DSQ
Elossa
Suostuuko joku mun mittapuuksi?
En ala ainakaan, oon liian lyhyt siihen kuitenkin... ja hidasSuostuuko joku mun mittapuuksi?
Heh, no hitaudesta voi kyllä olla montaa mieltä... En sano vielä nopeudesta yhtään mitään...En ala ainakaan, oon liian lyhyt siihen kuitenkin... ja hidas
Kunhan vaan saisi lähdön onnistumaan. Se on joskus yllättävän hankalaa tuo kotiinlähtö.Samoihin varmaan meette, kun hyviä kuskeja ja samaa painoluokkaa. Auto ratkaisee yleensä paljon.
Saatko enemmän pisteitä 2 kisassa kuin minä koko kaudella?Suostuuko joku mun mittapuuksi?
Saatko enemmän pisteitä 2 kisassa kuin minä koko kaudella?
Autoracingille edelleen löytyy kkwcs asiakasnumeroVinkkejä kiitos, mistä sellaiset hankkia :ahem:
Tartteepas heti tsekata!Autoracingille edelleen löytyy kkwcs asiakasnumero
oorotappas niin pistän tarkempaa infoa privaan....Öööh, siellä ei ole yksikerrosasuja.
Mistähän niitä voisi katsella? Honkkarista
Veku ei tarjoa enää kuin joitain Sparcon haalareita.
Kannattaako nyt yhtä kisaa varten ostaa uusia haalareita?Harmaat Nokia -logolla varustetut ajohaalarini on nyt nostettu autotallin kattoon Miksi? No, kun firmatuet loppui joten ne haalarit meni nyt eläkkeelle. Ja pesemättä. Ajan ne päällä seuraavan kerran kun täytän 60 v.
Jatkossa kisoissa ne vanhat KKWCS "toppahaalarit" ja tarttee ostaa kyllä sisärata/kesähaalarit tässä talven aikana.
Vinkkejä kiitos, mistä sellaiset hankkia :ahem:
Jumaliste, meinas tuollaine jäädä huomaamatta...Jooh elikkäs, tällaista tarjolla. Kannattaa ilmoittautua nopeasti, jos mielii mukaan. Puolet paikoista jo mennyt.
Tuohan olis pitkästä aikaa mielenkiintoista osallistua pitkään kisaan!
Itsekin mukana menossa. :thumbup:Listoilla ollaan!
KartmaratonHuhut kertovat, että Jacques ajaa yksin tunnin putkeen sunnuntaina Hangossa.