KKWCS 2012, 6. kilpailu, Forssa II

Sue_me

Well-known member
Pussikaljamöötte Forssaan kuulostaa houkuttelevalta. Jatkot voi vaan olla hakusessa, tai mistä sitä tietää millainen menomesta Forssa on...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tämän kysyin heti puhelussa, niin täyteen buukattuja päiviä heillä paitsi syyskuun viimeinen perjantai, mutta silloin on heti seuraavana päivänä jo Hangon lauantaikisa.

Nyt en ala korvaavaa etsiä, koska noin yhdessä viikossa taidamme jo tietää, voiko Forssassa ajaa 20.7. Jollei, ensi viikosta lähtien korvaavaa sitten heinäkuun lopusta syyskuun alkuun jollekin viikonlopulle voi alkaa etsiä koska kisoja vähän harvemmin (18.8. ja 29.9.).
Ei olisi välttämättä paskempi idea ottaa kunnon karting-viikonloppu! Perjantaina Forssan iltakisa, ja siitä matkaamme suoraapäätä Hangon mutterimökkiin yöksi ja seuraavana päivänä kisa siellä. Olenko mä muka ainoa, jonka mielestä tämä olisi aivan saatanan hyvä idea?

Anyway.. Itse luonnollisesti (ja itsekkäästi) toivon, että Forssan kisaa joudutaan siirtämään. Forssan kisa uusitulla asfaltilla kuulostaa nimittäin aika päheeltä jutulta, ja haluaisin päästä osallistumaan siihen.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Ei olisi välttämättä paskempi idea ottaa kunnon karting-viikonloppu! Perjantaina Forssan iltakisa, ja siitä matkaamme suoraapäätä Hangon mutterimökkiin yöksi ja seuraavana päivänä kisa siellä. Olenko mä muka ainoa, jonka mielestä tämä olisi aivan saatanan hyvä idea?
Mun mielestä on hyvä idea, kannatusta ainakin täältä näin.

Slug

Well-known member
Muuten hyvä idea mutta väärä viikonloppu. Hangosta on jo kiire Vantaan Flamencoon(vai mikä se nyt oli) yhtiön kinkereihin. Ei pysty kahta iltaa vetään doupinkia koska olen amatööri :yuck:

FO110K

Banned
Ideana ei huono, mutta mä luultavasti en pysty järkkäämään koko viikonloppua vapaaksi myöskään :dunno:
Mutta jos tämmönen tulisi niin yrittäisin kyllä :ahem:

Anyway.. Itse luonnollisesti (ja itsekkäästi) toivon, että Forssan kisaa joudutaan siirtämään. Forssan kisa uusitulla asfaltilla kuulostaa nimittäin aika päheeltä jutulta, ja haluaisin päästä osallistumaan siihen.
Samaa mieltä. Forssa voisi saada ihan uutta ilmettä meidänkin kisoihin tämän ansiosta, uutta mustaa kehiin vaan! :ahem:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse ehkä silleen puoliväkisin sitten koittaisin tulla pe Forssaan, ja la taas Hankoon muttei ajatus kyllä houkuta semmoisesta viikonlopusta kisamaksuineen ja bensakuluineenkaan. Jos hyvin käy, ensi tiistaina Forssa circuit saa uuden pinnan ja me ajetaan sillä perjantaina. Myös vanhalla asvaltilla ajaminen mahdollista for the last time.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Itse ehkä silleen puoliväkisin sitten koittaisin tulla pe Forssaan, ja la taas Hankoon muttei ajatus kyllä houkuta semmoisesta viikonlopusta kisamaksuineen ja bensakuluineenkaan. Jos hyvin käy, ensi tiistaina Forssa circuit saa uuden pinnan ja me ajetaan sillä perjantaina. Myös vanhalla asvaltilla ajaminen mahdollista for the last time.
Kolme päivää vanha asfaltti sateessa tuntuisi myös huisin hauskalta ajatukselta...

Slug

Well-known member
Kolme päivää vanha asfaltti sateessa tuntuisi myös huisin hauskalta ajatukselta...
Äkkiseltään tuntuisi että märkä tuore asfaltti olisi niin liukas että sillä ei pysty ajamaan? Mutta eihän sitä koskaan tiedä, eipähän ole ajolinjalla vielä kumia :rolleyes:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ja voi se kai karkeaakin hyväpitoista olla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ja voi se kai karkeaakin hyväpitoista olla.
Tuskinpa, koska söisi renkaita lailla lihavan ihmisen. Eiköhän noi aika perusrata-asfaltin siihen vedä, tulee muuten vuokraustoiminnan pyörittäminen hitusen kalliimmaksi.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tuskinpa, koska söisi renkaita lailla lihavan ihmisen. Eiköhän noi aika perusrata-asfaltin siihen vedä, tulee muuten vuokraustoiminnan pyörittäminen hitusen kalliimmaksi.
Rinneautorata Turussa oli ainakin ihan aluksi karkeampaa mutta hioutui nopeasti.
Elikkä eos ekan ajopäivän pidosta, vaikka jo muutaman päivän päästä voikin olla vähemmän kuluttavaa. Ville Forssa sanoi myös että jossain (en muista missä) oli tehty liian liukas asvaltti kun ei pitoa ole niin paljoa.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Maksutiedot lähteneet. Jälleen oli yhdellä hahmolla privaboxi täynnä niin sinne ei mennyt tieto.

Nyt sitten myös huomisiltaan 21een mennessä tetoja, jollei ehdi klo 16ksi paikalle. Tämmöisiä jo: