Powered by BMW
Well-known member
Mukaan!
Eiköhän tuo mene, nyt on jo X:ymmenen kasassa.Menisi nyt kymmenenkin rikki
Mä tuun lyömään sua sinne nimiäisiin.Tosin Albert Risiiniöljy ja minä ei mahduta kyllä samalle pitäjälle. Menee lyömiseksi.
Asiaan täytyy valmistautua: jos toppaa itsensä penkkiin kunnolla, kuski ei hievahdakaan.Siinä ja tässä, uskaltaisiko lähteä kokeilemaan selän kestävyyttä.
Oton kanssa lyötiin vetoa, että lasahtaako siitä takanaimeskelevän silmille vaiko eikö. En kerro kumpi voitti, sillä se en ollut minä.Kaanaassa oma toppaus (joka tosin viittä vaille lähti lentoon).
Ajelu tuskin itsessään välttämättä paljoa pahentaa tilannetta. Mahdolliset ulosajot ja kolaroinnit sekä niistä seuraavat sivusuuntaiset äkkiliikkeet taasen..Asiaan täytyy valmistautua: jos toppaa itsensä penkkiin kunnolla, kuski ei hievahdakaan.
KIC:ssä asiaa auttoi lisäpenkki ja Kaanaassa oma toppaus (joka tosin viittä vaille lähti lentoon).
Mulla on rätkähommiin ostettuna sellainen alaselän tukiliivi. Josko vetäisisit sen päälle ja sitten toppaat itsesi kunnolla (voin ottaa foamipatjaa toisen samanmoisen kuin itsellä mukaan) niin pääset ajamaan suht mukavasti?
Selkävaivat ei yleensä lepäämällä parane. Pahenee lötköttelystä vaan - tämä on oma 30 v:n kokemus, sängyn pohjalle jää takuulla jos sen linjan ottaa.
Iskiaksesta ajoittain kärsinyt parikymppisestä saakka sekä muun kuvauksen ohella todettiin 2013 yhden selkänikaman kuluneisuutta (mm. en seiso suorassa vaan mutkalla) ja paras lääke on ollut punttisali ja lenkkeily. Ja alituinen kalkkikuuri, jotta luustolle on tarjolla rakennusaineita.
Sama riski mulla = lonkat on kuin balsaa hoitojen jäljiltä, mutta tällejä on sattunut omalta osaksi viimeksi kun Asko ajoi Tampereella päin ja se ei ole nyt kisassa mukanaAjelu tuskin itsessään välttämättä paljoa pahentaa tilannetta. Mahdolliset ulosajot ja kolaroinnit sekä niistä seuraavat sivusuuntaiset äkkiliikkeet taasen..
hehheh ja jepjep..Ei näissä kisoissa muutenkaan mitään tällejä käy.