KKWCS 2010 kisakalenteri

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Oma tavoitteeni on yksinkertaisesti ajaa paremmin kuin viime kaudella. Se ei kuitenkaan ole mikään itsestäänselvyys, kun ajan kartingia niin vähän, mutta ainakin teen parhaani. :ahem:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Ajattelin läskinä pärjätä paljon monia laihempia paremmin.
Liki sama. En ole läski mutta jos nyt painavampana saisi pantua pataan kevyempiä. Niin V#?=u ja nuorempia. Tai ei silläkään oikeesti ole väliä.
Kunhan löytäisi aikaa mahdollisimman moneen kisaan ja olisi hauskaa.
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
856
Oma tavoitteeni on yksinkertaisesti ajaa paremmin kuin viime kaudella. Se ei kuitenkaan ole mikään itsestäänselvyys, kun ajan kartingia niin vähän, mutta ainakin teen parhaani. :ahem:
Mä taas luulen että meillä tulee aika tiukka kamppailu ykköspaikasta. Jo viimekaudella oltiin monta kertaa samoilla sijoilla ja sulla parani tulokset koko ajan. Mulla taas oli alkukausi vahva ja sitten forssan #5:n pudotti sijoituksia. Oma ykköstavoite on kuitenkin mahdollisimman monta ohitusta ja kamppailua!
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mä taas luulen että meillä tulee aika tiukka kamppailu ykköspaikasta. Jo viimekaudella oltiin monta kertaa samoilla sijoilla ja sulla parani tulokset koko ajan.
Tää on hyvinkin mahdollista. Jos vaan molemmilla osuu hyvä auto kohdalle ja saan itsestäni kaiken irti, niin ollaan varmasti tulosluettelossa lähekkäin.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Sen verran teasereitä tullu tässä yleisissä jorinoissa ettei meinaa millään malttaa kalenterin julkistusta. Tulis jo :thumbup:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sen verran teasereitä tullu tässä yleisissä jorinoissa ettei meinaa millään malttaa kalenterin julkistusta. Tulis jo :thumbup:
Sunnuntaina viimeistään tulee julkaistua, jos ei tuo yks kisa ole varma siihen mennessä niin kalenterissa on siinä tapauksessa 2 alustavaa kisatietoa...
Eli malttia, tulossa on :)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
[Taktiikkaa]"Seuraava kisa... Suzukartissa tunnin kuluttua[/Taktiikkaa]

Team Mansesterin kaksoisjohdossa menisi pistetaulukko...
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Oon kuullu että Mica Calo Circuit ois aika kova ja autot menis älynlujaa. Kausi avataanko siellä varmaan?

Kyytejä?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
[Taktiikkaa]"Seuraava kisa... Suzukartissa tunnin kuluttua[/Taktiikkaa]

Team Mansesterin kaksoisjohdossa menisi pistetaulukko...
No perhana, heti keksitte suunnitelman :(
(täytyykin kehittää jtn muuta tilalle)

Domppari jep, aika liki kyllä :ahem:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Oon kuullu että Mica Calo Circuit ois aika kova ja autot menis älynlujaa. Kausi avataanko siellä varmaan?

Kyytejä?
Ei ne kinnerit kyllä mene lujaa ja sitä rataakin ajtetaan lyhennetyllä versiolla. Paikkahan on hieno. Mökit vuokralle ja karnevaalit pystyyn.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Ei ne kinnerit kyllä mene lujaa ja sitä rataakin ajtetaan lyhennetyllä versiolla. Paikkahan on hieno. Mökit vuokralle ja karnevaalit pystyyn.
Joo oli kyllä vähän pettymys viime kesänä, kun sitä oli lyhennetty. Mutta olis tuo tosi hieno kisailumesta tehokkaammilla autoilla.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Minä ainakin tajusin heti huumoria kun puhe MS Circuitin älylujaa menevistä vuokra-autoista :p
 
Ylös