KKWCS 2010 kisakalenteri

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Itse jättänen jatkokemut väliin, mutta HKI:n keskustassa viipynen mielelläni tovin. Ei noi kotibileet oikein enää nappaa - paitti omassa kotona - yksin!
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Itse jättänen jatkokemut väliin, mutta HKI:n keskustassa viipynen mielelläni tovin. Ei noi kotibileet oikein enää nappaa - paitti omassa kotona - yksin!
Komppaan tätä. Ei oikein baarit muutenkaan innosta, vaikka olisihan sitä F1-forum porukkaa kiva toki miitata mutta kuitenkin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Itse jättänen jatkokemut väliin, mutta HKI:n keskustassa viipynen mielelläni tovin. Ei noi kotibileet oikein enää nappaa - paitti omassa kotona - yksin!
Mitkä ihmeen kotibileet? :D Sporttihan on baari keskustassa eikä koti? :doubtful: Tai on se varmaan jollekin koti..

Komppaan tätä. Ei oikein baarit muutenkaan innosta, vaikka olisihan sitä F1-forum porukkaa kiva toki miitata mutta kuitenkin.
Nojaa.. mun mielestä sportti ei ole sillä tavalla perinteinen baari kun siellä voi katsoa urheilua ja pystyy juttelemaan ilman äänen korotuksia. Lisäksi siellähän on myös ravintolapuoli, jossa voidaan olla, jos baariympäristö ei miellytä?
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mitkä ihmeen kotibileet? :D Sporttihan on baari keskustassa eikä koti? :doubtful: Tai on se varmaan jollekin koti..
Domppari taitaa tarkoittaa ihan oikeita kotibileitä. (me oltiin viimeksi jatkoilla S.A:n kämpillä)

Nojaa.. mun mielestä sportti ei ole sillä tavalla perinteinen baari kun siellä voi katsoa urheilua ja pystyy juttelemaan ilman äänen korotuksia. Lisäksi siellähän on myös ravintolapuoli, jossa voidaan olla, jos baariympäristö ei miellytä?
Pakko kompata.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sportti on miellyttävä paikka, ei lain kolkko olutjuottola. Ruokapaikka ja silleen - viihtyisä.

Ja juu, kotibileisiin en tällä kertaa varmaan lähde. Tai mistäs sen tietää.
 
Viimeksi muokattu:

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Enköhän minäkin taas saavu Sporttiin haastamaan. En kyllä tiedä tarvitaanko me mitään erityisiä varauksia ja onko 72:sen nimikään enää kelvollinen viimekertaisen jälkeen :D

Mihinkäs aikaan se GP muuten tulee, kun on kuitenkin kengurumaan kisa?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jos mennäänkin salanimellä? F2-Forum ja varaajana nimimerkki 71, kukaan ei arvaa yhtään mitään!
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Enköhän minäkin taas saavu Sporttiin haastamaan. En kyllä tiedä tarvitaanko me mitään erityisiä varauksia ja onko 72:sen nimikään enää kelvollinen viimekertaisen jälkeen :D
Ei huolta, pistin aikaisemmin päivällä 72:lle viestiä varaukseen liittyen!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
niin ja itse saavun toki sportin möötteen vähäksi aikaa.. Mun pitää ehtiä viideksi Lauttasaareen uintitreeneihin, joten pariin tuntiin jää kuitenkin mun möötteni.. Jos jengi menee johonkin jatkojen jatkoille illalla, niin saatan harkita, mutta luultavasti jätän väliin.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Nojaa.. mun mielestä sportti ei ole sillä tavalla perinteinen baari kun siellä voi katsoa urheilua ja pystyy juttelemaan ilman äänen korotuksia. Lisäksi siellähän on myös ravintolapuoli, jossa voidaan olla, jos baariympäristö ei miellytä?
Ravintolapuoli? Itse aina luulin sitä urheiluräkäläksi :eek: Noh, oppia ikä kaikki. Pitää katsoa sitten uudelleen tuota sporttiin saapumista. Kai sitä pitää nähdä ketä näiden nimimerkkien takana luuraa. :wink:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Ravintolapuoli? Itse aina luulin sitä urheiluräkäläksi :eek: Noh, oppia ikä kaikki. Pitää katsoa sitten uudelleen tuota sporttiin saapumista. Kai sitä pitää nähdä ketä näiden nimimerkkien takana luuraa. :wink:
Ja se baaripuoli missä me ollaan oltu, niin se on myös asiallinen ja siistissä kunnossa!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ravintolapuoli? Itse aina luulin sitä urheiluräkäläksi :eek: Noh, oppia ikä kaikki. Pitää katsoa sitten uudelleen tuota sporttiin saapumista. Kai sitä pitää nähdä ketä näiden nimimerkkien takana luuraa. :wink:
No räkälä siitä on tosi kaukana.. :) Etenkin nyt kun se on kunnostettu ja uudistettu, niin paikan yleisilme on varsin siisti. Ja hintataso on sen verran korkea, että laitapuolen kulkijat pysyy Kalliossa yms.
Edit: Siis ihan normaali keskustan baarin hintataso.. ei saa mitään kolmen euron tuoppeja kuten jossain kallion räkälässä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ai Jacques meinaa, jotta minä talsin sinne kartingin jälkeen örisemään:mad: On se kyllä hieno paikka, eikä juomahinnoittelu eroa Joensuun tasostakaan.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mieli tekisi murkinalle Spurttiin tulla, mutta riippuu tietty kyydeistäkin...
Pakko yrittää jo rahankin takia järkätä kimppakyytiä täältä sinne, eli riippuu Askosta & X:stä tullaanko vai ei, mulle käy kumminpäin vaan...
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mieli tekisi murkinalle Spurttiin tulla, mutta riippuu tietty kyydeistäkin...
Pakko yrittää jo rahankin takia järkätä kimppakyytiä täältä sinne, eli riippuu Askosta & X:stä tullaanko vai ei, mulle käy kumminpäin vaan...
X oli ainakin aikaisemmin ilmoitellut, että on hällä kiirus kotio mukuloiden kanssa aikaa viettämään.
 
Ylös