FW08
Registered User of Talent
Hyvä idea!No ajat vaan Forssaan ja nökötät katselemassa asfalttikonetta neljästä kasiin. Menee ihan minuutilleen vimpan päälle oikein, eikä tule yhtään luppoaikaa, jonka voisi käyttää johonkin muuhun.
Hyvä idea!No ajat vaan Forssaan ja nökötät katselemassa asfalttikonetta neljästä kasiin. Menee ihan minuutilleen vimpan päälle oikein, eikä tule yhtään luppoaikaa, jonka voisi käyttää johonkin muuhun.
Ei olisi välttämättä paskempi idea ottaa kunnon karting-viikonloppu! Perjantaina Forssan iltakisa, ja siitä matkaamme suoraapäätä Hangon mutterimökkiin yöksi ja seuraavana päivänä kisa siellä. Olenko mä muka ainoa, jonka mielestä tämä olisi aivan saatanan hyvä idea?Tämän kysyin heti puhelussa, niin täyteen buukattuja päiviä heillä paitsi syyskuun viimeinen perjantai, mutta silloin on heti seuraavana päivänä jo Hangon lauantaikisa.
Nyt en ala korvaavaa etsiä, koska noin yhdessä viikossa taidamme jo tietää, voiko Forssassa ajaa 20.7. Jollei, ensi viikosta lähtien korvaavaa sitten heinäkuun lopusta syyskuun alkuun jollekin viikonlopulle voi alkaa etsiä koska kisoja vähän harvemmin (18.8. ja 29.9.).
Mun mielestä on hyvä idea, kannatusta ainakin täältä näin.Ei olisi välttämättä paskempi idea ottaa kunnon karting-viikonloppu! Perjantaina Forssan iltakisa, ja siitä matkaamme suoraapäätä Hangon mutterimökkiin yöksi ja seuraavana päivänä kisa siellä. Olenko mä muka ainoa, jonka mielestä tämä olisi aivan saatanan hyvä idea?
Muuten hyvä idea mutta väärä viikonloppu. Hangosta on jo kiire Vantaan Flamencoon(vai mikä se nyt oli) yhtiön kinkereihin. Ei pysty kahta iltaa vetään doupinkia koska olen amatööri :yuck:Ei olisi välttämättä paskempi idea ottaa kunnon karting-viikonloppu! Perjantaina Forssan iltakisa, ja siitä matkaamme suoraapäätä Hangon mutterimökkiin yöksi ja seuraavana päivänä kisa siellä. Olenko mä muka ainoa, jonka mielestä tämä olisi aivan saatanan hyvä idea?
Ideana ei huono, mutta mä luultavasti en pysty järkkäämään koko viikonloppua vapaaksi myöskään :dunno:Ei olisi välttämättä paskempi idea ottaa kunnon karting-viikonloppu! Perjantaina Forssan iltakisa, ja siitä matkaamme suoraapäätä Hangon mutterimökkiin yöksi ja seuraavana päivänä kisa siellä. Olenko mä muka ainoa, jonka mielestä tämä olisi aivan saatanan hyvä idea?
Samaa mieltä. Forssa voisi saada ihan uutta ilmettä meidänkin kisoihin tämän ansiosta, uutta mustaa kehiin vaan! :ahem:Anyway.. Itse luonnollisesti (ja itsekkäästi) toivon, että Forssan kisaa joudutaan siirtämään. Forssan kisa uusitulla asfaltilla kuulostaa nimittäin aika päheeltä jutulta, ja haluaisin päästä osallistumaan siihen.
Kolme päivää vanha asfaltti sateessa tuntuisi myös huisin hauskalta ajatukselta...Itse ehkä silleen puoliväkisin sitten koittaisin tulla pe Forssaan, ja la taas Hankoon muttei ajatus kyllä houkuta semmoisesta viikonlopusta kisamaksuineen ja bensakuluineenkaan. Jos hyvin käy, ensi tiistaina Forssa circuit saa uuden pinnan ja me ajetaan sillä perjantaina. Myös vanhalla asvaltilla ajaminen mahdollista for the last time.
Slippier than on iceKolme päivää vanha asfaltti sateessa tuntuisi myös huisin hauskalta ajatukselta...
Äkkiseltään tuntuisi että märkä tuore asfaltti olisi niin liukas että sillä ei pysty ajamaan? Mutta eihän sitä koskaan tiedä, eipähän ole ajolinjalla vielä kumiaKolme päivää vanha asfaltti sateessa tuntuisi myös huisin hauskalta ajatukselta...
Tuskinpa, koska söisi renkaita lailla lihavan ihmisen. Eiköhän noi aika perusrata-asfaltin siihen vedä, tulee muuten vuokraustoiminnan pyörittäminen hitusen kalliimmaksi.Ja voi se kai karkeaakin hyväpitoista olla.
Rinneautorata Turussa oli ainakin ihan aluksi karkeampaa mutta hioutui nopeasti.Tuskinpa, koska söisi renkaita lailla lihavan ihmisen. Eiköhän noi aika perusrata-asfaltin siihen vedä, tulee muuten vuokraustoiminnan pyörittäminen hitusen kalliimmaksi.