KKWCS - Haasteet

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Arpa on heitetty, peli avattu jne.

Meidän päätavoitteemme voisi olla Livestrong Racingin päihittäminen tallipisteissä
Jos häviätte, voisitte vaikkapa keikistellä pelkissä pyöräilytrikoissa ja Livestrong-rannekkeissa.
Hetkonen, sehän ois vallan huono veto, koska te suorastaan rakastatte keikistellä pelkissä pyöräilytrikoissa :thumbdown

Vai vedättekö te puolestaan hävitessänne hameet korville? :D
Sehän on sinällään sama, mikä meidän panokseksi asetetaan.

Mehän kun voitamme kuitenkin. :ahem:
:ahem:

Helppo peli! :ahem:
Kävi miten kävi, keijukaisia kauden päätteeksi liikenteessä. :eek: Andyltä ei edes kysytä. Nyt on sitten parempi ruveta tsemppaamaan.


Tässähän jää mielenkiinnolla odottamaan muun muassa Tampere-Turku tappeluita :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mä justiin tein tilauksen livestrong lafkalta.. rannekkeet voin siis häviäjille lahjoittaa, joten teidän tarttee vain hankkia trikoot. :ahem:
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Mä justiin tein tilauksen livestrong lafkalta.. rannekkeet voin siis häviäjille lahjoittaa, joten teidän tarttee vain hankkia trikoot. :ahem:
Paree pyytää tyttöjen tiimiltä vinkkejä vaan hamekaupoille. :tongue:
Ranneketilaukset voitte perua.
 

Örfil

Guest
Höpö höpö, Scuderia Mansester tulee olemaan kauden kovin tiimi!

Innoittajana sekä KISS ja AC/DC keikalla mansessa ensi kesänä!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Höpö höpö, Scuderia Mansester tulee olemaan kauden kovin tiimi!
Innoittajana sekä KISS ja AC/DC...
Ai koska se on samalla tämän MM-sarjan "FIA"? :)
Uriah Heep sotkee maan rakoon jollei kilpailukieltoa tule :ahem:
*E: meidän ero on niin pieni että jossain voitat meikäläisen. Kaanaassa ´09 jo piti tapahtua mutta... perkele*
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Haastoiko Jakkues nyt mut siten, että meinaa pätkiä mut joskus aika-ajoissa ja mahdollisesti pudottaa B-finaaliin? Vai mikä se vitsinpoikanen oli tuolla talvireenitoikissa :thumbup:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Haastoiko Jakkues nyt mut siten, että meinaa pätkiä mut joskus aika-ajoissa ja mahdollisesti pudottaa B-finaaliin? Vai mikä se vitsinpoikanen oli tuolla talvireenitoikissa :thumbup:
Ei se ollut mikään haaste. :)

Sanoin vaan että olen onnellinen jos näin käy.. Piikitin vain sun ja Andyn tavoitteita olla joka kisassa A-finaalissa. Ja mainitsin vain saavani siitä poikkeuksellista mielihyvää, jos mä saan olla se (tai siis yksi niistä), joka pudottaa jommankumman teistä B-finaaliin. :ahem:
 

Örfil

Guest
Jaa :confused:

Mä olen kyllä itse onnellinen jos joku parantaa suoritustasoaan. Silloin tää systeemi on tehnyt tehtävänsä ja joku on ehkä hitusen onnellisempi.
Esim. Andyn petraukset, Wilzkun huikea innostus ja vaikkapa Nipsun ajoittaiset väläytykset. Ja siitäkin että meiltä löytyy intoa piukeena kisoissa sellaisia kovan luokan tekijoitä kuin Nasty, Wope, Masa ja Teba jne jne...eli ei olla enää mikään lokariauto-sarja.

Jos itse voitan jonkun rehdissä kaksinkamppailussa, niin olen toki onnellinen, mutten koe mielihyvää siitä että joku toinen pudottaa toisen A/B finaalista.

Meillä on tässä siis pieni asenne-ero ;)

Radan sivussa kannustan kaikkia, etenkin hyviä suorituksia - radalla ainoastaan itseäni.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
:thumbup: Jacquesin asenteelle. Tuskin se siinä kokonaisuudessaan kuitenkaan on, vaan onnistumiset kaikilta on ihan mukavaa. Nää on vaikeita asioita :)
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Kauden ensimmäinen tavoite jo saavutettu, eli jonkun ohittaminen sijoituksesta radalla.

Oma tavoitteeni on päästä B-finaaliin kauden aikana jollain radalla, toivottavasti jo Myllypurossa mutta se ei ehkä ole realistista.

Niin, ja tiimikaverin päihittäminen, vaikka tiimihenki olisikin kuinka hyvä :wink:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jaha, vai tavoitteita... Noh, niitä on täten neljä:

1) Ajaa kisoissa sellainen tulos, että sitä ei joudu häpeämään.

2) Mikäli osallistun useampaan kuin pelkkään kaanan kisaan, pyrin parantamaan tulosta joka kerta.

3) Juoda muut pyödän alle jatkojen Moderaattorit-luokassa.

4) Pitää hauskaa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jos itse voitan jonkun rehdissä kaksinkamppailussa, niin olen toki onnellinen, mutten koe mielihyvää siitä että joku toinen pudottaa toisen A/B finaalista.
Kyllä siitä vaan tulee mielihyvää, kun jollain on joku typerä naurettava tavoite kuten olla vähintään jollain tietyllä sijalla joka kisassa, ja itse saa sen tavoitteen rikkoa omalla hyvällä suorituksellaan. Itse olen mukana edelleen asenteella "pääasia että on hauskaa".. Toden totta meidän asenteessa on eroa. :D

Olen onnellinen jos pääsen A-finaaliin, ja tosi onnellinen jos palautan jonkun maanpinnalle. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Olen onnellinen jos pääsen A-finaaliin, ja tosi onnellinen jos palautan jonkun maanpinnalle. ;)
Öööh, nyt hetki happea kehä nelosen mies: olin ekalla kaudella nambör wan :cool:, tokalla viides :thumbup:, eli ihan kelpo tavoite olla esim. kuuden sakissa tällä kaudella. Varsinkin kun fyysinen kunto on parempi kuin viime kaudella, treeniä ja kisaa alla ihan mukavasti.

Eli mikä toi "maanpinnalle palautus" on?
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Kyllähän me samat tyypit Jakkues sulle hurrattiin, kun ohitit Nipsun Kaanassa viime hetkellä ja pääsit a-finaaliin. Hurrattiin varmaankin oikeastaan sen takia, että Nipsuhuulella on enemmän ajokokemusta, ja lähtökohtaisesti sisäradoilla on ainakin mua nopeampi (ulkoradallakin oli kerran lähellä mut päihittää kun aliarvion hänen mahdollisuutensa takanani ja keskityin vain ohituspaikan kyttäämiseen edelläolevasta). Cmoneyn kanssa olen samaa mieltä, että asenteellesi peukku. Kun kovasti yrittää ja treenaa, niin jossain vaiheessa niitä hyviä tuloksia silloin tulee ihan varmasti. Niin, ja kannustamaan muuten tulen hiihtokisaasi Salpausselälle hiihdossa ilman muuta!
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Eli mikä toi "maanpinnalle palautus" on?
Toisaalta tästä myös olen samaa mieltä. Ei toissakauden ykkosellä ja toissa- ja viimekauden kolmosella nyt yhtäkkiä kovin huonot tavoitteet ensi kaudellekaan voi olla
 
Ylös