Joo herrat laittoivat kkwcs-hakemukset tulemaan... eipä ole postauksia kai vielä :dunno:Lavinto jää väliin, kun pitää mennä Italianoille kertomaan miten hyviä kuskeja Fisico ja Badoer on .
Viimeisin "tieto" on KiC:n sivuilla että Kesäkuun ovat suljettuna. Eli ota tästä nyt taas sitten selvää...KIC lopetti eilen toimintansa, joten marraskuun finaali saattaa olla vaarassa.
Toisaalta, jos lopettamisen syynä on konkurssi tms. talousongelmat (viime vuonna tapiota 300kEUR 1,2 miljoonan liikevaihdolla), on marraskuussa samoissa tiloissa jo uusi yrittäjä.
Siis jotkut kissanristijäiset muka ajaa edelle? Tää on näköjään ihan sama juttu, kun muodostelmaluistelukilpailut ajoivat HIFK:n pois Helsingin jäähallista.Lavinnon kisäpäivä muuttuu - radalla on samana viikonloppuna aluemestaruuskilpailut.
Paraskin puhuja... :thumbfh:Siis jotkut kissanristijäiset muka ajaa edelle?
No *hitler* menee aina edelle. Ei voi mitään :nope:Paraskin puhuja... :thumbfh:
Pahoitteluni. Oltiin tänään Totken kanssa ajamassa Lavinnossa ja Speedmakerin Kari, joka kisan kaluston tarjoaa ilmoitti näin.Ihan mielenkiintoista olisi paikallinen tiedonkulkujärjestelmä tietää. Vai PeePeekö tämän kisan järkkäri on?
Turha sun on sitä pahoitella. Noin iso muutos olisi ratayrittäjältä ihan jees ilmoittaa puhelimella itse pääjärkkärille. Mahtaako olla näin tehty? AKK:n aluemestaruus kisatkin ovat käsittääkseni joka alueella samana päivänä, joten päivämäärät on varmasti olleet tiedossa jo pitkään.Pahoitteluni. Oltiin tänään Totken kanssa ajamassa Lavinnossa ja Speedmakerin Kari, joka kisan kaluston tarjoaa ilmoitti näin.
AKK:n aluemestaruus kisatkin ovat käsittääkseni joka alueella samana päivänä, joten päivämäärät on varmasti olleet tiedossa jo pitkään.
Ei mulla muuta tähän
:thumbfh:
Mua kyllä vähän muutenkin hirvittää tuo kisa. Mutta uskon että näyttävät kyntensä.Turha sun on sitä pahoitella. Noin iso muutos olisi ratayrittäjältä ihan jees ilmoittaa puhelimella itse pääjärkkärille. Mahtaako olla näin tehty? AKK:n aluemestaruus kisatkin ovat käsittääkseni joka alueella samana päivänä, joten päivämäärät on varmasti olleet tiedossa jo pitkään.
Ei mulla muuta tähän
:thumbfh:
3.10-2010 testisession perusteella ei lähtökohdat voi olla mitään muuta kuin hirvittävät, että tuosta kisasta oikeasti jaetaan kkwcs mm-pisteet. Toivotaan kuitenkin parasta ja annetaan mahdollisuus=)Mua kyllä vähän muutenkin hirvittää tuo kisa. Mutta uskon että näyttävät kyntensä.