KKWCS kausi 2015, 4. kilpailu, Toijala

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Toijalasta tuli mieleen että maailman kylmin paikka on Forssan radan pukuhuone. Ihan sama vaikka ulkona olisi +35, pukkarissa on pakkasta. Putket jäässä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Harkitsen, mutta täytyis varmaan Malagutilla ajella sinne. Ajelemaan tarttis lähteä jo tuossa 8 pintaan varmuuden vuoksi.

En tiä vielä, täytyy mietiskellä.

Tosin Albert Risiiniöljy ja minä ei mahduta kyllä samalle pitäjälle. Menee lyömiseksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
EDIT: Äh, vitun ristiäiset onkin just tuona päivänä.

Noh, Turus sitten varmaan sitten, niin.

Hasitaka vitutu
 

Örfil

Guest
Mikä tulee vitulle nimeksi vai voiko sitä vielä kertoa?
 

Örfil

Guest
Siinä ja tässä, uskaltaisiko lähteä kokeilemaan selän kestävyyttä.
Asiaan täytyy valmistautua: jos toppaa itsensä penkkiin kunnolla, kuski ei hievahdakaan.
KIC:ssä asiaa auttoi lisäpenkki ja Kaanaassa oma toppaus (joka tosin viittä vaille lähti lentoon).

Mulla on rätkähommiin ostettuna sellainen alaselän tukiliivi. Josko vetäisisit sen päälle ja sitten toppaat itsesi kunnolla (voin ottaa foamipatjaa toisen samanmoisen kuin itsellä mukaan) niin pääset ajamaan suht mukavasti?

Selkävaivat ei yleensä lepäämällä parane. Pahenee lötköttelystä vaan - tämä on oma 30 v:n kokemus, sängyn pohjalle jää takuulla jos sen linjan ottaa.
Iskiaksesta ajoittain kärsinyt parikymppisestä saakka sekä muun kuvauksen ohella todettiin 2013 yhden selkänikaman kuluneisuutta (mm. en seiso suorassa vaan mutkalla) ja paras lääke on ollut punttisali ja lenkkeily. Ja alituinen kalkkikuuri, jotta luustolle on tarjolla rakennusaineita.
 

Örfil

Guest
Ja eiköhän tuosta irtoa lainaksi myös nuo mun panssaroidut kylkiliivit!
 

Örfil

Guest
Kuten sanoin, jos takaa tuleva olisi tullut liian lähelle, saattaa olla että toppaus olisi "sattumoisin lentänyt silmille" ;)
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Asiaan täytyy valmistautua: jos toppaa itsensä penkkiin kunnolla, kuski ei hievahdakaan.
KIC:ssä asiaa auttoi lisäpenkki ja Kaanaassa oma toppaus (joka tosin viittä vaille lähti lentoon).

Mulla on rätkähommiin ostettuna sellainen alaselän tukiliivi. Josko vetäisisit sen päälle ja sitten toppaat itsesi kunnolla (voin ottaa foamipatjaa toisen samanmoisen kuin itsellä mukaan) niin pääset ajamaan suht mukavasti?

Selkävaivat ei yleensä lepäämällä parane. Pahenee lötköttelystä vaan - tämä on oma 30 v:n kokemus, sängyn pohjalle jää takuulla jos sen linjan ottaa.
Iskiaksesta ajoittain kärsinyt parikymppisestä saakka sekä muun kuvauksen ohella todettiin 2013 yhden selkänikaman kuluneisuutta (mm. en seiso suorassa vaan mutkalla) ja paras lääke on ollut punttisali ja lenkkeily. Ja alituinen kalkkikuuri, jotta luustolle on tarjolla rakennusaineita.
Ajelu tuskin itsessään välttämättä paljoa pahentaa tilannetta. Mahdolliset ulosajot ja kolaroinnit sekä niistä seuraavat sivusuuntaiset äkkiliikkeet taasen..
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Ja varikolla tilanteiden selvittely.
 

Örfil

Guest
Ajelu tuskin itsessään välttämättä paljoa pahentaa tilannetta. Mahdolliset ulosajot ja kolaroinnit sekä niistä seuraavat sivusuuntaiset äkkiliikkeet taasen..
Sama riski mulla = lonkat on kuin balsaa hoitojen jäljiltä, mutta tällejä on sattunut omalta osaksi viimeksi kun Asko ajoi Tampereella päin ja se ei ole nyt kisassa mukana :D :D
Riski ja riski -no, se on nyt vaan otettava. Jotain iloja se on elämässä silti itselleen suotava.

Nyt ukko mukaan! "Live your life on the edge" sanois joku tiskijukka ;) Ei näissä kisoissa muutenkaan mitään tällejä käy. Ei ole kohkapääkuskeja yhtään mukana.
Jos mä pystyn ajamaan kisat tällä kropalla, pystyt sinäkin.

Otanko liivit mukaan? Ajetaanko tästä kisapaikalle kimppabensoilla?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kiinnostus rataa kohden on kovaa, joten katsotaan.

Täytyisi vaan ajella kieli keskellä suuta.
 

Örfil

Guest
Hyvä, Sue on siis Toijalassa mukana!

Möötetään Lahdesjärvellä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei näissä kisoissa muutenkaan mitään tällejä käy.
hehheh ja jepjep.. :D

Itse sanoisin, että Sue Me:n kannattaa kuunnella puolueetonta asiasta jotain tietävää tahoa sen suhteen kannattaako osallistua. Mielestäni nämä kartingkisat ei ole sellaisia, että kannattaisi terveydestä riskeerata yhtään.
Kaanaassa itselleni tuli ainakin kyljet kipeäksi ja niskahartijaseutu meni jumiin ihan ajamisesta vaikka en koheltanut eikä kukaan törmännyt. On kiva, että kisoihin osallistuu mahdollisimman moni, mutta mielellään terveenä. Muistan edelleen sen kolmen vuoden takaisen Kaanaa kisan, jonka ajoin niskajumissa. Sattui aivan saakelisti eikä se nyt ainakaan edistänyt paranemisprosessia. Videomateriaaliakin tästä saattaa jostain löytyä, kun huusin kuin sika teurastamolla.
 
Ylös