KKWCS 2013 - Pistetilanne

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Provo mikä provo, mutta edelleen huutelen että tiimipisteissä päästäis johonkin kompromissin ettei määrä vs. laatu olis se määräävä tekijä.
Toivon itsekin sitä, että tiimipisteet laskettaisiin sellaisella tavalla, ettei tiimin koossa tarvita maksimimäärää ollenkaan. Siis keskiarvopisteet tai 2 parhaan/huonoimman yhteispisteet.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Pisteet päivitetty, WoPe ilmoitti eilen ennen kisoja Team Eteläpäädyn (Jatenski - lfb - WoPe) tiimiksi.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Pisteet päivitetty, WoPe ilmoitti eilen ennen kisoja Team Eteläpäädyn (Jatenski - lfb - WoPe) tiimiksi.
Nii jatenski oli siinä välissä kun näytin että minä ja hän (lfb) niinku viime vuonna, mutta mun puolesta voi jatenskikin tiimissä olla :D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Nii jatenski oli siinä välissä kun näytin että minä ja hän (lfb) niinku viime vuonna, mutta mun puolesta voi jatenskikin tiimissä olla :D
Sitähän mää siinä juuri kysyin, että te kolmeko :)
Mutta potkastaanko siis 1 v*****n? :)
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
412
Ai minäkö olisin team eteläpääty nimisessä jengissä.. ei saatana :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hitto.. vissiin pakko osallistua Turkuun, kun on toi kisa Jussia vastaan niin tiukoilla. Silloin sais kuitattua ton KiCin, joka oli vähän niinku hylkäys.
 

Örfil

Guest
Hitto.. vissiin pakko osallistua Turkuun, kun on toi kisa Jussia vastaan niin tiukoilla. Silloin sais kuitattua ton KiCin, joka oli vähän niinku hylkäys.
Joo, tiukkaa tekee! Onneksi mulla on mahis kerätä lopuista kahdesta maksimaaliset pisteet ;)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
10-6-4-3-2-1 -systeemillä nyt olisi:

70 Haikki
45 WoPe
45 Nasty
21 4stroke
20 Cmoney
14 DW
11 Slug
09 BMW
07 Scyber
05 Nipsuhuuli
04 Andy
03 Racer X
02 Quiq
02 Jatenski
01 Sue me
01 Totke

Vaikka, mitä väliä :rolleyes:
 

Örfil

Guest
Sijoilla 11-14 on nyt taistelun paikka!

Toivottavasti kaikki ovat mukana VMKC:ssä!
 
Ylös