lauantaina 10-12 ei näyttäis olevan varauksia. Tarkoittaako se sitä, että siinä ois mahis vapaalle harjoitukselle?Varikkohenkilökunnan toiveissa oli että oltais sit ajoissa paikalla, että saadaan säätäminen heti käyntiin, ettei vaan finaaleista tarvii rupee tinkimään, kun sieltä sit seuraava tilaisuus alkaa painaa päälle.
Jotain kivaa ainetta sain mäkin lanssissa suoneen taannoin, kun oli niin vaikeaa lähettää Totkelle yhtä puhelinnumeroa tekstarilla.Joo kyllä ainakin mulla polvileikkauksen jälkeen tuli suoraan suoneen kun pyysin, sellaista ainetta että katto alkoi pyöriä, ja tuli ihan pakko heittää aivan kuolematonta leukaa hoitsutytöille. Ne näyttivät silloin kauniilta, kaikki.
Ja siis kop, paranemisia.
Kuten esimerkiksi mulle. Odotukset ei ole korkealla, mutta kova yritys on ainakin yltää top10-sijoille.Huomenna voisi tulla nauramaan kaikille tervaetanoille ennen tapahtuman alkua, kun olen todennäköisesti ajoissa paikalla!
Sulla ei tainut viime kerralla mennä ihan putkeen .Kuten esimerkiksi mulle. Odotukset ei ole korkealla, mutta kova yritys on ainakin yltää top10-sijoille.
Jooh, no voi kyllä olla, että hymy hyytyy vielä sivullekirjoittaneeltakin, kunhan koneet päräytetään käyntiin ja huomaa, että miten ne Haikki ja WoPe menevätkin niin kovaa...Kuten esimerkiksi mulle. Odotukset ei ole korkealla, mutta kova yritys on ainakin yltää top10-sijoille.
Eikä sullakaan varmaan mene huomenna putkeen, jos käy taas niin että joudun yrittää ohitusta susta. :alppu:Sulla ei tainut viime kerralla mennä ihan putkeen .
Toivotaan että satutaan samaan erään ja jatketaan siitä mihin jäätiin :alppu:.Eikä sullakaan varmaan mene huomenna putkeen, jos käy taas niin että joudun yrittää ohittusta susta. :alppu:
Tämä oli....Varikkohenkilökunnan toiveissa oli että oltais sit ajoissa paikalla, että saadaan säätäminen heti käyntiin, ettei vaan finaaleista tarvii rupee tinkimään, kun sieltä sit seuraava tilaisuus alkaa painaa päälle.
Niin mekin DWn kanssa saatettais olla tulossa tänne...Noniin rupee näyttämään taas siltä että ois hyvä olla pari pläjäriä kasassa tätä varten =)
Kauden päätöskisa 2013 Kevyt parituntinenjatkohässäkkä:
-WoPe (das host)
-Nasty
-Slug
-Scyber
-Williams
-Nipsuhuuli
-Haikki
-4stroke
-Quiq