KKWCS 2013 - Pistetilanne

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Sijoilla 11-14 on nyt taistelun paikka!

Toivottavasti kaikki ovat mukana VMKC:ssä!
Joo.. Sulla on 11 pisteen kaula muhun (koska KiCin 3 pistettä lähtee mulla pois). Kyllä se vaatii vähän tuuriakin, että saan sen kurottua, ja se tuurihan mulla on ollut tällä kaudella ihan helvetin hyvä.

Tiimin sisäisestä paremmuudesta sen sijaan tulee kova vääntö. Andyllä vain 3 pisteen etumatka minuun.
 

Örfil

Guest
Tossa on hyvä paketti kyllä kahistella vaikka sijat on "jämäsijoja", mutta jostain se on ajomotiivi haettava.

Kaikki on mahdollista. Itteäni jänskättää että tulee toinen vastaava täydellinen alisuoritus kuten Turussa.

VMKC on tuttu rata ja pidän autoista ja profiilista, joten katsotaan...
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Mä ajattelin voittaa päätöskisan, niin nousisin samalla monta sijaa pisteissä.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Vielä olisi näköjään pienet saumat olla tiimin ykkönen pisteissä. Se tosin tarkottaisi, että muut ajaisivat tasollaan ja minä kokisin jonkun ihme herätyksen.
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
412
Sielt voi tulla scyber tai DW musta ohi :p ku en pääse osallistuu VMC.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Omat sijoitukset KKWCS-sarjassa:

6->10->9->16.

Eipä jää kerrottavaa. Nyt on edellä sellaisia nimiä, joiden ei siellä kuuluisi olla, mutta tällä kaudella on kyllä ollut ihan luvattoman p*ska autotuuri itellä. Ei se toki edellä olevien vika ole. Ite oon usein jopa ollut autoja arpomassa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Eipä jää kerrottavaa. Nyt on edellä sellaisia nimiä, joiden ei siellä kuuluisi olla, mutta tällä kaudella on kyllä ollut ihan luvattoman p*ska autotuuri itellä. Ei se toki edellä olevien vika ole. Ite oon usein jopa ollut autoja arpomassa.
Siinä siis pitää kehittyä :)
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Siinä siis pitää kehittyä :)
Kyllä. Tarkistelin, niin ainakin Forssassa ja Kokemäellä autotuuri oli aika-ajoissa aivan uskomatonta.

Ja suurin juttu ehkä se, että autotuuri on ollut joko huono tai tasapaksu, enkä kertaakaan ole saanut tällä kaudella sitä superautoa aika-ajoihin. C-finaaleista on hankala ponnistaa, ellei ole 30 kiloa kevyempi. :D
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kuin moottoritiellä Fiatin ikkunasta kattelis.....Bemari on varmaan liian kaukana jo...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Kuin moottoritiellä Fiatin ikkunasta kattelis.....Bemari on varmaan liian kaukana jo...
Vaatii 20pt enemmän, kuin Bemari. Eli varmaan ainakin top2 -sijaa.

Itellä strokeen käytännössä 6 pisteen johto...
 
Ylös