Jaska mukaan ehdottomasti :jaska:Sinnepäin sama kyl mun ja DWnkin resepti kilpailuun...
Mutta, löytyisikö joku korvaamaan (jaska?) sut, radalle ilmoitettu 22 kuskia enkä vielä tiedä, ottavatko sitten ehdottomasti sen mukaan kisamaksun.
Ei vaadi. 1 saunatila joka tapauksessa meille.Vaatiikos saunottelu ennakkoilmoja?
Sulla joku paisti siellä?Onko muuten kukaan menossa Espoon Matinkylän suuntaan kisan jälkeen?
anusp******lua puhiksen kanssa?Sulla joku paisti siellä?
Yks Jarkko vissiin on.Onko muuten kukaan menossa Espoon Matinkylän suuntaan kisan jälkeen?
Ja sitten illalla korkki narahtaa?Olen off-line perjantaina (kop kop kop) ainakin iltaan saakka.
Jees, eli löytyykö aiemmista extroista tällä kaudella jotain innokasta mukaan tähän VMKCn kisaan?...jos joku mattimyöhäinen/extrakuski haluaa lunastaa paikan ja pääsee varmasti paikalle, niin voi maksaa ajomaksun Cmoneylle joka tilittää sen mulle sitten joskus (jaskalle olisi hyvä ilmoittaa tässä tapauksessa).
Riippuu siitä onko Tays:issa potilaille alkoholitarjoiluaJa sitten illalla korkki narahtaa?
Tuskin, mutta eiköhän niillä ole mömmöjä millä saa asiakkaat rauhoittumaan :ahem:Riippuu siitä onko Tays:issa potilaille alkoholitarjoilua