KKWCS 2013, 8. kilpailu, Hyvinkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KKWCS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Velvollisuudet meni mulla nyt kisailun edelle :(
No, onhan Hanko vielä tulossa.

Ihan hyvä että extrat ovat kaikki omassa ryhmässä, mutta kysymyksenä, miksi extrat ovat etukäteen arvioituna (jos kuiva keli) paremmassa ryhmässä?
Ajavat joka tapauksessa B:ssä ilman nousumahdollisuutta sarjapistekuskien nenän edestä. Nyt kumminkin saavat nähdä ensin muiden ajoa. Vaikka kaikilla heillä on ajokokemusta. Sitä, onko kellään Hyvinkäältä, en tiedä. Ja edelleen pidän vain psykologisena juttuna tuota parempi pito jälkimmäisellä ryhmällä jos kuivaa. Siksipä siis tulen itse olemaan ekassa ryhmässä Hangossa ja Vantaalla.

Tää kuulu mulle mitenkään mutta miksi Nipzyyz on ekstra? Mieshän on vanha aktiivi ja ajanut kisojakin jo ennen KKWCS-touhuja.

Ajavat joka tapauksessa B:ssä ilman nousumahdollisuutta sarjapistekuskien nenän edestä. Nyt kumminkin saavat nähdä ensin muiden ajoa. Vaikka kaikilla heillä on ajokokemusta. Sitä, onko kellään Hyvinkäältä, en tiedä.

Ok. Hyväksyn vastauksen. :)

Ok. Hyväksyn vastauksen. :)
Toiselle mukanaolevalle hallitusjäsenelle laitoin la privaa ajoryhmienteosta, mutta 26 tuntia myöhemminkään ei ollut menojensa takia kirjautunut lukemaan, tekaisin ne sitten 8nnen kisan vuoksi aakkosjärjestykseen nimimerkin 8nnen kirjaimen mukaan :) Että edes lähes viikko ennen kisapäivää jotta tuulet ehtii puhaltaa pilviä minne sattuu.

Joo ekaa kertaa hyvinkäällä ja rotaxilla. Kuulemma menee täysiä? :ahem:

Ihan hyvä, että pysyn poissa muitten jaloissa noissa vauhdeissa! :D Ulkoratakokemusta ei juurikaan ole, joten uskon että näin tulisi kuitenkin käymään. Sitä kyselisin, että mites tuon maksun kanssa? Maksanko vielä tuolle avauspostin tilille vai tuonko käteistä paikanpäälle? :)

EDIT: Alunperin ilmoittauduin ekstraksi, koska myöhästyin todellisesta ilmoittautumisesta.

Juu tuokaa extrat, jotka eivät saaneet maksutietoja, raha paikanpäälle.

Mä olisin taas kyytiä vailla. Olisko joku lähdössä taas omalla autolla pk-seudulta?