abc
DNF
Mukava harrastushan tämä tuntuu olevan. Harmittavasti olen kesälomareissulla tuon Hyvinkään kisan aikaan. Racer X:kin kerkesi kehumaan Hyvinkäätä. Pitänee käydä siellä joskus omalla ajalla.Hienoa että olet innostunut lajista ja osallistut rohkeasti kisoihin. Siitä se lähtee kun kokemusta karttuu :thumbup:
Olenkin aina sanonut että nämä on kaksi eri lajia, sisällä ja ulkona ajaminen. Itse haldaan kyllä paremmin leluautoilla ajelemisen sisätiloissa, mutta kyllähän se on makeeta päästä talvitauon jälkeen ulos ajamaan
Odotappa kun pääset kokeilemaan Hyvinkään pelivehkeitä!
Eilisen harkkakisan ansiosta tavoitteet on kyllä selkeästi aikaisempia kisoja korkeammalla. Racer X:ään oli kuitenkin vielä 1,5 sekuntia eroa, että tuskin tuo vauhti vielä ihan kauhean korkealle riittää.Noilla ajoilla vauhtisi pitäisi riittää keskikastin taisteluun KKWCS:ssä (pl. sadetuuri). Siis sijat > 5.
Jos keli on sama ja ajat vertailukelpoisia, niin 40:n alitusta pitää lähtä tavoittelemaan (jollain haamukierroksella ja hirveellä tuurilla)Jos keli on sama ens viikon pe, uskoisin että liki 40.00 pintaan koputtelet menemään. Tiimikaveri on oppimiskäyrällään hyvässä noususuhdanteessa :ahem:
Taisin näköjään enemmän itse jännittää siellä katsomossa että pitääkö se ohituksen jälkeinen sijasi Ja pitihän se, ajo oli oikein varmaa ottaen huomioon että se oli eka kerta tuolla radalla. Siellä oli mukana toinenkin "Frs noviisi" ja ero häneen oli melkoinen + taakse jäi sulla kuski joka on ajanut vuosia sisäratakisoja ja aika hanakka ohittaja.
Niin, jos vain oisin tiennyt, että siellä tullaan ihan perseessä kiinni..olisin varmaan saattanut hermoillakin. Nyt ajelin rennosti ja yritin löytää ajolinjoja mutkiin