut, että repun sisällöllä ei ole väliä ravintolassakaan, mikäli ei aio reppuun koskea. Täytyy sitten ensi viikon lauantaina katsoa, että mitä sieltä repusta löytyy. Jos siellä on alkoholijuomia, niin voisin kysyä tiskillä, jos he viitsisivät ottaa repun talteen asioinnin ajaksi.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tätä en tiennytkään. Olen aina vaan jotenkin alitajuisesti kuvitellut, että repun sisällöllä ei ole väliä ravintolassakaan, mikäli ei aio reppuun koskea. Täytyy sitten ensi viikon lauantaina katsoa, että mitä sieltä repusta löytyy. Jos siellä on alkoholijuomia, niin voisin kysyä tiskillä, jos he viitsisivät ottaa repun talteen asioinnin ajaksi.
No tuohon on se selkeä syy että kun myyvät kalliilla juomia siellä joista maksetaan työntekijöiden palkat, niin omien juomien tuonti (vapaasti) aiheuttaisi sen että siellä väkisinkin osa joisi tuomiaan virvokkeita.
Edes kahvilaan (roberts coffee esim.) ei hyväksy oman maustesiirapinkaan tuontia
(vaikkei he ko. makua pidä hyllyssä ja/tai edes veloita sen laittamisesta erikseen)

Tuolla asia on hepoiten hoidettu kun kysyt tiskiltä, sen enempää en "vaatinutkaan".

edit. niin ja kysymällähän ne selviää, kantapään kautta ne on itsekin oppinut :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös