Olitpas paskaJoo, näin oli. Taisin katsella vähän liikaakin maisemia, kun olin peräti 10:ymmenes. :thumbfh:
Olitpas paskaJoo, näin oli. Taisin katsella vähän liikaakin maisemia, kun olin peräti 10:ymmenes. :thumbfh:
Olinpahan hyvinkin! En kyennyt edes estämään auton akuuttia halua pyörähtää ensimmäisen mutkan ulostulossa, kun takana ajaneen toimesta hieman autettiin. Lähtöruutu oli kyllä kolmonen, mutta äkkiäkös sieltä putoaa sijalle 15. Sijojen nousut (15 -> 10) onnistuivat lähinnä siksi, että muut jättivät pyörähtelynsä kilpailun myöhempään vaiheeseen.Olitpas paska
Joku aatteli ettet sinä siihen kuulu. Hävetkööt.Olinpahan hyvinkin! En kyennyt edes estämään auton akuuttia halua pyörähtää ensimmäisen mutkan ulostulossa, kun takana ajaneen toimesta hieman autettiin. Lähtöruutu oli kyllä kolmonen, mutta äkkiäkös sieltä putoaa sijalle 15.
Ehkäpä niinkin. Eipä tuo näin jälkeenpäin kuitenkaan paljoa haitannut, kun on noita Silver-sarjan voittoja jo ihan tarpeeksi takataskussa. Kehtaa antaa siimaa muille jne.Joku aatteli ettet sinä siihen kuulu. Hävetkööt.
Nyt oli aika hienosti kaunisteltuTuli käväistyä katsastamassa sadekelin kilpailu Kart'in Clubilla. Sen verran vähän jäi kerrottavaa jälkipolville, että taidan vain mainita, että Slug oli taas nopeampi... :thumbup:
Tässähän on vielä kolmisen kuukautta aikaa kehittyä...Pitäs ajaa kovempaa etteivät pääsis perästä tuuppimaan :frank:
Miten mä niin jotenkin samastun tällaisiin...Rajut oli kapinat, mm. kolmosruudusta startanneen kuskin autosta lähti pyörä irti ykkösmutkan kolarissa.
En viitsinyt kun olin niin hidas, että hävetti.. Kuitenkin tää oli hyvää kisatreeniä. Kun mulla on se heikko kohta nimenomaan kärjessä ajamisessa niin nyt sain pidettyä sijani, joskin melkoisella jarruttelulla.On se kumma, kun ei Jacques ole tullut jo kerskumaan tiimin sisäisen karting-kilpailun voitostaan Kartingkeskuksella?
Kaveri ajoi aika-ajoissa toiseksi huonoimman ajan (vain Lavinnon Kari jäi taakse) ja kisan käänteisen lähtöjärjestyksen ansiosta pääsi lähtemään kakkospaikalta. Kari antoi puolessa välissä tilaa koko lopulle porukalle, ja Jacques siirtyi kärkeen.
Ehdin nousta viimeisestä ruudusta jo rinnalle, kun viimeistä kertaa tultiin pääsuoralle, mutta kierrokset loppuivat kesken ja itsellä sijoitus oli vaatimaton 2/5.
Tän jutun tarkoitushan oli kovasti vain kertoa, että minä se olin tiimin nopein taas!
Etkä edes huutanut kivusta kolinoista huolimatta :ahem:En viitsinyt kun olin niin hidas, että hävetti.. Kuitenkin tää oli hyvää kisatreeniä. Kun mulla on se heikko kohta nimenomaan kärjessä ajamisessa niin nyt sain pidettyä sijani, joskin melkoisella jarruttelulla.
Ootte niin nyhveröitä ettei teidän tönimiset ees satu. ei vaan, vammat ovat 107% parantuneet!Etkä edes huutanut kivusta kolinoista huolimatta :ahem:
Ilmoittautunen ensi viikolla mikäli saan järkättyä tuon ekan kisan päivämäärän aamuvuoroksi.Mikäli tasokkaat ja huokeahintaiset kilpailut Kart'in Clubilla kiinnostavat, tässä saattaisi olla harkitsemisen arvoinen kisasarja. Saa liittyä, jos haluaa, mut ei oo pakko hei.
Ja joo, linkki vie Facebookiin, joten jos ette ole siellä, saatte kiittää itseänne.
Ryhmään kannattaa liittyä joka tapauksessa. Saat sitten tietää uusista kujeista ensi tilassa.Ilmoittautunen ensi viikolla mikäli saan järkättyä tuon ekan kisan päivämäärän aamuvuoroksi.
No niin varmasti, jos on hidas. :frank:Nää kisat KiC:lla kiinnostaa kuin sika limppua.
Eääh, niin paljon lomautuksia että iltavuorossa vaan viihtyilen tuon tiistain.Ilmoittautunen ensi viikolla mikäli saan järkättyä tuon ekan kisan päivämäärän aamuvuoroksi.
Hmmh, jooh. Saattaa muutenkin peruuntua koko kilpailu vielä, kun ei näytä olevan halukkaita. Sinänsä hassua, kun niitä itsepäisyyspäivän kisassa kyllä riitti...Eääh, niin paljon lomautuksia että iltavuorossa vaan viihtyilen tuon tiistain.