Tää Sporttiin meneminen on tavallaan se "miitti". Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin Sportin jälkeen on osalla porukasta jatkot jossakin.Sporttiin en lähde mutta miittiin voin osallistua, paikasta riippuen.
Samoilla linjoilla ja myös jos juon omia niin juon ne loppuun ennen sporttia.Täältä päin voisi löytyä kiinnostusta! \o/
Ilman omia juomia tällä kertaa.
Komppaan tätä. Ei oikein baarit muutenkaan innosta, vaikka olisihan sitä F1-forum porukkaa kiva toki miitata mutta kuitenkin.Itse jättänen jatkokemut väliin, mutta HKI:n keskustassa viipynen mielelläni tovin. Ei noi kotibileet oikein enää nappaa - paitti omassa kotona - yksin!
Bileet!Itse jättänen jatkokemut väliin, mutta HKI:n keskustassa viipynen mielelläni tovin. Ei noi kotibileet oikein enää nappaa - paitti omassa kotona - yksin!
Mitkä ihmeen kotibileet? Sporttihan on baari keskustassa eikä koti? :doubtful: Tai on se varmaan jollekin koti..Itse jättänen jatkokemut väliin, mutta HKI:n keskustassa viipynen mielelläni tovin. Ei noi kotibileet oikein enää nappaa - paitti omassa kotona - yksin!
Nojaa.. mun mielestä sportti ei ole sillä tavalla perinteinen baari kun siellä voi katsoa urheilua ja pystyy juttelemaan ilman äänen korotuksia. Lisäksi siellähän on myös ravintolapuoli, jossa voidaan olla, jos baariympäristö ei miellytä?Komppaan tätä. Ei oikein baarit muutenkaan innosta, vaikka olisihan sitä F1-forum porukkaa kiva toki miitata mutta kuitenkin.
Domppari taitaa tarkoittaa ihan oikeita kotibileitä. (me oltiin viimeksi jatkoilla S.A:n kämpillä)Mitkä ihmeen kotibileet? Sporttihan on baari keskustassa eikä koti? :doubtful: Tai on se varmaan jollekin koti..
Pakko kompata.Nojaa.. mun mielestä sportti ei ole sillä tavalla perinteinen baari kun siellä voi katsoa urheilua ja pystyy juttelemaan ilman äänen korotuksia. Lisäksi siellähän on myös ravintolapuoli, jossa voidaan olla, jos baariympäristö ei miellytä?
Ei huolta, pistin aikaisemmin päivällä 72:lle viestiä varaukseen liittyen!Enköhän minäkin taas saavu Sporttiin haastamaan. En kyllä tiedä tarvitaanko me mitään erityisiä varauksia ja onko 72:sen nimikään enää kelvollinen viimekertaisen jälkeen
Domppari taitaa tarkoittaa ihan oikeita kotibileitä. (me oltiin viimeksi jatkoilla S.A:n kämpillä)
jaajaa, okei.. enpäs tuota hoksannut, kun ei kukaan maininnut kotibileistä tämän vuoden mööten osalta.. tai en ainakaan huomannut.Ja juu, kotibileisiin en tällä kertaa varmaan lähde. Tai mistäs sen tietää.
Ravintolapuoli? Itse aina luulin sitä urheiluräkäläksi Noh, oppia ikä kaikki. Pitää katsoa sitten uudelleen tuota sporttiin saapumista. Kai sitä pitää nähdä ketä näiden nimimerkkien takana luuraa. :wink:Nojaa.. mun mielestä sportti ei ole sillä tavalla perinteinen baari kun siellä voi katsoa urheilua ja pystyy juttelemaan ilman äänen korotuksia. Lisäksi siellähän on myös ravintolapuoli, jossa voidaan olla, jos baariympäristö ei miellytä?
Ja se baaripuoli missä me ollaan oltu, niin se on myös asiallinen ja siistissä kunnossa!Ravintolapuoli? Itse aina luulin sitä urheiluräkäläksi Noh, oppia ikä kaikki. Pitää katsoa sitten uudelleen tuota sporttiin saapumista. Kai sitä pitää nähdä ketä näiden nimimerkkien takana luuraa. :wink:
No räkälä siitä on tosi kaukana.. Etenkin nyt kun se on kunnostettu ja uudistettu, niin paikan yleisilme on varsin siisti. Ja hintataso on sen verran korkea, että laitapuolen kulkijat pysyy Kalliossa yms.Ravintolapuoli? Itse aina luulin sitä urheiluräkäläksi Noh, oppia ikä kaikki. Pitää katsoa sitten uudelleen tuota sporttiin saapumista. Kai sitä pitää nähdä ketä näiden nimimerkkien takana luuraa. :wink:
X oli ainakin aikaisemmin ilmoitellut, että on hällä kiirus kotio mukuloiden kanssa aikaa viettämään.Mieli tekisi murkinalle Spurttiin tulla, mutta riippuu tietty kyydeistäkin...
Pakko yrittää jo rahankin takia järkätä kimppakyytiä täältä sinne, eli riippuu Askosta & X:stä tullaanko vai ei, mulle käy kumminpäin vaan...