KKWCS 2011, 9. kilpailu Hanko

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mikä nyt on Helsingin autojen kyytitilanne, onko tästä suunnasta lähtevillä vielä vapaita paikkoja?

Mangelo

Well-known member
Mikä nyt on Helsingin autojen kyytitilanne, onko tästä suunnasta lähtevillä vielä vapaita paikkoja?
Jos aikainen kyyti kiinnostaa ni kolmelle olis tilaa, Jacques jo varaillut. Karakallion suunnalta lähden, mutta tarvittaessa voin vähän hesan kautta kiertää tota turuntietä pitkin, jos Karakallion ostari on hankalan matkan päässä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Rata aukeaa klo 10 eli siinä olisi ennen klo 13 alkavia KKWCS-ajoja mahdollisuus tutustua rataan etukäteenkin (normihinnat ainakin radalla 10min/20e). Itse taidan olla paikalla ennen puoltapäivää.
Ja taidetaan saada 2 nousijaa B:stä A:han, semmoista kaveri puhelimessa myös äsken jutteli.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Rata aukeaa klo 10 eli siinä olisi ennen klo 13 alkavia KKWCS-ajoja mahdollisuus tutustua rataan etukäteenkin (normihinnat ainakin radalla 10min/20e). Itse taidan olla paikalla ennen puoltapäivää.
Ja taidetaan saada 2 nousijaa B:stä A:han, semmoista kaveri puhelimessa myös äsken jutteli.
Aivan mahtavaa! Pitääpä varata vähän käteistä mukaan, kun vissiin aika ajoissa oon radalla (ennen yhtätoista varmaankin jo).

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Jos aikainen kyyti kiinnostaa ni kolmelle olis tilaa, Jacques jo varaillut. Karakallion suunnalta lähden, mutta tarvittaessa voin vähän hesan kautta kiertää tota turuntietä pitkin, jos Karakallion ostari on hankalan matkan päässä.
Tämä sopisi mulle. Joku paikka Länsi-Helsingissä olisi mun kannalta huomattavasti parempi kuin Karakallio. Asun n. kilometrin päässä Turuntien päästä.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Tämä sopisi mulle. Joku paikka Länsi-Helsingissä olisi mun kannalta huomattavasti parempi kuin Karakallio. Asun n. kilometrin päässä Turuntien päästä.
Jos Mangelo tulee ensin Pitskun kautta noutaessaan mut, niin sittenhän mennään siitä ihan sun kämpän vierestä, niin pääset kyytiin. Sitten voidaan ajella 2 tuntia testiä ennen kisan alkua. :ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Jahas meillä on sitten koko Livestrong Korville poppoo samassa ekassa ajoryhmässä.. Juna kulkee taas! :ahem:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Jos Mangelo tulee ensin Pitskun kautta noutaessaan mut, niin sittenhän mennään siitä ihan sun kämpän vierestä, niin pääset kyytiin. Sitten voidaan ajella 2 tuntia testiä ennen kisan alkua. :ahem:
Tämä tietty sopisi mulle oikein hyvin. Pitänee tosin katsoa kuskin mielipidekin vielä.

Mangelo

Well-known member
Tehdään vaikka näin. Albert sitten kanssa pitäisi jostain juna-asemalta saada kyytiin, Pitäjänmäeltäkö?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Tehdään vaikka näin. Albert sitten kanssa pitäisi jostain juna-asemalta saada kyytiin, Pitäjänmäeltäkö?
Pitäjänmäen juna-asema ois selkeä. Vois tulla samalle bussipysäkille mihin mä tuun?
Eli Alppu: kävelet Pitäjänmäen juna-asemalta ensin etelään ja menet tunnelista sillan alle. Et kuitenkaan jää sillan alle tapasi mukaan, vaan käännyt oikealle ja kävelet liikennevaloristeykseen (liikenneympyrä jää selkäsi taakse). Ylität liikennevalot ja pysähdyt bussipysäkille odottamaan Mangeloa ja mua (ellen jo ole siinä siloin).

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pitäjänmäen juna-asema ois selkeä. Vois tulla samalle bussipysäkille mihin mä tuun?
Eli Alppu: kävelet Pitäjänmäen juna-asemalta ensin etelään ja menet tunnelista sillan alle. Et kuitenkaan jää sillan alle tapasi mukaan, vaan käännyt oikealle ja kävelet liikennevaloristeykseen (liikenneympyrä jää selkäsi taakse). Ylität liikennevalot ja pysähdyt bussipysäkille odottamaan Mangeloa ja mua (ellen jo ole siinä siloin).
Ysiltä siinä. Ehkä osaan, ehkä en.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Jos A-finaali ajetaan kymmenellä autolla, niin keskiporukassa tulee aika helvetillinen vääntö sinne. Kuusi varmaa A-finalistia, sen jälkeen kaksi satunnaista keskiryhmästä, ja kaksi nousijaa B-finaalista -> joku tai jotkut keskisarjalaiset jäävät B-finaaliin.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Jos A-finaali ajetaan kymmenellä autolla, niin keskiporukassa tulee aika helvetillinen vääntö sinne. Kuusi varmaa A-finalistia, sen jälkeen kaksi satunnaista keskiryhmästä, ja kaksi nousijaa B-finaalista -> joku tai jotkut keskisarjalaiset jäävät B-finaaliin.
Jeps ja keskisarjalaisiin kuuluvat lähes kaikki muut paitsi nuo kuusi "varmaa".

Tällä radalla voi tulla isojakin yllätyksiä, joten siksi nuo sitaatit. Rata näyttää videojen perusteella suhteellisen helpolta ja nopealta. Näin ollen en pitäisi suurena yllätyksenä, vaikka joku "varmoista" nähtäisiin B-finaalissa. Keskiryhmä on kuitenkin kokoajan tullut kierrosajoissa lähemmäs tätä kärkiryhmää. Nyt kun on rata, jossa ajotaidot eivät ehkä merkkaa niin paljoa, niin siellä voi tulla isoja yllätyksiä. Veikkaan, että ainakin top12 mahtunee hyvin pienen eron sisään paalupaikka-ajasta. Alle sekunti ehkä?

Sue_me

Well-known member
Tällä radalla voi tulla isojakin yllätyksiä, joten siksi nuo sitaatit. Rata näyttää videojen perusteella suhteellisen helpolta ja nopealta. Näin ollen en pitäisi suurena yllätyksenä, vaikka joku "varmoista" nähtäisiin B-finaalissa. Keskiryhmä on kuitenkin kokoajan tullut kierrosajoissa lähemmäs tätä kärkiryhmää. Nyt kun on rata, jossa ajotaidot eivät ehkä merkkaa niin paljoa, niin siellä voi tulla isoja yllätyksiä. Veikkaan, että ainakin top12 mahtunee hyvin pienen eron sisään paalupaikka-ajasta. Alle sekunti ehkä?
En lähtisi sanomaan rataa helpoksi vielä tässä vaiheessa. :rolleyes:

Nopeat mutkat vaativat tarkkuutta ja varsinkin myöhäiset jarrutukset uskallusta. Esim. Forssassa saa ajaa melko huoletta, mutta täällä saattaa kolista pahemman kerran jos lipeää nopealla takaosuudella.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
En lähtisi sanomaan rataa helpoksi vielä tässä vaiheessa. :rolleyes:

Nopeat mutkat vaativat tarkkuutta ja varsinkin myöhäiset jarrutukset uskallusta. Esim. Forssassa saa ajaa melko huoletta, mutta täällä saattaa kolista pahemman kerran jos lipeää nopealla takaosuudella.
Kyllä tuollakin radalla videoiden mukaan haastetta on. Pari hidasta mutkaa, joiden ulostulot voi köpötellä + yksi jarrutus alamäkeen. Ei varmaan yhtä vaikea rata kuin Hyvinkää, mutta ei tuo helppo ole. Toisaalta Hangossa voi saada ajorytmin hyvin päälle koska on monta nopeaa kohtaakin.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Rata on omasta mielestä kivalla tavalla haasteellinen ja fyysinen, vaikka videossa näyttää helpolta. Jopa kaasupohjassa ajettava pitkä vasuri ja shikaani voi tuoda helposti eroja pelkän linjan takia. Tämän jälkeinen alamäkipomppujarrutus lähes nollaan ja tiukka käännös ylämäkeen voi tuoda myös videomateriaalille käyttöä=) ERITTÄIN kiva nähdä miten kaikki siitä selviytyy, kun videossa näyttää lasten leikiltä.
Katotaan miten menee mutta ite veikkaan ettei suurempia yllätyksiä lähtöruudukossa nähdä. Autotkin tuntu sen verran tasasilta.. Vaikka ainahan voi muutamissa autoissa olla isompiakin eroja, kuuluu asiaan. Toivottavasti pystyy karsimaan niitä viimeistään ennen Finaaleja JOS näin on.

Toisaalta taas yllätyksiin palaten, on kiva nähdä miten tietyt kuskit oppii radan nopeassa ajassa, kun itsellä on jo kuva heidän ajotaidoista ja sen mukaan oman pään sisällä arvioinu oman näkemyksen. Siinä mielessä joitain ylläreitä voi tulla. PBBMW tulee olemaan nopea, uskoisin myös että Andy voi pärjätä hyvin. Haikin suoritus on myös katottava=) Tälleesti nopeena heittona.

Jacques

Sijainti
Helsinki
niin.. vaikealta näyttää tuo takasuoran jälkeinen S-mutka ja sitä seuraava jarrutus. Ja tuntuu, että siinä tulis varmaan ne suurimmat erot kuskien välillä?
Edit: Toki se varmasti pitää paikkansa, että mestarin ajamana rata näyttää helpommalta, mitä se oikeasti on.

Noh.. Itselleni esim. Hyvinkään ja Kaanaan radat sopivat hyvin, joten olen luottavainen tämän suhteen.
A-finaalipaikkaa lähden kyllä ehdottomasti tavoittelemaan. A-finaalissa hyvä startti ja mahdollisimman korkealle sijalle trullijunaksi.

Viimeksi muokattu: