KKWCS 2010 kisakalenteri

Örfil

Guest
No niin ukot, pysytääs asialinjalla - tämä on virallinen topikki :mad_old:

Tätä lukee myös nuo kartyrittäjät eli ne tahot, josta saadaan mainosmarkat.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Semmonen tuli mieleen, että tokko jaksan kauden päätöksiin lähteä. Opiskelijakortissa loppuu virta (elo/syyskuun vaihteessa), ja VR nostanut entisestään lipun hintoja. 120€+kartingkisa.. Männöö kalliiksi siitä ilosta, että pääsisi 20min kattelemaan toisten perävaloja:eek: No tiedä sitten jos nostan tasoani luuserista keskinkertaisuudeksi.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Semmonen tuli mieleen, että tokko jaksan kauden päätöksiin lähteä. Opiskelijakortissa loppuu virta (elo/syyskuun vaihteessa), ja VR nostanut entisestään lipun hintoja. 120€+kartingkisa.. Männöö kalliiksi siitä ilosta, että pääsisi 20min kattelemaan toisten perävaloja:eek: No tiedä sitten jos nostan tasoani luuserista keskinkertaisuudeksi.
Mulla on kortti ja auto silloin. Voin sut hakea kisoihin, olethan sentään tiimikaverini. Tottakai tiimipisteitä tulee enemmän kun on kaks kuskia ajamassa. :wink:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla on kortti ja auto silloin. Voin sut hakea kisoihin, olethan sentään tiimikaverini. Tottakai tiimipisteitä tulee enemmän kun on kaks kuskia ajamassa. :wink:
Haet Kouvon Joensuusta? :eek!: Täytyy sanoa, että on kyllä melkoista tiimihenkeä! :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Juu, ei tuo nyt paha ole kun sieltä on puolet omistakin juurista. Sitäpaitsi voidaan matkalla pysähtyä Lpr:ään syömään Vedyt/Atomit :ahem:
Dodi. Sittenhän minulla olisi juoppokuski samalla:alppu: Ehdottomasti kyyti kelpaa, jos seuduilla liikut.

Kisakalenterista tuli mieleen, että TolloK:lle pistin ehdotelmaa pohjoisen GP:stä. Joensuun karting centerillä kisat maksaisi piirun päälle 40€/kuski (ilman soppari-alennuksia) ja Hotel Green starissa 3 henkeä majoittuisi alta 60euron (20€/henki).. Kalliiksihan se kyyteineen tulisi teille etelän immeisille, mutta niinhän tuo maksaa minunkin sinne tulla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Dodi. Sittenhän minulla olisi juoppokuski samalla:alppu: Ehdottomasti kyyti kelpaa, jos seuduilla liikut.

Kisakalenterista tuli mieleen, että TolloK:lle pistin ehdotelmaa pohjoisen GP:stä. Joensuun karting centerillä kisat maksaisi piirun päälle 40€/kuski (ilman soppari-alennuksia) ja Hotel Green starissa 3 henkeä majoittuisi alta 60euron (20€/henki).. Kalliiksihan se kyyteineen tulisi teille etelän immeisille, mutta niinhän tuo maksaa minunkin sinne tulla.
Tää porukka on niin hullua, että ihan varmasti jengiä tulisi sinne hevon vitun kuuseenkin.. Kun yksi MM-kandidaatti osallistuu, niin moni muukin tekee samoin, koska ei halua antaa siimaa yhtään. (Tämä toki myönnettävä tuon pistesäännön isoksi positiiviseksi asiaksi).

Ihan mielenkiintoinen siis voisi olla Jojensuun kisa 2011 kalenterissa. :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minua ei ainakaan haittaisi, jotta kalenteri laajentuisi uusille paikkakunnille. Ehkä viimeistään Joensuu 2011-kisaan saataisiin maradona mukaan:p
 

Felipe

Well-known member
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
72
Teidotus!

Minä ei julkaise kertoimia tämä vuosi.
Syy: Vain Nasty Boy ja WoPe löi vetoa viime vuosi ja minä jouduin velka ja ulosotto.

Sen sijasta! Minä julkaise yksityskohtainen enustus enakon jokaisesta kilpalusta.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Onko nyt minkä verran ruokailemaan lähtijöitä skaban jälkeen?
Moneltakos mun kannattas varata Sporttia meille ja kuinka monelle?
Toisaalta, varausta ei tartte tehdä, jos ei kabinettiin pyritä.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Onko nyt minkä verran ruokailemaan lähtijöitä skaban jälkeen?
Moneltakos mun kannattas varata Sporttia meille ja kuinka monelle?
Toisaalta, varausta ei tartte tehdä, jos ei kabinettiin pyritä.
Täältä päin voisi löytyä kiinnostusta! \o/

Ilman omia juomia tällä kertaa. :eek:
 

Örfil

Guest
Mulla jää lomien takia muksujen tapaamiset liki kuukaudeksi, joten tarttis palata tuolloin asap kotosalle kisan jälkeen.
 
Ylös