öö ruz
Speed for ever
Vakavilla asioilla ei pilailla, Turkulaisetkaan. Vittu mä en oikeesti tajunnut.Minä ainakin tajusin heti huumoria kun puhe MS Circuitin älylujaa menevistä vuokra-autoista
Vakavilla asioilla ei pilailla, Turkulaisetkaan. Vittu mä en oikeesti tajunnut.Minä ainakin tajusin heti huumoria kun puhe MS Circuitin älylujaa menevistä vuokra-autoista
Kuulostaa loistavalta kalenterilta! :ahem:Myllypuro La. 27.3. klo 12:00
Forssa I Pe. 7.5.
Kaanaa La. 15.5
Hyvinkää I La 12.6
Forssa II Pe. 2.7
Hyvinkää II La 31.7.
Hyvinkää III La 28.8.
Forssa III Pe. 24.9
KiC La. 23.10.
Turku La 20.11.
ja hinta vielä hienompi, Forssa on vähän noussut viime vuodesta, mutta Hyvinkää puolestaan on halvempi kuin koskaan aikaisemmin :thumbup:3 kisaa Hyvinkäällä ja Forssassa. Hieno valinta.:ahem:
Jos muistan oikein ulkoa, niin 60€/nuppi on kiinteä hinta Hyvinkäällä joka kisassa.Oumaigaad! :eek!: Upea kalenteri!
Mihinkäs hintahaarukkaan noi Hyvinkään kisat on asettumassa? Kirpasee meinaat hieman takataskussa jos kisat maksaa 90e tsipale.
:thumbup::thumbup::thumbup::ahem:Jos muistan oikein ulkoa, niin 60€/nuppi on kiinteä hinta Hyvinkäällä joka kisassa.
Kiitän Meidän työn lisäksi ISO kiitos rataporukoille, valtaosin saadaan pidettyä hinnat entisellään, Forssaan tulee pienenpieni korotus ja Hyvinkää laski hieman eli siinä mielessä kaudesta on lupa odottaa hyvää :ahem::thumbup::thumbup::thumbup::ahem:
:eek!: Loistavaa! :ahem:Jos muistan oikein ulkoa, niin 60€/nuppi on kiinteä hinta Hyvinkäällä joka kisassa.
Kiitos, pidetään mielessäLoistavaa, odotan innolla ensimmäistä kauttani! :thumbup:
Hienoa työtä kaikilta järjestäjiltä, kauden päätteeksi tarjoan kaljat järkkäreille tästä hyvästä. :ahem:
Tulee halvemmakskin kun se perinteinen 2½ päivää dokaamista joka viikonloppu :thumbup:Lupaavalta vaikuttaa. Mikäli Vekaranjärvellä vaan tulee normaaliin tapaan viikonloppulomia, niin saatan pystyä osallistumaan tällä kaudella kaikkiin paitsi Forssa III:een. :ahem:
Kelpaa ja sopii oikein mielellään, laitampa privaa enempi aiheestaSikäli jos porukka haluaa Helsingin ja Hyvinkään osalta After karting-möötte ruokailua ja tapaamista, voisin emännöidä ja järjestellä, jos kelpaa.
:ahem:Sikäli jos porukka haluaa Helsingin ja Hyvinkään osalta After karting-möötte ruokailua ja tapaamista, voisin emännöidä ja järjestellä, jos kelpaa.