Slug
Well-known member
Tulipahan oltua mukana menossa.Juuh, samassa tiimissä ollaan WoPen kanssa. Muitakin mukana, mutta kertokoon tosiaan itse, mikäli halajavat.
Tulipahan oltua mukana menossa.Juuh, samassa tiimissä ollaan WoPen kanssa. Muitakin mukana, mutta kertokoon tosiaan itse, mikäli halajavat.
2941 on jo ihan kunnioitettava lukema. Yli 200 kierrosta enemmän kuin viime vuonna, mutta sehän johtui radan pituudesta.Muutaman kierroksen taas pojat ajeli...:thumbup:
Siellä oli tällä kertaa jotkut leijuvat Track Limits-kepit? Tuliko paljon rangaistuksia niistä?Tänä vuonna meni sillä tavalla, että AKK:n joukkuetta suosittiin joka käänteessä. Ja selityksiä riitti. Viime vuonna ei suosittu yhtäkään joukkuetta, mutta nyt oli selvästi pakkovoiton paikka näillä tulevaisuuden lupauksilla.
Näin tällä kertaa, ehkä jopa jatkossakin.
Niistä tuli hyvin vähän stoppareita, kun ne sijaitsivat niin lähellä ratavalleja, ettei niihin kovin helposti osunut. Mutta kaikenlaisilla taktisilla turva-autoepisodeilla ja muilla kepulikonsteilla saatiin ykköspaikalle juuri se haluttu joukkue.Siellä oli tällä kertaa jotkut leijuvat Track Limits-kepit? Tuliko paljon rangaistuksia niistä?
Vatoittivat päätaululla jos ajoi niin että kolisteli reunavalleja. Jos varoitusta ei uskonut tuli Stop&go. Tämä piti radan aika hyvin muodossaan tämän vuoden kisassa.Siellä oli tällä kertaa jotkut leijuvat Track Limits-kepit? Tuliko paljon rangaistuksia niistä?
Vai olisko 2971 kierrosta...:doubtful:2941 on jo ihan kunnioitettava lukema.
Oho. Olen ornari.Vai olisko 2971 kierrosta...:doubtful:
Annoitteko riittävästi palautetta vitosen saamiseksi paremmaksi?Forssasarjan eka kisa ajettu.
Ulkoasultaan hieman vaatimattomilla, mutta sitäkin tehokkaammilla sivuilla kisa- ja aikatiedot.
http://www.elisanet.fi/forssasarja/index.html
Lähinnä varmaan kiinnostaa KKWCS kisaa silmälläpitäen millä autolla ajettiin mitäkin aikoja.
Eilen saadun palautteen perusteella kaikki autot olivat tasaisessa iskussa poislukien #5, jolla aikojen perusteella (huonoimmat ajat ei näy valitettavasti statistiikassa, vain päivän paras) ei ihmeitä tehty.
"Äänivalli" eli 39.0 rikottiin jo kahden miehen voimin.
Siitä sitten spekuloimaan autotuuria!
Jeps, näinpä näyttää olevan, sillä ajoit.Muistaakseni itse ajoin #5:lla harkoissa.
Upea ja siisti kisa! Autot oli rasvattu ja ruuvattu huolella ja taitaa Nastyn aika olla lähellä vuokra-autojen rata-ennätystä?Forssasarjan eka kisa ajettu.
Ulkoasultaan hieman vaatimattomilla, mutta sitäkin tehokkaammilla sivuilla kisa- ja aikatiedot.
http://www.elisanet.fi/forssasarja/index.html
Lähinnä varmaan kiinnostaa KKWCS kisaa silmälläpitäen millä autolla ajettiin mitäkin aikoja.
Eilen saadun palautteen perusteella kaikki autot olivat tasaisessa iskussa poislukien #5, jolla aikojen perusteella (huonoimmat ajat ei näy valitettavasti statistiikassa, vain päivän paras) ei ihmeitä tehty.
"Äänivalli" eli 39.0 rikottiin jo kahden miehen voimin.
Siitä sitten spekuloimaan autotuuria!
Eli paras auto arvonnassa niinkuin mulla taisi olla viime vuonna Forssassa?Tarttee sit taikoa nipsuhuuli-kortti viikon päästä...