KKWCS 2013, 4. kilpailu, Kaanaa Tampere

manzak

Member
Liittynyt
5.1.2007
Viestit
6
Sijainti
K-Suomi
Onnistuuko tällaisen pitkään foorumia sivustaseuranneen päästä kisaan mukaan? F1-puolen juttuja olen seurannut mutta kynnys kirjoitella tänne foorumille on ollu "isohko" joten postaukset on jääny vähiin... Uskoisin että en mikään liikkuva shikaanikaan Kaanaassa olisi. :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki

manzak

Member
Liittynyt
5.1.2007
Viestit
6
Sijainti
K-Suomi

Örfil

Guest
No juu, en mä tänne kinaamaan tullu
En toki sitä tarkoittanut.

Mutta kisaosallistumiset noilla postausmäärillä on ihan hallituksen käsissä. Ei taida mennä läpi ihan vielä anomus (posts: 2)?

Mutta vinkkinä "anomukseen" tee jo nyt tiettäväksi että kuka olet, missä olet ajanut, aiempi kisahistoriasi ja tunnetko kenties muita forumisteja.

"Maailman nopeimpia" reikäpäitä ei sarjaan kuin sarjaan kukaan kaipaa.
 

manzak

Member
Liittynyt
5.1.2007
Viestit
6
Sijainti
K-Suomi
En toki sitä tarkoittanut.

Mutta kisaosallistumiset noilla postausmäärillä on ihan hallituksen käsissä. Ei taida mennä läpi ihan vielä anomus (posts: 2)?

Mutta vinkkinä "anomukseen" tee jo nyt tiettäväksi että kuka olet, missä olet ajanut, aiempi kisahistoriasi ja tunnetko kenties muita forumisteja.

"Maailman nopeimpia" reikäpäitä ei sarjaan kuin sarjaan kukaan kaipaa.
No juu, työkaveri ajaa kuulema koko sarjan ja sen kautta huomasin koko karting-tapahtumat alafoorumin. Sisäratoja oon ajanut Oulussa, JKL:ssä ja Tampereella muutaman kerran. Ulkoradoista Kaanaassa parikertaa käyny ja muutaman vuoden päristelly tolla omalla R-120:lla harrastekisoja. (Oldboys & KartKing). Ajotapasäännöt on hanskassa. :rolleyes:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
No juu, työkaveri ajaa kuulema koko sarjan ja sen kautta huomasin koko karting-tapahtumat alafoorumin. Sisäratoja oon ajanut Oulussa, JKL:ssä ja Tampereella muutaman kerran. Ulkoradoista Kaanaassa parikertaa käyny ja muutaman vuoden päristelly tolla omalla R-120:lla harrastekisoja. (Oldboys & KartKing). Ajotapasäännöt on hanskassa. :rolleyes:
Jo työkaveri on tässä jo mukana niin pyydä sitä pistämään suosittelut hallitukselle :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
No juu, työkaveri ajaa kuulema koko sarjan ja sen kautta huomasin koko karting-tapahtumat alafoorumin. Sisäratoja oon ajanut Oulussa, JKL:ssä ja Tampereella muutaman kerran. Ulkoradoista Kaanaassa parikertaa käyny ja muutaman vuoden päristelly tolla omalla R-120:lla harrastekisoja. (Oldboys & KartKing). Ajotapasäännöt on hanskassa. :rolleyes:
no jos nyt vaan aloitat tulemalla paikanpäälle ja tutustumaan porukkaan? vähän tonnin seteleitä oikeiden ihmisten taskuun, niin kyllä se siitä sitte..
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ois mullakin yksi kaveri, joka on kiinnostunut meidän tapahtumista. Sanoin että tää on suljettu sarja f1-forumin jäsenille, mutta jos järkätään sarjan ulkopuolisia kisoja niin voin pyytää hänet mukaan. Vastasinko nyt sitten väärin hänelle?

Ehdotan, että newbiet järkkäisivät itse sarjan ulkopuolisia kilpailuja, joihin voisi tulla vapaasti kukavaan (niin kkwcs-kuljettajat kuin heidän kaverinsakin). Olen täysin varma, että niihin tulee useampia kkwcs-kuljettajia erityisesti silloin jos tapahtuma on sellaisella radalla, jossa meidän sarjakisa on vielä ajamatta.. Tai radalla jossa ei ole ajettu ollenkaan..

Noh.. tämä nyt rönsyilee off-topicin puolelle..
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ois mullakin yksi kaveri, joka on kiinnostunut meidän tapahtumista. Sanoin että tää on suljettu sarja f1-forumin jäsenille, mutta jos järkätään sarjan ulkopuolisia kisoja niin voin pyytää hänet mukaan. Vastasinko nyt sitten väärin hänelle?

Ehdotan, että newbiet järkkäisivät itse sarjan ulkopuolisia kilpailuja, joihin voisi tulla vapaasti kukavaan (niin kkwcs-kuljettajat kuin heidän kaverinsakin). Olen täysin varma, että niihin tulee useampia kkwcs-kuljettajia erityisesti silloin jos tapahtuma on sellaisella radalla, jossa meidän sarjakisa on vielä ajamatta.. Tai radalla jossa ei ole ajettu ollenkaan..

Noh.. tämä nyt rönsyilee off-topicin puolelle..
Itsellä parikin kaveria jotka ovat kiinnostuneet sarjasta ja olen kertonut samaa: "aktiivi"-forumistien sarja. Rajaa kuskiehdokkaita ihan hyvin.

Nuo KKWCS:n ulkopuoliset harkkakisat kuulostavat kyllä hyvältä ehdotukselta. Eikä siten, että newbiet järjestäisivät itse, vaan osallistuisivat muitten mukana jos jotain tällaista ollaan järkkäämässä (voi tietty järkätä itsekin jos haluaa). Se ei ole kovin todennäköistä, että ulkopuoliset keskenään järkkäisivät jotain kisatouhuja KKWCS:ää hipoen... tai mistä sitä tietää. :tongue:
 

Örfil

Guest
Itsellä parikin kaveria jotka ovat kiinnostuneet sarjasta ja olen kertonut samaa: "aktiivi"-forumistien sarja. Rajaa kuskiehdokkaita ihan hyvin.
Sama, sama. Ainakin 3-4 tuttua heppua myös kiinnostuneet mutta olen sanonut että pitää olla aktiivi forumisti ja osallistumisehdot pitää täyttää. Se on jo turvallisuuskysymys, ettei kisoihin tule niitä "kylän nopeimpia perezejä" toilailemaan.

Forssakisoihin pääsee mukaan pienemmällä kynnyksellä, muttei sinnekään ketä vaan oteta. Privaa jos kiinnostaa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
No juu, työkaveri ajaa kuulema koko sarjan ja sen kautta huomasin koko karting-tapahtumat alafoorumin. Sisäratoja oon ajanut Oulussa, JKL:ssä ja Tampereella muutaman kerran. Ulkoradoista Kaanaassa parikertaa käyny ja muutaman vuoden päristelly tolla omalla R-120:lla harrastekisoja. (Oldboys & KartKing). Ajotapasäännöt on hanskassa. :rolleyes:
no jos nyt vaan aloitat tulemalla paikanpäälle ja tutustumaan porukkaan? vähän tonnin seteleitä oikeiden ihmisten taskuun, niin kyllä se siitä sitte..
Ei ehkä ihan tonnin seteleitä tarvitse jakaa (väärennöksiä olisivatkin :)), mutta tuota paikan päälle ilmaantumista ylipäätään kannattaa harkita jos kisat jatkossa kiinnostaa. KKWCS on F1-forumin sarja joten forumillakin täytyisi jonkunlaista aktiivisuutta tietty esiintyä.


Kisojen harkoissa on kyllä toisinaan ollut vierailevia kuskeja ajamassa ilman kilpailuun osallistumisoikeutta, mikäli ajopaikkoja vaan on jäänyt vapaaksi.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Kisojen harkoissa on kyllä toisinaan ollut vierailevia kuskeja ajamassa ilman kilpailuun osallistumisoikeutta, mikäli ajopaikkoja vaan on jäänyt vapaaksi.
Nyt siitä ei lieneisi haittaa kellekään, päinvastoin ratayrittäjälle vähän parempi jos osallistujamäärä jää näin poikkeuksellisen alhaiseksi. Tänään illalla selviää kun ilmoittautumisaika muuten umpeutuu.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Minulla ei ole yhtään kaveria jota kiinnostaisi tulla ajamaan meidän kanssa, eikä oikeastaan kavereita muutenkaan lain.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ois mullakin yksi kaveri, joka on kiinnostunut meidän tapahtumista. Sanoin että tää on suljettu sarja f1-forumin jäsenille, mutta jos järkätään sarjan ulkopuolisia kisoja niin voin pyytää hänet mukaan. Vastasinko nyt sitten väärin hänelle?

Ehdotan, että newbiet järkkäisivät itse sarjan ulkopuolisia kilpailuja, joihin voisi tulla vapaasti kukavaan (niin kkwcs-kuljettajat kuin heidän kaverinsakin). Olen täysin varma, että niihin tulee useampia kkwcs-kuljettajia erityisesti silloin jos tapahtuma on sellaisella radalla, jossa meidän sarjakisa on vielä ajamatta.. Tai radalla jossa ei ole ajettu ollenkaan..

Noh.. tämä nyt rönsyilee off-topicin puolelle..
Tuskin vastasit väärin.
manzak:lla on tosin tunnus rekisteröity jo ennen sarjankin alkua, ja jos suosittelija löytyy sarjasta niin ainahan on mahdollista tulla harkkakisaan, harkka-eriin tjsp mukaan.
Tarkoitin siis omalla kommentillani ettei siitä suosituksesta ainakaan haittaa ole ja siksi kysyä asiaa hallitukselta :)
(voisi olettaa että tuolla nikki + suositus yhdistelmällä pääsisi harkkoihin ajamaan mukaan, kuten esim. RX:n poikakin)

Kisojen harkoissa on kyllä toisinaan ollut vierailevia kuskeja ajamassa ilman kilpailuun osallistumisoikeutta, mikäli ajopaikkoja vaan on jäänyt vapaaksi.
Näin juuri :)
 
Ylös