KKWCS 2012, 5. kilpailu Kaanaa Tre

Örfil

Guest
Ei ole kun kerran ilmoittautumisaikakin on kesken.
Ok, joka tapauksessa jakkues saa kaivella sisuaskia kisan jälkeen esille ;)

Joku männä vuosi voitin jakkuesin kolmella renkaalla kun kumi puhkesi muutama kierrosta ennen loppua. Eikös se näin mennyt?

Lähinnä olen Kaanaassa huolissani Askosta joka on viemässä manttelia multa Treen nopeimpana kuskina.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ok, joka tapauksessa jakkues saa kaivella sisuaskia kisan jälkeen esille ;)

Joku männä vuosi voitin jakkuesin kolmella renkaalla kun kumi puhkesi muutama kierrosta ennen loppua. Eikös se näin mennyt?

Lähinnä olen Kaanaassa huolissani Askosta joka on viemässä manttelia multa Treen nopeimpana kuskina.
Autotuuri voi tänä vuonna osua sun nilkkaas. Itselläni tähän mennessä joka kerta Kaanaassa tullut A-finaaliin ruoska alle, joten liekö tuo vertailukelpoista? :p

Sisua en aio ostaa. Ja itseasiassa saat syödä mulle tarjoamasi sisuaskin, koska en mä syö sitä kuitenkaan. :) Sisu horna käy.

Örfil

Guest
*luottaa loppumattomaan autotuuriin* ;)

Itse asiassa tän vuoden kisoissa (ne harvat) on aina ollut 100% munkki, nyt tosiaan saattaa käydä niin että mutustellaan Sisu-pastilleja varikolla ja katsellaan A-finaalia varikolta ja jakkuesin menoa sijoilla 1-6. Ei tämä tuuri voi koko kesää kestää.

FO110K

Banned
Joo mukana, täytyyhän Jonkillekin saada vastus mukaan :)

Örfil

Guest
Hyvä. Nyt saadaan oikein roima Tamperelaisedustus paikalle. Enää ei puutu kuin Alppu ajelemassa nurmikkoa :ahem:

DW

2009-2016
Jätän tämän kisan sittenkin väliin.

Forssaan yritän, jos tilaa on.

jari5

Well-known member
Sijainti
Täällä jossain,ehkä?
Viimeksi käynyt ajelemassa viime kesänä forssa2:sen. Eli hiemnan on ruostetta,mutta tuskin vaikutusta tämmöseen vauhtiin:D:D.
Vedetään vanhasta muistista ja Onpa onneksi lempi ratani:thumbup:

Kaanaassa on yleensä tasasen kovat väännöt toivotaan samaa meinikiä tällekkin kertaa,jospa osuisi vielä hyvät kelitkin:cool:!

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Ei, ei, ei.

Joudun keskeyttämään yhdynnän. Ei ole varaa maksella enempi elatusmaksuja.

Vetäydyn siis pois. :wall:

Jää myös Forssa väliin. :nope:

DW

2009-2016
Oli omat syyt perumiseen, mut tilanne muuttuu. Nimi listaan takaisin.

Ja sulle JaGayes tuodaan ananaspurkki kisapaikalle. Ei ole tarkoitus piestä sua radalla, vaan asetan vähän tavoitteitakin :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
V***nmoista vekslaamista kisaantulemisen kanssa ollu muutamalla.
Tästä lähtien kisatoikit joku 2 viikkoa ennen kisaa :D

E: Hyvä silti että tiimin ehdoton ykkössuosikki tälle radalle mukana.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mulla tulee reissua muutenkin tässä lomalla jo sen verran, että 5h autossa istumiset taas Tampereelle ei nappaa. Ja onhan ne rahatkin tietysti tiukassa.

Forssaan mun on lähes pakko tulla, koska Peepee ja PC.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
tiimi petti! En mä nyt yksin kerää enämpi pisteitä kuin Cmoney, DW ja fwnollaasi yhteensä. :wall: :wall: :wall:

jos nyt edes aasille pärjäis