FO110K
Banned
Toivotan sut sitten tervetulleeksi C-finaaliin heti ensimmäisenä :ahem:Naurakaa pois, mutta itse lähden tavoittelemaan sitä aika-ajojen sijaa 6 ja suoraa A-finaalipaikkaa.
Toivotan sut sitten tervetulleeksi C-finaaliin heti ensimmäisenä :ahem:Naurakaa pois, mutta itse lähden tavoittelemaan sitä aika-ajojen sijaa 6 ja suoraa A-finaalipaikkaa.
Aamupaino alle 67kg, mites sulla?Toivotan sut sitten tervetulleeksi C-finaaliin heti ensimmäisenä :ahem:
Mun ajolla ei ainakaan olla A-finaalissa. En saa punarunkoista autoa tottelemaan niin millään. Oli vielä ihan pakasta vedetyt kumit, ja kääntyi kuin kiskoilla. Tuntui kyllä ajo hyvältä, mutta kello ei tykännyt.Naurakaa pois, mutta itse lähden tavoittelemaan sitä aika-ajojen sijaa 6 ja suoraa A-finaalipaikkaa. Se tarkoittaa käytännössä teidän molempien voittamista (ellei voiteta jotain viidestä ennakkosuosikista), joten... Katsotaan kuka pelaa pelinsä parhaiten.
sen verran että oletankin olevani C:ssä, jos sinne joudut seuraksi niin ainakaan et voi painon syyksi pistääAamupaino alle 67kg, mites sulla?
+15 kg.Aamupaino alle 67kg, mites sulla?
joo sama. jos 50sek alittaa niin oon tyytyväinen, pitäis puristaa 0,5 pois H1:n ajasta siihenkin kyllä...Mun ajolla ei ainakaan olla A-finaalissa.
Veikkaan, että 'keskikastin' kuljettajista 'ainoan' suoran A-finaalipaikan saa se, jolle osuu omaan hanskaan hyvin sopiva auto. Ja se jolle ei sovi auto hanskaan, ajelee C-finaalissa.. Karua meininkiä, mutta pyrin tekemään parhaani etten olisi ainakaan siellä C-finaalissa.Mun ajolla ei ainakaan olla A-finaalissa. En saa punarunkoista autoa tottelemaan niin millään. Oli vielä ihan pakasta vedetyt kumit, ja kääntyi kuin kiskoilla. Tuntui kyllä ajo hyvältä, mutta kello ei tykännyt.
Alle 107kgAamupaino alle 67kg, mites sulla?
Sama. Suoraan C-finaaliin.Alle 107kg
Jep, verta vuotavat mustelmat on mustelmia muiden joukossa! Eikun autoon vaan!Mä olen ihan kipee kaveri muttei ajoa haittaa.
Samoin, tänään 66,8kg. :ahem: Viimeksi Hyvinkäällä yli 70kg.Aamupaino alle 67kg, mites sulla?
Ei noita kyllä ajamallakaan kunnolla kuivata. Taidan mennä radalle jo kymmeneltä harjan kanssa vetelemään puhtaaksi.Taitaa olla sittenkin siis niin, ettei eri ryhmille tule tasaiset olosuhteet. Veikkauksena siis, että "keskiryhmästä" viimeisen A-finaalipaikan nappaa Asko, Jacques tai Nipsu.
Se olisi erittäin ystävällistä.Ei noita kyllä ajamallakaan kunnolla kuivata. Taidan mennä radalle jo kymmeneltä harjan kanssa vetelemään puhtaaksi.