Puhis
Banned
Pitää katsoa, josko ehdin paikalle. Hienoahan tuo olisi. :ahem:
Mulla on kortti ja auto silloin. Voin sut hakea kisoihin, olethan sentään tiimikaverini. Tottakai tiimipisteitä tulee enemmän kun on kaks kuskia ajamassa. :wink:Semmonen tuli mieleen, että tokko jaksan kauden päätöksiin lähteä. Opiskelijakortissa loppuu virta (elo/syyskuun vaihteessa), ja VR nostanut entisestään lipun hintoja. 120€+kartingkisa.. Männöö kalliiksi siitä ilosta, että pääsisi 20min kattelemaan toisten perävaloja No tiedä sitten jos nostan tasoani luuserista keskinkertaisuudeksi.
Haet Kouvon Joensuusta? :eek!: Täytyy sanoa, että on kyllä melkoista tiimihenkeä! :thumbup:Mulla on kortti ja auto silloin. Voin sut hakea kisoihin, olethan sentään tiimikaverini. Tottakai tiimipisteitä tulee enemmän kun on kaks kuskia ajamassa. :wink:
Juu, ei tuo nyt paha ole kun sieltä on puolet omistakin juurista. Sitäpaitsi voidaan matkalla pysähtyä Lpr:ään syömään Vedyt/Atomit :ahem:Haet Kouvon Joensuusta? :eek!: Täytyy sanoa, että on kyllä melkoista tiimihenkeä! :thumbup:
Dodi. Sittenhän minulla olisi juoppokuski samalla:alppu: Ehdottomasti kyyti kelpaa, jos seuduilla liikut.Juu, ei tuo nyt paha ole kun sieltä on puolet omistakin juurista. Sitäpaitsi voidaan matkalla pysähtyä Lpr:ään syömään Vedyt/Atomit :ahem:
Tää porukka on niin hullua, että ihan varmasti jengiä tulisi sinne hevon vitun kuuseenkin.. Kun yksi MM-kandidaatti osallistuu, niin moni muukin tekee samoin, koska ei halua antaa siimaa yhtään. (Tämä toki myönnettävä tuon pistesäännön isoksi positiiviseksi asiaksi).Dodi. Sittenhän minulla olisi juoppokuski samalla:alppu: Ehdottomasti kyyti kelpaa, jos seuduilla liikut.
Kisakalenterista tuli mieleen, että TolloK:lle pistin ehdotelmaa pohjoisen GP:stä. Joensuun karting centerillä kisat maksaisi piirun päälle 40€/kuski (ilman soppari-alennuksia) ja Hotel Green starissa 3 henkeä majoittuisi alta 60euron (20€/henki).. Kalliiksihan se kyyteineen tulisi teille etelän immeisille, mutta niinhän tuo maksaa minunkin sinne tulla.
Loimaa myös. Mielenkiinnolla odotan kommentteja paikasta.Ihan mielenkiintoinen siis voisi olla Jojensuun kisa 2011 kalenterissa.
Toissa pääsiäisenä laskin vikan laskun sinne radalle, mutta olivat paskiaiset just viemässä autoja pois radalta :jaska:2011 Finaali Levin Jääkarting-radalla? :ahem:
Täältä päin voisi löytyä kiinnostusta! \o/Onko nyt minkä verran ruokailemaan lähtijöitä skaban jälkeen?
Moneltakos mun kannattas varata Sporttia meille ja kuinka monelle?
Toisaalta, varausta ei tartte tehdä, jos ei kabinettiin pyritä.