Mä toivoisin, et oltaisiin hyvissä ajoin paikalla. Oiskohan se mahdollista? Ei tarttis kauheesti sit kaahata. Eli jos pyrittäis klo 10:30 abc:lle. Sä oot kuitenkin myöhässä.Riittää varmaan klo. 11 abc:llä.
Viimeksi muokattu:
Mä toivoisin, et oltaisiin hyvissä ajoin paikalla. Oiskohan se mahdollista? Ei tarttis kauheesti sit kaahata. Eli jos pyrittäis klo 10:30 abc:lle. Sä oot kuitenkin myöhässä.Riittää varmaan klo. 11 abc:llä.
o/Kato Follo! Terve!
Laitas vaikka Jacques rivaattiviestinä puhelinnumeroa tulemaan...Mä toivoisin, et oltaisiin hyvissä ajoin paikalla. Oiskohan se mahdollista? Ei tarttis kauheesti sit kaahata. Eli jos pyrittäis klo 10:30 abc:lle. Sä oot kuitenkin myöhässä.
Se on ihan julkinen: 0700-KETJUTKUUMIKSILaitas vaikka Jacques rivaattiviestinä puhelinnumeroa tulemaan...
Tampereelta toki pääsee autokyydillä ties minne. Esim. radalle.Pari muuttujaa lisää.
Paikalle saapumiseni riippuu siitä, lähdenkö autoilemaan vai kuljenko julkisilla Tampesterin suuntaan.
Millä autokyydillä ja mihin aikaan?Tampereelta toki pääsee autokyydillä ties minne. Esim. radalle.
Mistä mä nyt vielä tiedän. Varmaan yhdentoista aikoihin ja ehkä Oton kulkineella.Millä autokyydillä ja mihin aikaan?