DSQ
Elossa
Noh noh. Ensi kaudellahan sitä näkee, että mihin mennään kolmella kuljettajalla. :ahem:Paree olis, tiimin pistetilanne on aika lohduton![]()
Noh noh. Ensi kaudellahan sitä näkee, että mihin mennään kolmella kuljettajalla. :ahem:Paree olis, tiimin pistetilanne on aika lohduton![]()
Joo.. Sulla on 11 pisteen kaula muhun (koska KiCin 3 pistettä lähtee mulla pois). Kyllä se vaatii vähän tuuriakin, että saan sen kurottua, ja se tuurihan mulla on ollut tällä kaudella ihan helvetin hyvä.Sijoilla 11-14 on nyt taistelun paikka!
Toivottavasti kaikki ovat mukana VMKC:ssä!
Odotan sitä innolla! :ahem:Kaikki on mahdollista. Itteäni jänskättää että tulee toinen vastaava täydellinen alisuoritus kuten Turussa.
Tervetuloa haastamaan. :thumbup:Mä ajattelin voittaa päätöskisan, niin nousisin samalla monta sijaa pisteissä.
SamaJos pääsen VMKC:ssäkin Racer X:n vauhtiin, niin lupaan
Siinä siis pitää kehittyäEipä jää kerrottavaa. Nyt on edellä sellaisia nimiä, joiden ei siellä kuuluisi olla, mutta tällä kaudella on kyllä ollut ihan luvattoman p*ska autotuuri itellä. Ei se toki edellä olevien vika ole. Ite oon usein jopa ollut autoja arpomassa.
Kyllä. Tarkistelin, niin ainakin Forssassa ja Kokemäellä autotuuri oli aika-ajoissa aivan uskomatonta.Siinä siis pitää kehittyä![]()
Ite arpoo et jääköhän top10 joukkoon. Olis hieno päätös kaudelleSielt voi tulla scyber tai DW musta ohiku en pääse osallistuu VMC.
Vaatii 20pt enemmän, kuin Bemari. Eli varmaan ainakin top2 -sijaa.Kuin moottoritiellä Fiatin ikkunasta kattelis.....Bemari on varmaan liian kaukana jo...
Vaatii WoPelta voittoaSarjan toisesta sijasta nähtäneen hieno kamppailu. Ainakin toivottavasti.
Unohditko, että minä ja Haikki olemme mukana?Vaatii WoPelta voittoa![]()
WoPen nousu Nastyn ohi vaatii joka tapauksessa voittoa Vantaan osakilpailusta.Unohditko, että minä ja Haikki olemme mukana?![]()