KKWCS 2010 kisakalenteri

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
X oli ainakin aikaisemmin ilmoitellut, että on hällä kiirus kotio mukuloiden kanssa aikaa viettämään.
Juuh, no täytyy sit katsoa tullaanko kahdella autolla vai mitenkä...
Eiköhän sekin selkiä sitten ajoissa & aikanaan :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
KIC:sta mitään uutta kuulunut? Itse luonnollisesti toivon sitä kalenteriin ihan "täpöllä" kun aika hyvin meni siellä viime kauden päätöksessä. :ahem:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
KIC:sta mitään uutta kuulunut? Itse luonnollisesti toivon sitä kalenteriin ihan "täpöllä" kun aika hyvin meni siellä viime kauden päätöksessä. :ahem:
Ei valitettavasti mitään uutta vielä. Yritän hoputella aihetta tällä viikolla taas hieman etiäpäin :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Eiiiihhh...ajoin viimeksikin yksin mennen tullen :(
no en mäkään sinne yöksi jää, mutta syömässä ajattelin käydä jotta kerkee vaihtaan ajatuksia muiden kanssa...
riippuu sit tietty Askosta et miten mennään :) mutta eiköhän se selkiä tuosta :ahem:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Team Hämeet korville:n osalta osallistuminen riippuu kai miten kisa menee. Jos huonosti, niin ei mun mielestä ainakaan aihetta juhlaan vaan täytyy vetäytyä tehtaalle tutkimaan telemetriatietoja ja pohtimaan, mikä meni vikaan
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tyhmänä mistään tietämättömänä tai ymmärtämättömänä täällä vaan heittelen, mutta..
Eikö tuo Racer X:n "ongelma" ratkeisi ottamalla pojat mukaan kattomaan kisaa ja möötteen? :idea:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Team Hämeet korville:n osalta osallistuminen riippuu kai miten kisa menee. Jos huonosti, niin ei mun mielestä ainakaan aihetta juhlaan vaan täytyy vetäytyä tehtaalle tutkimaan telemetriatietoja ja pohtimaan, mikä meni vikaan
Möötessä voi kyllä kätevästi salakuunnella kilpakumppanien taktiikoita. ;)
Kannattaa jo nyt asennoitua siihen, että Livestrong Racingilta tulee pataan ja kunnolla, joten juhlafiilistä voitte hakea esim. siitä että molemmat kuljettajat voittaisivat Team Girl Powerin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tyhmänä mistään tietämättömänä tai ymmärtämättömänä täällä vaan heittelen, mutta..
Eikö tuo Racer X:n "ongelma" ratkeisi ottamalla pojat mukaan kattomaan kisaa ja möötteen? :idea:
noh, onhan ne olleet mukana parilla treenireissulla aiemmin, mutta kun auto tulee jo suht täyteen forumisteista niin aika "ulkopuolisina" siellä sais istua matkan puhumattakaan kisapaikasta jossa forumistit hengaa sit keskenään...
tuskin kovinkaan mairitteleva vaihtoehto teinille päivän viettoon siis :rolleyes:
+ tosiaan alkaa jo tuleen suht ahdasta autossa viidellä hengelläkin...
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Tarttisin nyt briiffauksen, eli jos ruokailemaan mennään mikä on paikka? Ikärajat? (En ole vielä 20, en kaikkialle näin ollen pääse edes sisään :eek: ) Ja millainen aikataulu?

Tänks.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tarttisin nyt briiffauksen, eli jos ruokailemaan mennään mikä on paikka? Ikärajat? (En ole vielä 20, en kaikkialle näin ollen pääse edes sisään :eek: ) Ja millainen aikataulu?

Tänks.
Sports Academy on paikka. Sijainti Helsingin keskustassa, kaivokadulla, Rautatieasemaa vastapäätä.
Ikäraja siellä muistaakseni on, mutta ei se päivällä päde. Eli sisään pääset varmasti. Aikataulu on varmaan se, että kisan jälkeen mennään sinne porukalla. Kukin on sitten niin pitkään kuin haluaa. Yleensä nuo tuppaavat jatkumaan yön pikkutunneille asti osalla. :rolleyes:

Ja tuolla saa myös safkaa..
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Sports Academy on paikka. Sijainti Helsingin keskustassa, kaivokadulla, Rautatieasemaa vastapäätä.
Ikäraja siellä muistaakseni on, mutta ei se päivällä päde. Eli sisään pääset varmasti.
Ah, selvä. Voisihan sitä sitten mukaan ehkä lyöttäytyä, en pitkäksi aikaa tosin jää mutta hetkeksi nyt kumminkin, mööten kunniaksi. Riippuu tietenkin olenko viimeinen vai toiseksi viimeinen kisassa, eli onko juhlalle aihetta vai ei. :eek:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16919
Ah, selvä. Voisihan sitä sitten mukaan ehkä lyöttäytyä, en pitkäksi aikaa tosin jää mutta hetkeksi nyt kumminkin, mööten kunniaksi. Riippuu tietenkin olenko viimeinen vai toiseksi viimeinen kisassa, eli onko juhlalle aihetta vai ei. :eek:
Hei mä voin tarjota sulle siellä muina miehinä, riippumatta siitä oletko eka tai viimeinen! Hengessä vaan mukana! :alppu: Joo kyllä sinne alaikäsetkin pääsee. Olinhan mä siellä kerran möötessä Estaten kanssa vielä kun hän oli 17 ja joi silloinkin siideriä siellä. :D
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Hei mä voin tarjota sulle siellä muina miehinä, riippumatta siitä oletko eka tai viimeinen! Hengessä vaan mukana! :alppu: Joo kyllä sinne alaikäsetkin pääsee. Olinhan mä siellä kerran möötessä Estaten kanssa vielä kun hän oli 17 ja joi silloinkin siideriä siellä. :D
Enkä mä alaikänen edes ole, kuten profiilista näkyy. Jotenkin muistelin vaan että sinne 20 olisi ollut tuo ikäraja mutta jos ei niin pirun hyvä! Ja kiitos tarjouksesta, katotaan kisan jälkeen kumpi tarjoaa ja kummalle? :wink:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Voisko teinit olla ottamatta tällä kertaa omia juomia mukaan Sporttiin niin sais käydä siellä jatkossakin?
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Turku Rico tiimin edustajana ilmoitan, ettei meiltä pääse jälkipeleihin edustajaa. Tarvitsee lähteä myös tehtaalle tutkimaan telemetriatietoja, riippumatta pistepussin koosta. Tällä kaudella ei varaa antaa siimaa yhtään päävastustajille. (On oikeasti vähän hommia illaksi muutenkin):dunno:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Voisko teinit olla ottamatta tällä kertaa omia juomia mukaan Sporttiin niin sais käydä siellä jatkossakin?
Hävettää se edelliskertainen vieläkin niin paljon, että hyvä kun edes kehtaan raahautua paikalle. En kyllä uskalla ottaa toista kertaa riskiä juomien kanssa, kun kiinnijäädessä saattaa myös muiden maine tahrautua.
 
Ylös