KKWCS 2013, 3. kilpailu, Forssa Karting

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Näin on. Uudella asvaltilla pääsee vielä jallittamaan jarrutusta pidemmälle eli kolaririski vaan kasvaa.

Eli ekaan neulansilmään asti oleva ohituskielto on ja pysyy toistaiseksi.
Joop. Paikaltaan lähtö olisi perusteltu silloin, jos ekassa loivassa kaarteessa saisi ohittaa. Ekan neulansilmän ohituskielto on kyllä perusteltu ekalla kierroksella. Nyt jos onnistuu saamaan hyvän reaktion niin se menee harakoille kun ei saa edes viivalta ohittaa, joten on parempi ottaa suosiolla lentävä lähtö.

Sue_me

Well-known member
Perjantaina alkanut flunssa se ei vaan meinaa mennä ohi.

Täytyy seurailla tilannetta, kuinka oman kisaamisen suhteen käy.
Pikkuhiljaa parempi olotila. Eilinen rommipullon tyhjennys näytti toimineen. :ahem:

4stroke

Well-known member
Mulla taas ei flunssaa mutta neljättä päivää vatsataudissa että ei millään pysty lähtee huomenna ajamaan eli joudun perumaan osallistumiseni. :wall::wall: perkuleen perkule.

DW

2009-2016
Voiko muka oikeasti pitää paikkansa kuivan kelin ennuste? Sateen riski 9-15%. No kuitenkin olen varpaillani. Eikös rata-alueen pinta-alakin vie Forssan kokoisesta kylästä suunnilleen tuon kokoisen osan?

Täh?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Monesti tuommoisilla ennusteilla saadaan sitten lopulta kyllä poutakeli, mutta erittäin ärsyttävää ettei yleensä vaan voi osua semmoinen selkeä poutaennuste. Tosi usein saa vituttaa ja katsella, alkaako ripotella. Grrr :mad_old:

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Hetkinen... Linkistä avautuu lauantain sää. Ketä se kiinnostaa?
Okei, vedetäänpä KAIKKI hehkutukset nyt takaisin, tiputetaan toi rosentti tonne kuuteenkymppiin ja lisätään ukkonen vaan siihen! Ilmeisesti kuurosade on huomenna meininki.

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
ei kyllä tarttis sataa. Mä oon nyt jotenkin siinä uskossa, että Forssan rata saattais jopa sopia mulle jos ei sada ja jos autoksi ei tule pahinta ruoskaa.

abc

DNF
Toisaalta olisi mukava päästä kokeilemaan ensimmäistä kertaa sateella ajamista. Toisaalta kevyesti harmittaisi, koska viimeviikkoisen harkkakisan ansiosta nyt olisi ehkä kuivalla mahdollisuuksia taistella jopa muitakin kuin itseäni vastaan.

Eli kompromissina toivon sadetta, joka kuivuu 4. aika-ajoerään mennessä..

Jacques

Sijainti
Helsinki
Eli kompromissina toivon sadetta, joka kuivuu 4. aika-ajoerään mennessä..
Sama! Mielellään sillai, että ekalla ryhmällä on kaatosade. Tokalla ryhmällä ei sada, mutta rata märkä. Kolmannella ryhmällä löytyy muutamassa paikassa töysin kuiva linja. Viimeisellä ryhmällä koko radalla täysin kuiva ajolinja. Se sopisi kyllä minulle. :ahem:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ainakin syksyllä tuo uusi asvaltti kuivui tosi hitaasti.