DW
2009-2016
No ihan mukavaa vaihtelua sekin olis.Mäki oon täällä! :thumbup:
(kuka olis uskonut, et joskus tämmöinenkin lause irtoaa?)
No ihan mukavaa vaihtelua sekin olis.Mäki oon täällä! :thumbup:
Nii tai vaikka paalupaikka! Melkee yhtä usein voitan lotossa..No ihan mukavaa vaihtelua sekin olis.
(kuka olis uskonut, et joskus tämmöinenkin lause irtoaa?)
Miksi? Toivo sadettataitaapi jäädä väliin, ainakin kuskina. paikanpäälle siis tulossa jokatapauksessa...
(josko noi ykköskuskit sais parempaa tulosta tiimille aikaan )
Onnistuu.Mukana, jos CM tarjoaa kyydit?
Hienoa!Mukana!
Hyvä kun ehdin, mukana!Mukana!
Peukut tällekin.Hyvä kun ehdin, mukana!
Mukana edelleen, mut sen verran takaisin, että ei toki TARJOTA tartte. Bensakuluihin osallistun pitkin hampain!Miksi? Toivo sadetta
Onnistuu.
Voisin varata tästä paikan. Tuutko kisan jälkeen suoraan takaisin Helsinkiin? Mun pitäis luultavasti päästä illalla Kuusijärvelle SM-triathlon radan rakennuspuuhiin, joten mahdolliset Tampereen jatkobileet jäänee tälläkin kerralla väliin.Mukana ja kyytiin mahtuu jos täältäpäin lähdössä olijoita.
Ei oikein ajo oo kulkenu tänä vuonna ja Kaanaassa kuivalla rasittaisi painokin lisäksi vähän liikaaMiksi? Toivo sadetta
Loistavaa! Voitan sut! Se on päätavoitteeni tähän kisaan.Hyvä kun ehdin, mukana!
Haaste otettu vastaan. Häviäjä tarjoaa askin Sisu-pastillia :thumbup:Loistavaa! Voitan sut! Se on päätavoitteeni tähän kisaan.
(ja olen tietoinen siitä, että parhaimmassa tapauksessa se voi vaatia koko kisan voittoa)
Ok, Käviskö Sisu-horna? Tykkään siitä enemmän.Haaste otettu vastaan. Häviäjä tarjoaa askin Sisu-pastillia :thumbup:
Tässä on nyt jokin JEKKU takana!Mä voin tarjota teille kummallekin rekkamiehenpastillia ihan ilmaiseksi.