KKWCS - Haasteet

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tässä nyt pojat ymmärsi vähän väärin mun humoristisen heittoni.. Ottakaa nyt rennosti vain, ei mitään hätää. :D
 

Örfil

Guest
Fakta on että kuuden sakissa on ilman kammottavia teknisiä tapaturmia mä ja Andy. Siis pakko olla ;)
 

Örfil

Guest
Niin, vois jakkues kuitenkin tuollaisen puolivillaisen huulenheiton lopettaa kun turpiin radalla ottaa kuitenkin :ahem:

Olen ajanut Jakkuesin perässä yhden kerran Hyvinkään S-mutkat läpi ja kiroilin että alkoiko se vaihtamaan kalsareita/tekemään eväsleipiä kesken ajon, kun jäi tukoksi kesken parhaimman pätkän! Peruuttamallakin olisi ajanut sen osan nopeammin läpi :ahem:

Onneksi ollaan kauden aikana eri erissä aika-ajoissa :ahem:

Tulikohan tässä nyt tarpeeksi ahemeita?
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jaha, vai tavoitteita... Noh, niitä on täten neljä:

1) Ajaa kisoissa sellainen tulos, että sitä ei joudu häpeämään.

2) Mikäli osallistun useampaan kuin pelkkään kaanan kisaan, pyrin parantamaan tulosta joka kerta.

3) Juoda muut pyödän alle jatkojen Moderaattorit-luokassa.

4) Pitää hauskaa.
Ja paskat! Ylitsepursuava testosteronin määrä tarttui ja sai muuttamaan tavoitteet. Aion voittaa kaikki, kaikki! :ahem:

Parhautta kun kärpänen muuttuu härkäseksi.:D

Eipä mulla muuta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Niin, vois jakkues kuitenkin tuollaisen puolivillaisen huulenheiton lopettaa kun turpiin radalla ottaa kuitenkin :ahem:

Olen ajanut Jakkuesin perässä yhden kerran Hyvinkään S-mutkat läpi ja kiroilin että alkoiko se vaihtamaan kalsareita/tekemään eväsleipiä kesken ajon, kun jäi tukoksi kesken parhaimman pätkän! Peruuttamallakin olisi ajanut sen osan nopeammin läpi :ahem:

Onneksi ollaan kauden aikana eri erissä aika-ajoissa :ahem:

Tulikohan tässä nyt tarpeeksi ahemeita?
Siksi sanoinkin, että jos näin käy että minä jommankumman voitan ja vieläpä tiputtaisin b-finaaliin (ja siten pilaisin jommankumman tavoitteen), niin on aihetta olla todella onnellinen..

Eri mieltä? :D

Mutta jännä että koville kilpailijoille otti noin rinnan päälle tämä.. :D Tais vähän pelottaa moinen nolo skenaario. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Niin, sun ainoa mahis pudottaa mut B-finaaliin on ördäillä aika-ajoissa edessä. Mutta tätähän ei tule tapahtumaan ensi kaudella :ahem:

Ps. Jakkues, Hyvinkäällä EI nosteta kaasua takamutkissa, vaan painetaan lämä pohjassa ja hymyssä suin G-voimien kera vikaan mutkaan saakka ;)
 

Örfil

Guest
Mutta jännä että koville kilpailijoille otti noin rinnan päälle tämä.. :D Tais vähän pelottaa moinen nolo skenaario. ;)

Tämä on yhtä todennäköistä kuin että Lasse Viren häviäisi 10 000 m:n juoksun jollekin saman ikäiselle kapakkajuopolle. Uhota voi, mutta treenaappa jakkues hiukka lisää kilsoja niin palataan asiaan sitten ;)

Pikaisella vilkaisulla meitin eron radalla kuin radalla on 1-2 sekuntia. Se on vielä aika paljon...voit toki kehittyä, mutta sulla on esim. Hyvinkäällä selvästi pupu pöksyssä. Se ei sovi kilpakuskille :nope:
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13725
Ps. Jakkues, Hyvinkäällä EI nosteta kaasua takamutkissa, vaan painetaan lämä pohjassa ja hymyssä suin G-voimien kera vikaan mutkaan saakka ;)
Tää on juuri tätä että jollakulla kuskilla on ihan eri ajotyyli, mutta kierrosajat silti lähellä samaa tasoa kuin omani. Itse en ole ajatellutkaan vetää lämä pohjassa toiseksi viimeistä mutkaa. Mutta ehkä sitä pitää kokeilla kun mainitsit :)
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ps. Jakkues, Hyvinkäällä EI nosteta kaasua takamutkissa, vaan painetaan lämä pohjassa ja hymyssä suin G-voimien kera vikaan mutkaan saakka ;)
Ja jos huonompi auto sattuu alle, niin sitä tulee pompittua kanttareiden yli mutta lämä pidetään pohjassa silti. Kyllä se auto Haaparannan varoituksista huolimatta pysyy lapasessa myös kanttejen päällä jos on kova kuski ajamassa. Virne suussa vain levenee :D
 

Örfil

Guest
Mä ainakin ajan kaasu auki ihan siihen vikaan jarrutuksen saakka autolla kuin autolla. Ei ole ollut mitään pito-ongelmia. Alussa voi olla hieman, mutta kyllä se setti menee läppä auki ihan kevyesti kun renkaat lämpenee. Taka S-mutkat on radan paras pätkä ja sen kun pääsee lämä pohjassa läpi niin se on aika fantastinen tunne.

Kunhan jarruttaa ajoissa vikassa mutkassa...tuppaa menemään pitkäksi.

Andy: kanttareitakin kestää, ainakin viime kesänä ilman lipeämisiä kesti ajaa. Yleensä alussa eka oikea osuu vähän kanttariin ja pompauttaa ja siinä menee varmaan vähän aikaa hukkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Kunhan jarruttaa ajoissa vikassa mutkassa...tuppaa menemään pitkäksi.

Andy: kanttareitakin kestää, ainakin viime kesänä ilman lipeämisiä kesti ajaa. Yleensä alussa eka oikea osuu vähän kanttariin ja pompauttaa ja siinä menee varmaan vähän aikaa hukkaan.
Oisi jo helmeä aloittaa pikkuhiljaa Hyvinkään ajolinjat ja kikat -toikki. Siihen olisi mullakin niksejä kertoa, toisin kuin Myllypuroon. Kakkosmutkassa (vasen) auton ei auta antaa liukukua ulostulossa kanttarille, edes lähelle sitä. Se syö aikaa. Mulla Haaparannan viiden kierroksen tappo-aika-ajossa kävi, muuten parhaalla kierroksella niin. Ilman sitä mokaa, ajaessani Wopen imussa, oisin varmasti ollut kolmas-neljäs lähtöruudukossa
 

Örfil

Guest
En ole muuten koskaan ajanut Hyvinkäällä, tai edes rataa nähnyt. Voi tulla kylmää kyytiä Espoon pojalle :eek:
Ainakin treeneissä: tehoero on niin iso sisäratojen lutkuihin, mutta jos tykkää vauhdista niin aika-ajoissa olet jo menossa mukana. Kestää hetki hakea niillä jarrupaikat, siinä se ero tulee. Esim. pääsuoralla menee hetki hakea oikea jarrupaikka ja toinen on se tiukka neulansilmä vasuriin. Taka S-mutkat on silkka nautinnon paikka. Suomen paras ratapätkä!

Opettele rataprofiili, se auttoi ainakin mua hitusen etukäteen. Jakkuesilla oli hyvä video siitä.
Ajoneuvoja saa rohkeasti kysymällä. Joillain radoilla on niin selkeitä jarru/kaasupaikkoja että ne kannattaa udella etukäteen. Kysyvä ei a-a:sta eksy!

Muistan ekan kerran kun ajoin siellä kisan niin sekunti per setti parani joka kerta (treeni-aa-kisa).

Se että tällä kaudella on kolme Hyvinkään kisaa on aivan mielettömän hieno homma! 1 + 3 joulua!
Paras KKWCS kausi ikinä!

Mutta se on takuuvarmajuttu että ekaa kertaa Hyvinkäällä setin ajanut nousee autosta hymyssä suin! Vauhtikokemus nostaa testosteronitasot kyllä aivan tappiin!!! Mutta kolmannella vedolla kaipaa jo lisää vauhtia, vauhdinnälkä on ikuinen ;) Näin se menee.

Eiköhän rataprofiili ja keskustelut siitä ilmesty kauden aikana omaksi toikikseen :ahem: Esim. ööruz on ajanut siellä ihan sikana kierroksia ja laittaa varmaan silloin omat kommenttinsa. Ja Nasty ja muut nopsat kaverit. Viime kaudella täällä oli tosi hyvä ilmakuva radasta ja öö:n kommentit ratakierroksesta. Harmi että mies pääsi silloin radan varteen vain skraka kaulassa!
Olis ollut kiva uusia edelliskauden kisa.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Niin, sun ainoa mahis pudottaa mut B-finaaliin on ördäillä aika-ajoissa edessä. Mutta tätähän ei tule tapahtumaan ensi kaudella :ahem:

Ps. Jakkues, Hyvinkäällä EI nosteta kaasua takamutkissa, vaan painetaan lämä pohjassa ja hymyssä suin G-voimien kera vikaan mutkaan saakka ;)
Oon mä sut ennenkin aika-ajoissa voittanut (oliko joku Forssan kisoista viime vuonna?), joten ei se nyt mahdotonta ole, jos kunnon tuuri sattuu..

Tämä on yhtä todennäköistä kuin että Lasse Viren häviäisi 10 000 m:n juoksun jollekin saman ikäiselle kapakkajuopolle. Uhota voi, mutta treenaappa jakkues hiukka lisää kilsoja niin palataan asiaan sitten ;)

Pikaisella vilkaisulla meitin eron radalla kuin radalla on 1-2 sekuntia. Se on vielä aika paljon...voit toki kehittyä, mutta sulla on esim. Hyvinkäällä selvästi pupu pöksyssä. Se ei sovi kilpakuskille :nope:
Edelleenkään tuo ei ollut uhoamista vaan pelkkä toteamus. Jos sulla on luetun ymmärtämisen kanssa vaikeuksia niin syytön minä siihen olen. Mä en missään vaiheessa haastanut sua mihinkään tai uhonnut.. Totesin vain hiukan pilke silmäkulmassa että jos näin sattuisi käymään niin olisin hyvin onnellinen.. Ei yhtään sen enempää.. Kyllä mä tiedän ihan yhtä hyvin miten todennäköistä se on, ja että miten paska mä olen kartingissa. Ei sun sitä tartte erikseen sanoa.. :D En mäkään tuu sanomaan, että sä aivan häviäisit mulle maratonilla reilusti. Ihan turhaahan se on, kun tiedetään asia molemmat muutenkin. :)

Ihmettelen miksi heität yhdestä läpästä tollaisen haloon. :D Paineet on näköjään kovat, kun ottaa itteensä tällaisen sunnuntai-suharin läpästä.. Kannattaa olla tarkkana ettei käy huonosti. ;)
 

Örfil

Guest
Olen juossut lenkkiä 18-vuotiaasta saakka viikoittain, joten sen maratonin suhteen voisit yllättyä. Olen jolkotellut maastossa ja tien pieliä 29 vuotta eli kestävyys alkaa olla suht kohdallaan ;) Paras kaamosmasennuslääke on Adidas-lenkkarit.

Enkä ole sanonut että olet "paska" kartingissa. Jokaisen vaan täytyy käydä läpi tietty treenivaihe lajissa ja sitten se ilmenee että kuinka nopea on oikeasti. Olet vielä treenivaiheessa.

Se vaan ihmetytti että jakkues on iloinen jonkun tappiosta, yleensä iloitaan jonkun menestyksestä :ahem:

Kuten Andy mainitsi, siellä minäkin olin peukut pystyssä kun sä tsemppasit ja taisin olla eka Kaanaassa joka sulle tuli sen sanomaan kun peittosit sua nopeamman.

Ilkkuminen ei ole iloni ;)
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Se vaan ihmetytti että jakkues on iloinen jonkun tappiosta, yleensä iloitaan jonkun menestyksestä :ahem:
Edelleenkään kyse ei ole tappiosta ilkkumisesta, koita nyt jo ymmärtää! :D

Kyse on nimenomaan menestyksestä iloitsemisesta. Jos saa itse murskata jonkun naurettavan tavoitteen omalla hyvällä suorituksellaan, niin nouseehan siitä mielihyvää.. Mistään muusta ei tässä nyt ole kyse..
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olen juossut lenkkiä 18-vuotiaasta saakka viikoittain, joten sen maratonin suhteen voisit yllättyä. Olen jolkotellut maastossa ja tien pieliä 29 vuotta eli kestävyys alkaa olla suht kohdallaan ;) Paras kaamosmasennuslääke on Adidas-lenkkarit.
No laitetaan Triathlon sitten, niin ei tule yllätyksiä. ;)
 
Ylös