KKWCS 2013, 3. kilpailu, Forssa Karting

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Ennusteen mukaan klo15 aikoihin ukkoskuuroja Forssaan. Mikä tota paikkaa vaivaa? :wall:
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
NO NY SATAA JO KERAVA CITYSSÄ! Ei menny Kertun ennustukset kohilleen aamu-tv:ssä :nope:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mansessa pilvetön taivas :thumbup:
Ainahan voi hakee pari tusinaa Lotus Embo pakkausta ja pistää imutaskut töihin :ahem:

edit. Niin ja hyvää kisaa kaikille, kannustellaan etänä tällä kertaa! :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Hieman ripottelee Hyvinkäälläkin juuri nyt:nope:
Kerava cityssä aurinko pilkottaa pilven takaa.
Huonointa tässä on se, että sade sotkee kuviot aina ihan kokonaan. Satais sitten kaatamalla kaikille aika-ajo ryhmille, mutta mielummin toki kuivaa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Voi ****u noita kelejä taas :tongue:

Noh, kunhan ei lunta sada...
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Kaikki mahdollisuudet epätasaisiin olosuhteisiin aika-ajoissa. Mahdollisuudet myös siihen että eka ajoryhmä pääsisi ajamaan parhaissa olosuhteissa. Sehän sopisi minulle, oikeastaan nykyään vanhalle ainoa mahdollisuus pärjätä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Varmaan mun syyni, jos sataa kaatamalla koko illan. Mä kun jätin kaikki sadevermeet kotiin, enkä ottanut edes takkia. Shortsitkin on jalassani. Eli luultavasti nyt ennustettu mukava lämpötilakin vielä tämän takia muuttuu perinteiseksi jäätävän kylmäksi Forssa-sääksi vain siksi, että mä olen tänään kesämies. :thumbfh:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Varmaan mun syyni, jos sataa kaatamalla koko illan. Mä kun jätin kaikki sadevermeet kotiin, enkä ottanut edes takkia. Shortsitkin on jalassani. Eli luultavasti nyt ennustettu mukava lämpötilakin vielä tämän takia muuttuu perinteiseksi jäätävän kylmäksi Forssa-sääksi vain siksi, että mä olen tänään kesämies. :thumbfh:
Flunssa-kortti pelattu!
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Sadetutkan mukaan sade saattaa voimistua ekan ryhmän jälkeen, käviskö taas mieletön joulu! :tongue:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Varmaan mun syyni, jos sataa kaatamalla koko illan. Mä kun jätin kaikki sadevermeet kotiin, enkä ottanut edes takkia. Shortsitkin on jalassani. Eli luultavasti nyt ennustettu mukava lämpötilakin vielä tämän takia muuttuu perinteiseksi jäätävän kylmäksi Forssa-sääksi vain siksi, että mä olen tänään kesämies. :thumbfh:
Mulla kävi sama mielessä, kun huomasin että sateenvarjo jäi himaan. :dunno:
 
Ylös