Ennusteen mukaan klo15 aikoihin ukkoskuuroja Forssaan. Mikä tota paikkaa vaivaa? :wall:
Vielä ehtii peittämään rata pressuilla. :wall:Ennusteen mukaan klo15 aikoihin ukkoskuuroja Forssaan. Mikä tota paikkaa vaivaa? :wall:
Omat lastat mukaan ja kuivaamaan!Vielä ehtii peittämään rata pressuilla. :wall:
Oisko kellään jotain übertehokasta kuumailmapuhallinta?Omat lastat mukaan ja kuivaamaan!
Täältä löytyy http://www.cramo.fi/Web/Core/Pages/Article.aspx?id=9468&epslanguage=FIOisko kellään jotain übertehokasta kuumailmapuhallinta?
Edit: Lehtipuhaltimestakin voisi olla apua?
Kerava cityssä aurinko pilkottaa pilven takaa.Hieman ripottelee Hyvinkäälläkin juuri nyt:nope:
Ennusteen mukaan klo15 aikoihin ukkoskuuroja Forssaan. Mikä tota paikkaa vaivaa? :wall:
Jep, ja samalla vitutusta. Pilvet siellä jo odottelee meidän tilaisuutta.
Hyss!Voi ****u noita kelejä taas :tongue:
Noh, kunhan ei lunta sada...
Flunssa-kortti pelattu!Varmaan mun syyni, jos sataa kaatamalla koko illan. Mä kun jätin kaikki sadevermeet kotiin, enkä ottanut edes takkia. Shortsitkin on jalassani. Eli luultavasti nyt ennustettu mukava lämpötilakin vielä tämän takia muuttuu perinteiseksi jäätävän kylmäksi Forssa-sääksi vain siksi, että mä olen tänään kesämies. :thumbfh:
Mulla kävi sama mielessä, kun huomasin että sateenvarjo jäi himaan. :dunno:Varmaan mun syyni, jos sataa kaatamalla koko illan. Mä kun jätin kaikki sadevermeet kotiin, enkä ottanut edes takkia. Shortsitkin on jalassani. Eli luultavasti nyt ennustettu mukava lämpötilakin vielä tämän takia muuttuu perinteiseksi jäätävän kylmäksi Forssa-sääksi vain siksi, että mä olen tänään kesämies. :thumbfh:
EI :frank:Sadetutkan mukaan sade saattaa voimistua ekan ryhmän jälkeen, käviskö taas mieletön joulu! :tongue: