KKWCS - Haasteet

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Forssassa näyttäs olevan pari paikkaa vapaana. Jos en ihan viimeiseksi jää, niin lupaatteko olla nauramatta nykyvauhdille jos kokeilisin yhtä kisaa tässä sittenkin? C-finaali olis kai realistinen tavoite.
Viimeinen paikka on varattuna minulle, eli ei naurua Jussin ajosuorituksille.

Nykypainolla (98,5kg) minulla ei luulisi normiolosuhteissa olevan muualle asiaa kuin jämäfinaalin häntäpäähän. Olen viime päivinä alkanut taas keventää, mutta ei tuo paino ihan äkkiä putoa siedettävälle tasolle..
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Jo kaudesta 2009 lähtien mulla on ollut tasaista Andyn, Jussin, Peepeen ja BMW:n kanssa ja tykkään verrata meidän tuloksia. Tässä on mun voitot heihin verrattuna tämän kauden kisoissa:

Nipsuhuuli - BMW 2-3
Nipsuhuuli - Andy 3-0
Nipsuhuuli - PeePee 2-2
Nipsuhuuli - Jussi 1-0
 

Örfil

Guest
Jo kaudesta 2009 lähtien mulla on ollut tasaista Andyn, Jussin, Peepeen ja BMW:n kanssa ja tykkään verrata meidän tuloksia. Tässä on mun voitot heihin verrattuna tämän kauden kisoissa:

Nipsuhuuli - BMW 2-3
Nipsuhuuli - Andy 3-0
Nipsuhuuli - PeePee 2-2
Nipsuhuuli - Jussi 1-0
Tässä lienee se porukka jossa aikaerot on jo aika minimaaliset tasaväkisellä kalustolla ja nykyään siihen kuuluu mukaan ehdottomasti Asko. Itse seurasin silmä kovana kaikkien näiden heppujen aikoja ja ajoa perjantaina. Dickistä eteenpäin on liian kovia luita mutta just tällä porukalla on ollut kovia taisteluita. Jonkinmoinen "keskikastin ydin"? Joku joskus onnistuu ja pääsee A-naal...siis A-finaaliin :D
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Tässä lienee se porukka jossa aikaerot on jo aika minimaaliset tasaväkisellä kalustolla ja nykyään siihen kuuluu mukaan ehdottomasti Asko. Itse seurasin silmä kovana kaikkien näiden heppujen aikoja ja ajoa perjantaina. Dickistä eteenpäin on liian kovia luita mutta just tällä porukalla on ollut kovia taisteluita. Jonkinmoinen "keskikastin ydin"? Joku joskus onnistuu ja pääsee A-naal...siis A-finaaliin :D
Tässä on nykyään tosiaan tämä kultainen ananas-ryhmä, joka taistelee yleensä onnistuessaan viimeisistä paikoista A-finaaliin. Hyvänä päivänä haastavat kärkikuusikon, mutta vielä kukaan meistä ei säännöllisesti päihitä kärkeä. Keskinäinen taistelu tosin on erittäin kovaa, mutta puhdasta.

Mitä nyt tiimikavereita tulee välillä tönittyä.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Nipsuhuuli - BMW 2-3
Nipsuhuuli - Andy 3-0
Nipsuhuuli - PeePee 2-2
Nipsuhuuli - Jussi 1-0
Tässä oisi mulle kyllä parannettavaa, tosin autotuurikaan ei oo ihan paras ollut. PeePeen kanssa tilanne nyt mulle 2-1.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Minäpäs haastan Totken samanlaiseen hyväntahtoiseen qualifying -battleen.

Tilanne Myllypuron jälkeen on 1-0 Totken hyväksi, mutta nousen vielä! :ahem:

Edit: Lisäksi ehdotan, että Andyn tai PeePeen voittamisesta (aika-ajoissa) saa tässä battlessa lisäpisteen.
Tilanne Turun kisan jälkeen 7-7! Peli ratkeaa Hollolassa ja asetan panokseksi tuopin.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tilanne Turun kisan jälkeen 7-7! Peli ratkeaa Hollolassa ja asetan panokseksi tuopin.
PeePeen kanssa oli meillä päätösruokailun ruokien tarjoaminen suunnitelmissa, mutta kun ei mennä syömään, niin oisiko tuoppi sitten meilläkin?
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Jos päädytään tasapeliin, niin katsotaanko voittajaksi se, jonka sijoitukset ovat kokonaisuudessaan paremmat, eli kumman sijoitusten keskiarvo on pienempi? En ole katsonut, kumpi meistä tuossa tilastossa johtaa, joten idean heitin ilman taka-ajatuksia.
 
Ylös