FO110K
Banned
Toivotan sut sitten tervetulleeksi C-finaaliin heti ensimmäisenä :ahem:Naurakaa pois, mutta itse lähden tavoittelemaan sitä aika-ajojen sijaa 6 ja suoraa A-finaalipaikkaa.
Toivotan sut sitten tervetulleeksi C-finaaliin heti ensimmäisenä :ahem:Naurakaa pois, mutta itse lähden tavoittelemaan sitä aika-ajojen sijaa 6 ja suoraa A-finaalipaikkaa.
Toivotan sut sitten tervetulleeksi C-finaaliin heti ensimmäisenä :ahem:
Naurakaa pois, mutta itse lähden tavoittelemaan sitä aika-ajojen sijaa 6 ja suoraa A-finaalipaikkaa. Se tarkoittaa käytännössä teidän molempien voittamista (ellei voiteta jotain viidestä ennakkosuosikista), joten... Katsotaan kuka pelaa pelinsä parhaiten.![]()
sen verran että oletankin olevani C:ssä, jos sinne joudut seuraksi niin ainakaan et voi painon syyksi pistääAamupaino alle 67kg, mites sulla?![]()
Aamupaino alle 67kg, mites sulla?![]()
joo sama. jos 50sek alittaa niin oon tyytyväinen, pitäis puristaa 0,5 pois H1:n ajasta siihenkin kyllä...Mun ajolla ei ainakaan olla A-finaalissa.
Mun ajolla ei ainakaan olla A-finaalissa. En saa punarunkoista autoa tottelemaan niin millään. Oli vielä ihan pakasta vedetyt kumit, ja kääntyi kuin kiskoilla. Tuntui kyllä ajo hyvältä, mutta kello ei tykännyt.
Alle 107kgAamupaino alle 67kg, mites sulla?![]()
Sama. Suoraan C-finaaliin.Alle 107kg
Mä olen ihan kipee kaveri muttei ajoa haittaa.
Aamupaino alle 67kg, mites sulla?![]()
Taitaa olla sittenkin siis niin, ettei eri ryhmille tule tasaiset olosuhteet. Veikkauksena siis, että "keskiryhmästä" viimeisen A-finaalipaikan nappaa Asko, Jacques tai Nipsu.
Se olisi erittäin ystävällistä.Ei noita kyllä ajamallakaan kunnolla kuivata. Taidan mennä radalle jo kymmeneltä harjan kanssa vetelemään puhtaaksi.