KKWCS 2011 kisakalenteri

Sue_me

Well-known member
Etelä-Saksa kutsuu Forssa I:n aikaan joten valitettavasti ulkoratojen avaus jää väliin. :frown:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Varmistui tuossa justiinsa, että olen koulun kenttäkurssilla Turun aikaan.

öö ruz

Speed for ever
Ulkomaankeikka joka oli mulla Hyvinkää ykkösen kohdalla on siirretty nyt Hyvinkää kakkosen ajankohtaan. Joten edelleen onnistuu vaan yksi kotikisa.

JNF

Well-known member
Ilmestyi Hyvinkää kakkosen aikoihin semmoista menoa, josta en voi laistaa.

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Lavinto jää väliin, kun pitää mennä Italianoille kertomaan miten hyviä kuskeja Fisico ja Badoer on :).

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Lavinto jää väliin, kun pitää mennä Italianoille kertomaan miten hyviä kuskeja Fisico ja Badoer on :).
Joo herrat laittoivat kkwcs-hakemukset tulemaan... eipä ole postauksia kai vielä :dunno:

Trone

Registered Loser
Sijainti
Suomi
KIC lopetti eilen toimintansa, joten marraskuun finaali saattaa olla vaarassa.

Toisaalta, jos lopettamisen syynä on konkurssi tms. talousongelmat (viime vuonna tapiota 300kEUR 1,2 miljoonan liikevaihdolla), on marraskuussa samoissa tiloissa jo uusi yrittäjä.

FO110K

Banned
KIC lopetti eilen toimintansa, joten marraskuun finaali saattaa olla vaarassa.

Toisaalta, jos lopettamisen syynä on konkurssi tms. talousongelmat (viime vuonna tapiota 300kEUR 1,2 miljoonan liikevaihdolla), on marraskuussa samoissa tiloissa jo uusi yrittäjä.
Viimeisin "tieto" on KiC:n sivuilla että Kesäkuun ovat suljettuna. Eli ota tästä nyt taas sitten selvää...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
juups.. ei tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä, seurataan tilannetta. :ahem:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Lavinnon kisäpäivä muuttuu - radalla on samana viikonloppuna aluemestaruuskilpailut.
Siis jotkut kissanristijäiset muka ajaa edelle? Tää on näköjään ihan sama juttu, kun muodostelmaluistelukilpailut ajoivat HIFK:n pois Helsingin jäähallista.

DW

2009-2016
Ihan mielenkiintoista olisi paikallinen tiedonkulkujärjestelmä tietää. Vai PeePeekö tämän kisan järkkäri on?

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Ihan mielenkiintoista olisi paikallinen tiedonkulkujärjestelmä tietää. Vai PeePeekö tämän kisan järkkäri on?
Pahoitteluni. Oltiin tänään Totken kanssa ajamassa Lavinnossa ja Speedmakerin Kari, joka kisan kaluston tarjoaa ilmoitti näin.

DW

2009-2016
Pahoitteluni. Oltiin tänään Totken kanssa ajamassa Lavinnossa ja Speedmakerin Kari, joka kisan kaluston tarjoaa ilmoitti näin.
Turha sun on sitä pahoitella. Noin iso muutos olisi ratayrittäjältä ihan jees ilmoittaa puhelimella itse pääjärkkärille. Mahtaako olla näin tehty? AKK:n aluemestaruus kisatkin ovat käsittääkseni joka alueella samana päivänä, joten päivämäärät on varmasti olleet tiedossa jo pitkään.

Ei mulla muuta tähän

:thumbfh:

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
AKK:n aluemestaruus kisatkin ovat käsittääkseni joka alueella samana päivänä, joten päivämäärät on varmasti olleet tiedossa jo pitkään.

Ei mulla muuta tähän

Päivämäärät on varmasti pitempään ollu tiedossa ja itekkin olen kerran koko paskan voittanu joten ihan pilipali kisathan ne on!=)

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Turha sun on sitä pahoitella. Noin iso muutos olisi ratayrittäjältä ihan jees ilmoittaa puhelimella itse pääjärkkärille. Mahtaako olla näin tehty? AKK:n aluemestaruus kisatkin ovat käsittääkseni joka alueella samana päivänä, joten päivämäärät on varmasti olleet tiedossa jo pitkään.

Ei mulla muuta tähän

Mua kyllä vähän muutenkin hirvittää tuo kisa. Mutta uskon että näyttävät kyntensä.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Mua kyllä vähän muutenkin hirvittää tuo kisa. Mutta uskon että näyttävät kyntensä.
3.10-2010 testisession perusteella ei lähtökohdat voi olla mitään muuta kuin hirvittävät, että tuosta kisasta oikeasti jaetaan kkwcs mm-pisteet. Toivotaan kuitenkin parasta ja annetaan mahdollisuus=)