KKWCS:n ulkopuoliset kilpailut

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Mua vitutti 2010 niin saatanasti, kun kärkiautot kiersi mut aika tehokkaasti (arvonnoissa ja radalla ehkä kierroksella). Silti, aina vertailua samalla autolla ajaneisiinkin. Itse pyrin olemaan liikaa ajattelematta tuuria ja autoja, ja vain toteavani mikä mulle sitten osuu. Mielestäni oudon usein tapahtunut: Olen joskus ajatellut tiettyä numeroa ettei se osuisi (en enää), ja silloin se osui mulle :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mitenköhän autotuuri ja kehitys vaikuttavat toisiinsa?
Lähinnä siten, että kehityksen seuranta on hyvin hyvin hankalaa kun sekä hyviin että huonoihin suorituksiin auton arvonta vaikuttaa niin paljon. Onneksi meillä on tämä Team 107:n autoprojekti, joka vähän auttaa asiaa. Se havainto, että ollaan koko tiimi suurinpiirtein 1 kymmenyksen sisällä toisistamme omalla autollamme, kertonee siitäkin etten nyt hirveän jäljessä voi olla kehityksessä.

KKWCS-kisojen merkitys oman kehityksen seuraamisessa alkaa olla aika pieni. Kerrankin kun pääsee vähän näyttämään omista kyvyistään niin isketään pahin ruoska itse kisaan. :D
Ja joo.. Olen tietoinen siitä, ettei Hyvinkään aika-ajosuorituksenikaan ollut sillä autolla kovin kaksinen vaikka se kolmosruutuun riittikin. Olin liian varovainen ketjujen/rattaan rikkoutumisen pelossa. En silti ole läheskään niin paska, mitä A-finaalin tulos osoittaa.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
KKWCS-kisojen merkitys oman kehityksen seuraamisessa alkaa olla aika pieni. Kerrankin kun pääsee vähän näyttämään omista kyvyistään niin isketään pahin ruoska itse kisaan. :D
Tässähän on kyllä sellainen juttu, että kehitystä tapahtuu eniten juuri silloin, kun saa altavastaajatason auton alleen... Mutta tietenkin jos jää sekuntikaupalla edelläajavista, niin sittenhän siitä ei ole hyötyä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tässähän on kyllä sellainen juttu, että kehitystä tapahtuu eniten juuri silloin, kun saa altavastaajatason auton alleen... Mutta tietenkin jos jää sekuntikaupalla edelläajavista, niin sittenhän siitä ei ole hyötyä.
Kehitystä tapahtuu ajokokemuksen myötä, mutta kun puhutaan kehityksen mittareista niin autoerojen takia KKWCS:ssä se mittari ei ole kovin todenmukainen. Tuuri kun ei käy tasapuolisesti kaikille. Pisteiden valossa nimittäin näyttää siltä, että mä olisin paskentunut huomattavasti, mutta väitän että olen siitä huolimatta kehittynyt parempaan suuntaan.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Kehitystä tapahtuu ajokokemuksen myötä, mutta kun puhutaan kehityksen mittareista niin autoerojen takia KKWCS:ssä se mittari ei ole kovin todenmukainen. Tuuri kun ei käy tasapuolisesti kaikille. Pisteiden valossa nimittäin näyttää siltä, että mä olisin paskentunut huomattavasti, mutta väitän että olen siitä huolimatta kehittynyt parempaan suuntaan.
Onhan se tietenkin totta, ettei tilastoja kannata suoraan vertailla. Itsehän sitä tietää parhaiten, onko kehitystä tapahtunut vai ei. Painotin kuitenkin itse enemmän sitä, miten kehitys tapahtuu enkä sitä, miten sen eteneminen näkyy.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Itse tykkään saada ajella erilaisiakin autoja, eikä lähinnä vaan sitä yhtä tuttua jolla moni pystyisi hiomaan viimeisiä kymmenyksiä ja pääsemään samoille hujakoille vastaavien kavereiden kanssa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Itse tykkään saada ajella erilaisiakin autoja, eikä lähinnä vaan sitä yhtä tuttua jolla moni pystyisi hiomaan viimeisiä kymmenyksiä ja pääsemään samoille hujakoille vastaavien kavereiden kanssa.
Olisin mielelläni vaihtanut sun kanssasi Hyvinkään A-finaaliautoja päittäin. Olisit vaan kertonut tämän niin olisin varmasti suostunut. :)
 

Örfil

Guest
Pisteiden valossa nimittäin näyttää siltä, että mä olisin paskentunut huomattavasti, mutta väitän että olen siitä huolimatta kehittynyt parempaan suuntaan.
Oletko ns. moraalinen voittaja?

;)

Valitettavasti autokilpailut jatkossakin ratkeaa pisteiden perusteella.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Oletko ns. moraalinen voittaja?

;)

Valitettavasti autokilpailut jatkossakin ratkeaa pisteiden perusteella.
En välttämättä. En kuitenkaan ole mielestäni oikeasti paskentunut, vaikka tilastojen perusteella voisi niin tulkita. :thumbfh:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Onhan tuo Jakke kehittynyt vuosien saatossa. Ja autoeroja forumin sarja "tarviikin", muuten olisi niin samahkot järjestykset monta kertaa. Tuuri on mitä on jokaisella, ja se vaihtelee aina ennenpitkää viimeistään.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Jacq: 7 kisaa 96 pistettä
Mä: 5 kisaa 94 pistettä

Hienoa että Jakkues on Hangossa mukana.
Tuosta kun Jaqqulta pudottaa 2 huonointa pois, on viiden kisan pisteensä 86. Pienet on erot siis.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tänä vuonna on ollut kaksi kisaa, joissa mulla ja Racer X:llä on mennyt kaikki tuurit about yhtä päin vittua. Molemmissa oli ero hyvin pieni. Lahdessa mä otin turpiin toisella kotiradallani, mutta Kaanaassa menikin toisinpäin Jussin kotiradalla. Hangossa kun kerään 50 pistettä niin vissiin Turkuunkin pitää osallistua.
 

Örfil

Guest
Jakkues on mun päävastus tänä kautena. Hyvä mittapuu omalle vauhdille :cool:
 
Ylös