KKWCS 2013, 4. kilpailu, Kaanaa Tampere

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Nyt siitä ei lieneisi haittaa kellekään, päinvastoin ratayrittäjälle vähän parempi jos osallistujamäärä jää näin poikkeuksellisen alhaiseksi. Tänään illalla selviää kun ilmoittautumisaika muuten umpeutuu.
Oho.. Pakko sanoa, että Jussi oli oikeassa. Vähäiseksi jäämässä osallistujamäärä ja minä oon näköjään ainoana Helsingin edustajana mukana. Pitääköhän mun polkea paikalle? :rolleyes:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Oho.. Pakko sanoa, että Jussi oli oikeassa. Vähäiseksi jäämässä osallistujamäärä ja minä oon näköjään ainoana Helsingin edustajana mukana. Pitääköhän mun polkea paikalle? :rolleyes:
Eikös Wope ja slug aika likeltä kuitenkin tule vaikkei nyt ihan Helsingissä asuisikaan ;)
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Jännitän illalla rystyset valkoisina sitä, että varmistuuko urani paras sijoitus!
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Oho.. Pakko sanoa, että Jussi oli oikeassa. Vähäiseksi jäämässä osallistujamäärä ja minä oon näköjään ainoana Helsingin edustajana mukana. Pitääköhän mun polkea paikalle? :rolleyes:
Eiköhän kyyti jotenkin järjesty. Voin laittaa narun auton perään niin voit siinä roikkua polkusinpyörällä :idea:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Eiköhän kyyti jotenkin järjesty. Voin laittaa narun auton perään niin voit siinä roikkua polkusinpyörällä :idea:
Saatat se sinäkin olla joka roikkuu autoineen fillarin perässä.
 

manzak

Member
Liittynyt
5.1.2007
Viestit
6
Sijainti
K-Suomi
Itsellä parikin kaveria jotka ovat kiinnostuneet sarjasta ja olen kertonut samaa: "aktiivi"-forumistien sarja. Rajaa kuskiehdokkaita ihan hyvin.
Sama, sama. Ainakin 3-4 tuttua heppua myös kiinnostuneet mutta olen sanonut että pitää olla aktiivi forumisti ja osallistumisehdot pitää täyttää. Se on jo turvallisuuskysymys, ettei kisoihin tule niitä "kylän nopeimpia perezejä" toilailemaan.

Forssakisoihin pääsee mukaan pienemmällä kynnyksellä, muttei sinnekään ketä vaan oteta. Privaa jos kiinnostaa.
Asia ok, aktiivisesti tätä foorumia on tullut luettua mutta noi postaukset on jäänyt tekemättä syystä tai toisesta...:rolleyes: Mutta säännöt on sääntöjä, sen ymmärrän kyllä. Tarkoitus oli että oisin tullut Kaanaaseen täyttämään lähtöruudukkoa ja katsomaan meinikiä kun osallistumislista on lyhyt kuin Oldboysissa. :D Mutta ehkä joskus vielä...
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Asia ok, aktiivisesti tätä foorumia on tullut luettua mutta noi postaukset on jäänyt tekemättä syystä tai toisesta...:rolleyes: Mutta säännöt on sääntöjä, sen ymmärrän kyllä. Tarkoitus oli että oisin tullut Kaanaaseen täyttämään lähtöruudukkoa ja katsomaan meinikiä kun osallistumislista on lyhyt kuin Oldboysissa. :D Mutta ehkä joskus vielä...
Jollei forumaktivoitumista enempää tapahdu niin ainakin joitain harkkakisoja mahdollisuus ajaa joka tapauksessa.

Kannattaa seurailla tilannetta, tässä voi joillain tulevilla sarjan radoilla olla virallisen epävirallisia reenikisoja ennen h-hetkeä.
 

Örfil

Guest
Maksettu.

Se kävi mitä pelkäsin eli ei tule Kaanaaseen kängiä kun on taktikoinnin kohteena (matka pks-seudulle). No, onpahan hyvin tulossa pojoja vaikka jäis vikaksi :) Tiimipisteitä Lasolisteille tulee enemmän kuin hyvin :cool:
Hyvässä lykyssä tämä on kisa, jossa aakkonen on mun edellä.

Miro ei tule mukaan, ei ilmoittanut eiliseen mennessä tulostaan varmaksi, joten näin mennään kisoihin.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Ajoryhmät aloituksessa. Muuten 4nteen kisaan nimimerkin 4nnen kirjaimen mukaisesti aakkosjärjestyksessä, mutta laitoin itseni ekaan ryhmään. Ensin meinasin käännettyä aakk. järjestystä mutta nyt näin. Toivottavasti on kaikilla ajoryhmätuurit kohdillaan. Ja Makkenakke ainakin ilmeisesti edelleen tulossa aika-ajoihin?
 

Örfil

Guest
Oho.. Pakko sanoa, että Jussi oli oikeassa.
Kommentoin Jussin puolesta:

Toikki ilmestyi 22.5:
- 22.5 ilmoittautui yhdeksän kuskia
- 23.5 kaksi kuskia
- 24.5 yksi kuski
- 25.5 yksi kuski
...ilmoittautumisaika päättyi 6.6.

Eli tällä kertaa 92 % (12/13) ilmoittautui "1-2 päivän sisään". mot ;)

Nyrkkikyllikkisääntönä voisi heittää että yhden vuorokauden sisään 80% kuskeista (vähintäin) on jo ilmoittautunut mukaan. Sen jälkeen tulee muutama lisää + ne harvat peruutukset.

Tsekataas piruuttaan ens kisasta sama statistiikka.
 

makkenakke

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
48
Ajoryhmät aloituksessa. Muuten 4nteen kisaan nimimerkin 4nnen kirjaimen mukaisesti aakkosjärjestyksessä, mutta laitoin itseni ekaan ryhmään. Ensin meinasin käännettyä aakk. järjestystä mutta nyt näin. Toivottavasti on kaikilla ajoryhmätuurit kohdillaan. Ja Makkenakke ainakin ilmeisesti edelleen tulossa aika-ajoihin?
Joo voishan sitä tulla jos sopii!

Ite asustelen kanssa täällä Helsingissä. Vois jonkun kimppakyydin duunaa? Missäspäin Jacques asustelee? Kyytiin wope ja slug?

Itellä ois auto käytössä mut ei sitä yksin jaksais/viittis :thumbup:
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Joo voishan sitä tulla jos sopii!

Ite asustelen kanssa täällä Helsingissä. Vois jonkun kimppakyydin duunaa? Missäspäin Jacques asustelee? Kyytiin wope ja slug?

Itellä ois auto käytössä mut ei sitä yksin jaksais/viittis :thumbup:
Mulla on autossa jo Nasty ja Williams (+Jacques mikäli edelleen tarttee kyytiä). Eli oma auto rupee olemaan buukattu. Mutta eiköhän nämä kyydit vielä selviä tässä ennen kisapäivää.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla on autossa jo Nasty ja Williams (+Jacques mikäli edelleen tarttee kyytiä). Eli oma auto rupee olemaan buukattu. Mutta eiköhän nämä kyydit vielä selviä tässä ennen kisapäivää.
Juu, kiitos otan mielelläni kyydin vastaan. Ilmoittele vaan esim. privalla mihin tulen ja monelta (Lähes kaikki Helsinki - Hyvinkää sektorilla käy).

Edit: siis luin vasta nyt tuon makkenaken viestin. Mulle sinänsä sama kenen kyytiin istahdan. :)
 

makkenakke

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
48
Mulla on autossa jo Nasty ja Williams (+Jacques mikäli edelleen tarttee kyytiä). Eli oma auto rupee olemaan buukattu. Mutta eiköhän nämä kyydit vielä selviä tässä ennen kisapäivää.
nii teikäläisel on nelipaikkainen kaara? vai onks tääl senverran isoi kavereita? :eek!:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
nii teikäläisel on nelipaikkainen kaara? vai onks tääl senverran isoi kavereita? :eek!:
Johonkin Golf-kokoluokan henkilöautoon neljä on maksimi pitemmälle matkalle. Kamatkin pitäisi vielä saada mukaan.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
nii teikäläisel on nelipaikkainen kaara? vai onks tääl senverran isoi kavereita? :eek!:
Johonkin Golf-kokoluokan henkilöautoon neljä on maksimi pitemmälle matkalle. Kamatkin pitäisi vielä saada mukaan.
Niin, lähinnä tuota matkustusmukavuutta ajattelin. Melkein viisi tuntia kun siinä kopperossa pitää istua + ajokamat pitää saada mahtumaan.
Ja ei, en aja millään kolme metriä leveellä S-sarjan Mersulla.
 

makkenakke

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
48
Tjoo, no eikait siinä :)

Ilmotelkaa joku et jos onnistuu kimppakyyti. Ei viiti kuitenkaa yksin ajella noin pitkää matkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tjoo, no eikait siinä :)

Ilmotelkaa joku et jos onnistuu kimppakyyti. Ei viiti kuitenkaa yksin ajella noin pitkää matkaa.
Tamperelaisia vois tulla kyytiin? Homma vielä vähän auki...
Tulet varmaan motaria Treelle ja siitä Kaanaan maille?

Onhan Treeltäkin vielä matkaa "kotiradalle".
 
Ylös