KKWCS 2012, 6. kilpailu, Forssa II

DW

2009-2016
Vähän mietityttää, kuka tämän asfaltoinnin takana on. Luulis tämmöiset päätökset tulevan aikaisemmin jo ilmoitetuksi ratayrittäjillekin. Itse olen kisan suhteen luottavainen ja odotan, että vanhalla pinnalla vielä ajettaisiin.

Ps. 7/10 kisaa. Ei olis varaa itsellä hukata yhtään ylimääräistä.

FO110K

Banned
Vähän mietityttää, kuka tämän asfaltoinnin takana on. Luulis tämmöiset päätökset tulevan aikaisemmin jo ilmoitetuksi ratayrittäjillekin. Itse olen kisan suhteen luottavainen ja odotan, että vanhalla pinnalla vielä ajettaisiin.

Ps. 7/10 kisaa. Ei olis varaa itsellä hukata yhtään ylimääräistä.
Muistaakseni sen takana on kaupunki ja se paikallinen seura. Tosta asfaltoinnistahan oli juttua jo 2010, odottivat sitä silloin jo tehtäväksi
(ilmeisesti rahotus ym. ei ollut ihan läpihuutojuttu ja homma venynyt)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Odottelen maanantaihin, jos siihen mennessä tilanne selviäisi. Jos ei silloinkaan ole vielä tietoa asfaltoinnista, niin sitten maksan heti maanantaina. :alppu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Odottelen maanantaihin, jos siihen mennessä tilanne selviäisi. Jos ei silloinkaan ole vielä tietoa asfaltoinnista, niin sitten maksan heti maanantaina. :alppu:
Juu, jengi saa rahatilanteensa perusteella päättää maksaako nopeasti vai odottaako hetken jos tulee varmistusta jompaankumpaan suuntaan :)

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Maksu takaisin tulee varmaanin "mahd. pian"?
Tällaiset vittuilujutut voisi ihan oikeasti jättää vähän vähemmälle. Koskee ihan kaikkia hahmoja. Oisko paha nakki?

Tämä kaikki varsinkin, kun sarjan historiasta löytyy:
A) Anuspuukolla uhkailua
B) Turpaanveto uhkailua

Sellaisten tapausten jälkeen mun mielestä on aika turha heittää mitään vittuilua jollain läpän varjolla.

Oikeesti! Nyt.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tällaiset vittuilujutut voisi ihan oikeasti jättää vähän vähemmälle. Koskee ihan kaikkia hahmoja. Oisko paha nakki?

Tämä kaikki varsinkin, kun sarjan historiasta löytyy:
A) Anuspuukolla uhkailua
B) Turpaanveto uhkailua

Sellaisten tapausten jälkeen mun mielestä on aika turha heittää mitään vittuilua jollain läpän varjolla.

Oikeesti! Nyt.
En tiennyt viestini olevan vittuilua kenellekään tällä Forumilla enää vaikuttavaan hahmoon.

EDIT: Voi vittu, toihan on mun viestin KOPIO! :eek!:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
En tiennyt viestini olevan vittuilua kenellekään tällä Forumilla enää vaikuttavaan hahmoon.

EDIT: Voi vittu, toihan on mun viestin KOPIO! :eek!:
Kas, niinpä onkin :idea:
Melkoinen sattuma :thumbdown

-Japé-

Well-known member
Maksettu. (Onko maksaminen tapana ilmoittaa topicissa?)